Coaching Menedżerski. Nowoczesne narzędzie do rozwoju osobistego, zespołu i organizacji

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Coaching Menedżerski. Nowoczesne narzędzie do rozwoju osobistego, zespołu i organizacji

Celem studiów jest przygotowanie menedżerów do skutecznego zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania coachingu. Program studiów ingeruje dorobek psychologii i nauk o zarządzaniu w celu kształcenia kompetencji menedżerskich, przydatnych w funkcjonowaniu instytucji oraz przedsiębiorstw. Wiedza z różnych obszarów psychologii i zarządzania dotycząca zachowania człowieka w organizacji jest podstawą do rozwoju kompetencji coachingowych, ćwiczonych z licencjonowanymi trenerami na zajęciach praktycznych. Trening obejmuje m. in. warsztaty ustalenia celów z przełożonymi o podwładnymi, radzenia sobie ze stresem wynikającym z ról pełnionych w organizacji czy rozwiązywania konfliktów interpersonalnych.

Adresatami studiów podyplomowych są przede wszystkim absolwenci wyższych studiów magisterskich (lub równorzędnych), a także wyższych studiów zawodowych (po uzyskaniu dyplomu licencjata lub równorzędnego).

Aplikuj online

Program :

1. Społeczna psychologia poznawcza (8 godz.)
2. Testy psychologiczne w ZZL (4 godz.)
3. Zastosowanie podejścia psychodynamicznego w rozumieniu pracownika (6 godz.)
4. Wykorzystanie narzędzi psychologii systemowej w programach rozwojowych (8 godz.)
5. Przegląd metod i narzędzi rozwoju kompetencji pracowników (8 godz.)
6. Rozwiązywanie konfliktów w organizacji (12 godz.)

7. Czym jest coaching? (10 godz.)
8. Kontrakt w coachingu (16 godz.)
9. Relacja coachingowa (16 godz.)
10. Podstawowe umiejętności coacha (12 godz.)
11. Narzędzia pracy coachingowej (20 godz.)
12. Mentoring i style kierowania (6 godz.)
13. Przeprowadzanie klienta przez zmiany (10 godz.)
14. Coaching grupowy (10 godz.)
15. Kim jest coach – rozwój zawodowy i etyka zawodowa? (10 godz.)

16. Kultura organizacyjna – diagnoza i zmiana (6 godz.)
17. Inteligencja emocjonalna w pracy menedżera (6 godz.)
18. Radzenie sobie ze stresem (4 godz.)
19. Asertywność (4 godz.)
20. Zarządzanie czasem (4 godz.)
21. Identyfikacja i pomiar kompetencji, AC (4 godz.)
22. Bariery w komunikacji (8 godz.)
23. Przezwyciężanie dysfunkcji pracy zespołowej (4 godz.)
24. Konstruktywna krytyka i przekazywanie informacji zwrotnej (4 godz.)
25. Model rozmowy coachingowej (4 godz.)
26. Zajęcia superwizyjne.(4 godz.)
27. Sesje mentoringowe (7 godz.)

Egzaminy z przedmiotów:

1. Społeczna psychologia poznawcza.
2. Kontrakt w coachingu.
3. Podstawowe umiejętności coacha.
4. Kultura organizacyjna – diagnoza i zmiana.
5. Inteligencja emocjonalna w pracy menedżera.

Studia kończą się zdaniem egzaminu pisemnego i ustnego

Aplikuj online

Kolejna edycja Studiów Podyplomowych Coaching Menedżerski. Nowoczesne narzędzie do rozwoju osobistego, zespołu i organizacji rozpocznie się w październiku 2023

Studia będą trwały dwa semestry.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2023/2024 jest następująca: ok. 45% online oraz ok. 55% w siedzibie Uczelni.

Cena studiów: 8.950 złotych*

*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 7.160 zł.

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1) Płatność jednorazowa 8.950 zł (lub 7.160 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– płatna do dnia 18 października 2023 r.

2) Płatność w dwóch równych ratach po 4.475 zł każda (lub 3.580 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 18 października 2023 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.

3) Płatność w czterech równych ratach po 2.237,50 zł (1.790 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 18 października 2023 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2023 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2024r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2024r.

Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.

