Absolwent programu Master Innovation Management. W 2019 r. Kishokanth obronił swoją pracę magisterską pt. „An evaluation of the effectiveness of clickbait headlines on content clicks”. Pracuje w Katedrze Handlu i Marketingu UEP na stanowisku asystenta, gdzie prowadzi badania związane z marketingiem cyfrowym, komunikacją i prywatnością w Internecie.

Nagrody i wyróżnienia
  • Staż w programie Social Innovation and Enhancing Financial Inclusion in the Digital Age (2019) na Georgetown University, Waszyngton, DC
  • Best academic paper award na the International Conference on Enhancing Consumer Awareness w Katowicach (2019)

  • Stypendium na 2-letnie studia magisterskie z zarządzania innowacjami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (2017)

  • Nagroda Dziekana dla 2% najlepszych studentów University of Northumbria (2015)

Problematyka badawcza
  • Privacy in Digital Age
  • Fake news

  • Text mining and processing

Dydaktyka
  • Tworzenie wartości dla klientów w e-biznesie
  • Media społecznościowe
Doświadczenie
  • Marketing cyfrowy
  • Zarządzanie projektami
  • Copywriting
Hobby 
  • Kulturystyka
  • Czytanie fantasy

  • Kodowanie