Instytut Gospodarki Międzynarodowej - aktualności Katedra Zarządzania Międzynarodowego

Nowa monografia „International Business and Culture. Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management" wydana przy udziale pracowników Katedry Zarządzania Międzynarodowego

28 listopada, 2024

okładka

Nakładem prestiżowego wydawnictwa Routledge ukazała się wysokopunktowana publikacja z zakresu biznesu międzynarodowego współredagowana przez nasze naukowczynie – prof. dr hab. Małgorzatę Bartosik-Purgat i mgr Monikę Guzek. Książka, w której autorami rozdziałów są wykładowcy z UEP i uczelni zagranicznych oraz praktycy biznesu, nosi tytuł  „International Business and Culture. Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management”.

Jest to jedna z niewielu publikacji naukowych, w której naukowcy spotykają się z praktykami biznesu jako współautorzy rozdziałów.

Autorzy pokazują, jak abstrakcyjne koncepcje teoretyczne znajdują zastosowanie w codziennej działalności firm na rynkach międzynarodowych i w warunkach kulturowej różnorodności. Przedstawiają konkretne przykłady strategii takich firm,  jak Amica Group, Codorniu, Duracell, IKEA, McDonald, PepsiCo, Piel de Toro, Unilever, VELUX Group, Volkswagen Group czy Zanglory Investments.

Link do publikacji

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.