Artykuł dra Marka Gnusowskiego opublikowany w "Journal of Service Management"
W zagranicznym czasopiśmie „Journal of Service Management” (Impact Factor 7,8) ukazał się artykuł napisany przez dra Marka Gnusowskiego we współautorstwie z prof. Rayem Fiskiem (ServCollab i Texas State University, USA) pt. „Elevating the human experience through service standards: insights from the global refugee crisis”.
Autorzy opisują znaczenie standardów usługowych w podnoszeniu jakości ludzkich doświadczeń. Proponują trzy podstawowe standardy: wzmacnianie ludzkiej sprawczości, poszanowanie ludzkiej godności i szanowanie ludzkiej różnorodności, aby zaoferować zestaw praktycznych działań dostosowanych do trudnej sytuacji uchodźców.
W artykule przedstawione zostały składowe modelu konceptualnego Agency, Dignity, Diversity (ADD) Service Standards Framework, który został zilustrowany i dostosowany do doświadczeń uchodźców jako jednej z grup najbardziej narażonej na wykluczenie społeczne.
Tematyka artykułu wpisuje się w kluczową problematykę badawczą UEP – „Inkluzywne społeczeństwo”.
Link do publikacji >>>
https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/josm-11-2023-0487/full/html
Wyznaczamy trendy w badaniach naukowych