Dokumenty aplikacyjne:
· wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
· kwestionariusz osobowy,
· zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
· oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
· oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
· kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Dokumenty należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
Budynek Centrum Edukacyjnych Usług Elektronicznych, Towarowa 55 , III piętro, p. 3.4
(przy Akademii Muzycznej)

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Zajęcia prowadzone są przez fachowców z zakresu psychologii i coachingu. Oto ich sylwetki:

dr Tomasz Antoszek, prawnik i psycholog

prawnik, psycholog, mediator cywilny i gospodarczy z prawie 10-letnim doświadczeniem (DOM MEDIACYJNY, CAM Poznań), adiunkt na Uniwersytecie SWPS, Dyrektor Instytutu Prawa w Poznaniu, trener biznesu w zakresie rozwiązywania konfliktów, mediacji, negocjacji i prawa prywatnego, Prezes Instytutu Rozwoju Prawa, członek PSSP, współtwórca profilu społecznego #KochamySpory.

Naukowo i badawczo zajmuje się prawem cywilnym, w tym odpowiedzialnością odszkodowawczą oraz kontraktami związanymi z rozwiązywaniem sporów. Badał zagadnienia związane z umową ugody, jej skutecznością i koniecznymi warunkami do jej zawarcia. Jest współautorem cenionego Komentarza do Kodeksu Cywilnego (pod red. prof. M. Gutowskiego, wyd. C.H. Beck, 2016). Obecnie prowadzi i projektuje badania w zakresie spotkań informacyjnych dot. polubownych metod rozwiązywania sporów.

Autor szeregu publikacji krajowych i zagranicznych dotyczących mediacji, prawa cywilnego, w tym mediacji z wykorzystaniem nowych technologii (mediacja on-line). Referował na konferencjach polskich i zagranicznych (Pekin, Rzym, Berlin, Wiedeń, Warszawa, Kraków, Gdańsk) zagadnienia dotyczące rozwiązywania sporów. W 2017 r. został zaproszony do Chin jako ekspert w ramach międzynarodowej konferencji dotyczącej prawnych aspektów Nowego Szlaku Jedwabnego.

Współautor warsztatów “Dialogue above differences. How to cooperate and communicate between you and me across European border within local, regional, national and European community” w ramach Education & Culture Lifelong Learning Programme, Grundtvig. Jest konsultantem merytorycznym i trenerem w projekcie “Sprawiedliwość Słyszy Głuchych. Zwiększanie dostępu osób niesłyszących do wymiaru sprawiedliwości” w ramach Projektu „Inkubator Innowacji Społecznych Wielkich Jutra“ (temat: Usługi opiekuńcze dla osób zależnych) na zlecenie Ministerstwa Rozwoju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

Jako praktyk przeprowadził kilkaset mediacji cywilnych.

 

Ewa Bareła, Executive & Business PCC ICF Coach, Business Master Trainer, Konsultant

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Certyfikowany coach metody CoachWiseTM z międzynarodową akredytacją na poziomie Professional Certified Coach przy International Coach Federation (PCC ICF). Ukończyła akredytowane programy szkoleniowe CoachWise EssentialsTM oraz rozszerzony program rozwojowy dla profesjonalnych coachów – CoachWise EquippedTM. Członek International Coach Federation Global. Prowadzi Executive & Business coaching, coaching grupowy, facylitacje, szkolenia i procesy coachingowe dla menedżerów wyższego i średniego szczebla z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich oraz organizacji pracy.Od 23 lat pracuje z ludźmi z różnych środowisk (biznesowych, naukowych, korporacyjnych) w dziedzinie rozwoju osobistego, zawodowego, w obszarze planowania ścieżki kariery, zarządzania efektywnością własną, zarządzania zespołami i projektami. Przeprowadziła ponad 1800 h coachingu indywidualnego.

Wykładowca uniwersytecki, współautorka wielu programów studiów podyplomowych i programów rozwojowych z obszaru coachingu biznesowego, coachingu kariery, Inteligencji Emocjonalnej i zarządzania zasobami ludzkimi (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Akademia Trenera Biznesu UŁ, Akademia Coachingu Biznesowego przy ARP S.A. w Gdańsku, Akademia Finansów i Biznesu Vistula).

Posiada duże doświadczenie w pracy na płaszczyźnie międzynarodowej i międzykulturowej. Pracowała indywidualnie jako coach z kadrą kierowniczą średniego i wyższego szczebla m.in. takich firm jak: Volkswagen Group Polska, Storteboom Hamrol, GlaxoSmithKline, Elektrum, Ruukki Polska, Boehringer Ingelheim, Bank Zachodni WBK S.A., Raiffeisen Polbank, PKO BP, Netia S.A., Samsung S.A., Haenkel Polska, Solar-Bin Poland, Wielkopolska Telewizja Kablowa, Ambasada Królestwa Niderlandów. W swojej pracy wykorzystuje różne narzędzia psychometryczne – test Personality I.D. Building Stronger TeamsTM; Kompas Kariery (Career DirectTM), ocenę 360.

