Sustainability Reporting: ACCA Certificate Programme

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Sustainability Reporting: ACCA Certificate Programme

Głównym celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do profesjonalnego opracowania sprawozdania zrównoważonego rozwoju. Do realizacji tego celu niezbędna jest zaawansowana wiedza z zakresu istoty zrównoważonego rozwoju i jego celów, standardów sprawozdawczości w sprawie zrównoważonego rozwoju. Zdobyta w czasie studiów wiedza pozwala słuchaczom na nabycie umiejętności pozwalającej na samodzielne przygotowanie raportu zrównoważonego rozwoju. Studia przygotowują słuchaczy do zdania egzaminu i uzyskania Certificate in Sustainability for Finance – ACCA.

Studia skierowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe, które w języku angielskim chcą zdobyć niezbędną wiedzę do przygotowania sprawozdań zrównoważonego rozwoju.

Wymogiem jest znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym uczestniczenie w zajęciach.

Aplikuj online

Program studiów podyplomowych:

– Sustainability and sustainable finance  40 godz.

– European Sustainability Reporting Standards  40 godz.

– Sustainability reporting  40 godz.

– Sustainability reporting from concept to implementation  40 godz.

Studia kończą się zdaniem pisemnego egzaminu końcowego.

Aplikuj online

Obecnie trwa rekrutacja na 1 edycję studiów podyplomowych „Sustainability Reporting: ACCA Certificate Programme”, która zostanie uruchomiona jesienią 2025 roku (od semestru zimowego w roku akademickim 2025/2026). Zajęcia dydaktyczne rozpoczną się w październiku lub listopadzie 2025 roku.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w trybie mieszanym – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

Opłata za studia wynosi:

1) 7 500 zł

lub

2) 6 750  dla osób, które:
a) przed rozpoczęciem studiów podyplomowych uzyskały tytuł licencjata lub magistra w UEP

lub
b) ukończyły studia podyplomowe w UEP

lub
c) w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP, zaliczyły przynajmniej jeden semestr tych studiów i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP.

Zasady wnoszenia opłat

Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

  1. a) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 7 500 zł (lub  6 750 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej):
    – opłatę należy wnieść w terminie do dnia 15 października 2025 r.
  2. b) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 3 750 zł (lub 3 375 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej):
    – I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
    – II rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
  3. c) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1 875 zł (lub 1 687,5 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej):
    – I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
    – II rata płatna do dnia 15 grudnia 2025 r.
    – III rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
    – IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2026 r.

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na indywidualny rachunek bankowy, który jest nadawany uczestnikowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.

UWAGA: Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

 Warunki postępowania rekrutacyjnego:

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 6 października 2024 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 października br.  Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)
Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem „Sustainability Reporting: ACCA Certificate Programme”

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Skontaktuj się z nami

Dr hab. Magdalena Kowalczyk, prof. UEP profesor uczelni
Budynek C, pokój nr 105
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Wtorek
08:45 - 09:30, 17:00 - 17:45
Mgr Maria Jankiewicz specjalista do spraw administracyjnych
Budynek D, pokój nr 3.5
DANE KONTAKTOWE

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.