Katedra Relacji Biznesowych i Marketingu Międzynarodowego

Artykuł Mileny Ratajczak-Mrozek opublikowany w "Journal of Small Business Management"

Dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP opublikowała artykuł  w „Journal of Small Business Management” (Taylor & Francis, 5,3 Impact Factor). Artykuł „Entrepreneurial alertness, international performance, and the role of effectuation in SME internationalization”, którego współautorami są Wensong Bai, Barbara Francioni, Martin Johanson oraz Luis Oliveira prezentuje analizę 680 małych i średnich przedsiębiorstw  produkcyjnych z pięciu krajów. Badanie wskazuje, w jaki sposób czujność przedsiębiorcza wiąże się z realizacją okazji przedsiębiorczych i przyczynia się do międzynarodowego sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw. Pokazano, że elastyczność (elastyczność efektualna) wzmacnia związek między czujnością przedsiębiorczą a osiąganymi wynikami. Artykuł jest dostępny:

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00472778.2024.2397807

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.