Posiada wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji. Cechuje ją pozytywne podejście do ludzi, optymizm, wytrwałość w dążeniu do celu, odpowiedzialność i kreatywność.

Agnieszka Grys, Coach MCC ICF

Od 2000 trener, doradca biznesowy, a od 2006 także coach. Coach z akredytacją MCC ICF (Master Certified Coach), coach metody CochWiseTM, ekonomista i manager (podyplomowe studia menedżerskie). Absolwentka programu rozwojowego akredytowanego przez Międzynarodową Federację Coachów (ICF)- CoachWiseTM Essentials oraz rozszerzonego procesu rozwojowego dla profesjonalnych coachów – CoachWise EquippedTM, CoachWise ProficiencyTM i Akademi Coachingu Relacyjnego w Grupie Doradczo-Szkoleniowej TRANSMISJA. Członek International Coach Federation (ICF Global i ICF Polska) i Polskiego Towarzystwa Organizacyjnej Analizy Transakcyjnej.

Od 2006 kieruje firmą szkoleniową Jak-Marketing Dialog. W ramach tej działalności prowadzi szkolenia i procesy coachingowe dla menedżerów wyższego i średniego szczebla, dla zespołów handlowych i trenerów wewnętrznych organizacji. Realizuje swoje pasje w obszarach strategicznego zarządzania firmą, marketingu i sprzedaży.

Zrealizowała ponad 2000 dni szkoleniowych dla firm z branży finansowej, FMCG, B2B. Oprócz szkoleń i coachingu prowadzi także doradztwo biznesowe, ocenę pracowniczą, oceny kompetencji i potencjału rozwojowego metodą Development Center, rekrutuje metodą Assessment Center. Współtworzy i przeprowadza programy szkoleniowe z zakresu zarządzania kompetencjami, sprzedaży, rozwoju zawodowego, motywacji i coachingu.
Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rozmów coachingowych (ponad 2000 godzin coachingu indywidualnego w tym m.in. z handlowcami z menedżerami), około 3500 godzin coachingu sprzedażowego). Specjalizuje się w pracy nad rozwojem i efektywnością. Pracuje z klientami w oparciu o zróżnicowane modele coachingowe. Jednym z nich jest model GROW i mapa CoachWise. Pracuje metodą coachingu co-active i co-creative. Obie te metody są oparte na przekonaniu, że klient jest z natury kreatywny, zdolny, mądry, dobry i nie potrzebuje naprawiania czy pouczania oraz, że może „zdobyć to czego pragnie w realizacji swoich celów i dążeń, bez mówienia co i jak ma robić i bez robienia tego za niego”- (def. za CoachWise). Wykorzystuje w pracy również elementy coachingu prowokatywnego.

 

Anna Pezacka-Gumna, psycholog
Rekomendowany trener PTP I stopnia, psychoterapeuta, międzynarodowy nauczyciel trenerów DISC.

dr Olga Grabowska-Chenczke, psycholog

adiunkt w Katedrze Pedagogiki, Wydział Społęczno-Ekonomiczny, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, pracowała jako asystent w Katedrze Psychologii Eksperymentalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

Jacek Kania – doradca, trener zarządzania, coach, właściciel firmy doradczo-marketingowej

 

Kinga Wdowicka, coach ICC
Absolwentka Wydziału Historycznego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła Akademię Coachingu Relacyjnego GDS TRANSMISJA, certyfikowany kurs szkoleniowy Coachów (ICC) oraz cykl certyfikowanych szkoleń Analizy Transakcyjnej 101. Absolwentka Akademii Trenerów Biznesu LAB. Jako coach od 5 lat specjalizuje się w projektach wspierających rozwój osobisty i zawodowy. Pomaga rozwijającym się firmom i ich pracownikom w naturalnym procesie przechodzenia zmian. Prowadzi sesje executive coachingu, biznes coachingu oraz life coachingu.

 

oraz przez pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – specjalistów HR i rynku pracy. Są nimi:

  • prof. dr hab. Jan Szambelańczyk
  • dr Magdalena Andrałojć
  • dr hab. Maciej Ławrynowicz
  • dr hab. Piotr Michoń
  • dr Joanna Schmidt
  • dr Bartosz Sławecki
  • dr Anna Wach-Kąkolewicz

Skontaktuj się z nami

Grażyna Świtała specjalista
Budynek D, pokój nr 3.7
DANE KONTAKTOWE
Dr Magdalena Andrałojć adiunkt
Budynek C, pokój nr 314
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Poniedziałek
12:15 - 13:15
Czwartek
13:15 - 14:15

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.