Opis szkolenia

Myślisz o wdrożeniu systemu CRM w swojej firmie?

Wykorzystujesz już jakieś narzędzie IT, ale nie przyniosło ono oczekiwanych rezultatów?

A może zastanawiasz się, czy w ogóle Twoja firma jest gotowa na wdrożenie CRM?

 

Oczekujesz praktycznych wskazówek:

- od czego zacząć wprowadzanie CRM?

- w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?

- w jaki sposób ułożyć sobie współpracę z dostawcą?

- jak zaplanować wdrożenie systemu CRM wśród pracowników?

 

Intensywne szkolenie CRM w dwa dni da Ci pełen przegląd wyzwań, zadań i korzyści, które towarzyszą tego rodzaju projektom. Dzięki wiedzy i doświadczeniu trenera bazującym na blisko 100 wdrożeniach CRM oraz przygotowanym przez niego praktycznym przykładom:

- ukierunkujesz Twój przyszły projekt tak, aby uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia,

lub świadomie odłożysz inwestycję w system IT na później,

- w projektach już rozpoczętych dokonasz precyzyjnej analizy obszarów problemowych i zaplanujesz działania korygujące.

 

Intensywne szkolenie CRM to propozycja dla Ciebie, jeśli jesteś:

- członkiem lub menedżerem zespołu CRM lub obsługi klienta,

- odpowiadasz za procesy, w których ważne jest zrozumienie potrzeb klientów i własnych pracowników,

- prowadzisz projekty, których celem jest poprawa relacji z klientami i pracownikami (satysfakcja, zaangażowanie, lojalność, rentowność).

 


Forma zajęć: online 

Realizacja szkolenia nastąpi za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu Zoom.  Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).

Czas trwania: 16h



Zapytaj również o szkolenie dedykowane dla Twojej firmy!

 

Plan dnia szkoleniowego:

Dzień I - godz. 09.00-16.00

Dzień II - godz. 09.00-16.00



Program

Trzy wymiary CRM

- strategia marketingu relacji (pomysł na obsługę klientów),

- system IT (technologia wspierająca realizację strategii),

- zarządzanie zmianą w organizacji (przygotowanie firmy do realizacji strategii).

Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie

- najczęściej popełniane błędy w projekcie CRM i jego otoczeniu,

- wpływ specyfiki rynku na powodzenie wdrożenia.

Dojrzałość relacyjna – czy moje przedsiębiorstwo jest gotowe na wdrożenie?

- skala i zakres wdrożenia,

- test dojrzałości.

Strategiczne elementy wdrożenia

- zgodność strategii globalnej i strategii wobec klientów,

- efektywna kultura organizacyjna.

Relacyjne wskaźniki sukcesu

- RFM, CLV, NPS,

- zarządzanie portfolio klientów z wykorzystaniem wskaźników.

Biznesplan projektu

- podstawowe wymogi biznesowe,

- estymacja mierzalnych korzyści.

Procesy CRM

- lead management,

- cross-/up-selling,

- zarządzanie lojalnością,

- przeciwdziałanie odejściom klientów.

Projekt techniczny CRM

- tłumaczenie wymagań biznesu na język zrozumiały dla specjalistów IT,

- ułożenie współpracy z dostawcą oprogramowania.

Wdrożenie systemu CRM wśród użytkowników końcowych

- ile motywacji, a ile kontroli?

- KPI wdrożenia.


Przed szkoleniem trener przeprowadzi ankietę online w celu rozpoznania potrzeb szkoleniowych uczestników.


Zapytaj również o szkolenie dedykowane dla Twojej firmy!




Trenerzy


dr Bartosz Deszczyński

Ekspert w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM). Trener i doradca.

 

Współpracował z takimi podmiotami jak: Apollogic sp.zo.o., Aquanet s.a., Autotraper sp. z o.o., e-pruf sp.z o.o.,

Cat LC Polska sp. z o.o., Extreme sp. z o.o., European Institute of Innovation and Technology, Volkswagen Group Polska.

 

W latach 2011-2012 kierował kompleksowym projektem zmian w zakresie sprzedaży, marketingu i serwisu spółek z grupy

Instalcompact. W latach 2003-2011 kierował wdrożeniem strategii i systemu CRM w firmie Kulczyk Tradex sp. z o.o.,

które objęło centralę firmy i kilkadziesiąt przedsiębiorstw dealerskich marek Volkswagen i Audi.

 

Promotor prac dysertacyjnych programu MBA poświęconych tematyce zarządzania relacjami z klientami Executive MBA

i MBA Poznań Atlanta Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

 

Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie relacjami z klientami (CRM)

http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/wielkopolska-szkola-biznesu-uniwersytetu-ekonomicznego-w-poznaniu,c1383/studia-podyplomowe,c4865/analityka-biznesowa,c4871/zarzadzanie-relacjami-z-klientami-crm,c6138/

 

Kierownik studiów podyplomowych zarządzanie projektami IT

http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/wielkopolska-szkola-biznesu-uniwersytetu-ekonomicznego-w-poznaniu,c1383/studia-podyplomowe,c4865/zarzadzanie,c4868/zarzadzanie-projektami-it,c5920/

 

Autor książek:

CRM. strategia, system, zarządzanie zmianą. jak uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia (wydawnictwo Wolters Kluwer)

https://www.profinfo.pl/sklep/crm-strategia-system-zarzadzanie-zmiana,21796.html

Firm Competitive Advantage Through Relationship Management A Theory for Successful Sustainable Growth (wydawnictwo

Palgrave Macmillan)

https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-3-030-67338-3


Koszt szkolenia


Koszt szkolenia: 1150 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

Cena szkolenia obejmuje:

- uczestnictwo w zajęciach online,
- materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
- opiekę merytoryczną trenera,
- certyfikat ukończenia szkolenia UEP 

Certyfikat ukończenia szkolenia wystawiany będzie w terminie 14 dni od dnia zakończenia szkolenia. Certyfikat zostanie wysłany drogą pocztową na wskazany adres.


Terminy i zapisy na szkolenie



Informacji udziela:

Alicja Dąbrowska

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

CEUE, ul. Towarowa 55, p.3.9

tel. 61 854 30 77

e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl