Kompleksowy program podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadry akademickiej i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
Nr projektu FERS.01.05-IP.08-0182/23
Celem projektu jest rozwój kwalifikacji i kompetencji kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz rozwój kwalifikacji i kompetencji doktorantów UEP poprzez realizację szkoleń, staży, wizyt studyjnych i studiów podyplomowych z zakresu wykorzystania nowoczesnych metod dydaktycznych oraz metodyki kształcenia, cyfrowych, na rzecz zielonej transformacji, projektowania uniwersalnego oraz komercjalizacji wyników badań naukowych.
Wartość wydatków kwalifikowalnych projektu: 4 320 798,40 zł, w tym wartość dofinansowania: 4 191 174,44 zł
#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie
Projekt „Kompleksowy program podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadry akademickiej i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
Nr projektu FERS.01.05-IP.08-0182/23
Celem projektu jest rozwój kwalifikacji i kompetencji kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz rozwój kwalifikacji i kompetencji doktorantów UEP poprzez realizację szkoleń, staży, wizyt studyjnych i studiów podyplomowych z zakresu wykorzystania nowoczesnych metod dydaktycznych oraz metodyki kształcenia, cyfrowych, na rzecz zielonej transformacji, projektowania uniwersalnego oraz komercjalizacji wyników badań naukowych.
Całkowita wartość projektu: 4 320 798,40 zł, w tym wartość dofinansowania: 4 191 174,44 zł.
Projekt będzie realizowany w okresie od 01.03.2024r. do 31.12.2028r.
Projekt został złożony w odpowiedzi na konkurs ogłoszony przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie pn. „ROZWÓJ KWALIFIKACJI I KOMPETENCJI KADRY REALIZUJĄCEJ DYDAKTYKĘ”.
Zgodnie z założeniami konkursu działania realizowane w ramach projektu muszą obligatoryjnie prowadzić do uzyskania lub podniesienia przez kadrę prowadzącą dydaktykę lub doktorantów, wszystkich poniżej wskazanych kompetencji lub kwalifikacji:
- dydaktycznych (w tym wykorzystania nowoczesnych metod dydaktycznych oraz metodyki kształcenia),
- cyfrowych,
- na rzecz zielonej transformacji,
oznacza to, że każdy nauczyciel akademicki lub doktorant, który zdecyduje się na udział w projekcie, zobowiązuje się do podniesienia ww. kompetencji.
Poza ww. obligatoryjnymi kompetencjami i kwalifikacjami, w ramach projektu zaplanowano również działania podnoszące kompetencje lub kwalifikacje w zakresie projektowania uniwersalnego, komercjalizacji efektów badań naukowych i innych kompetencji merytorycznych.
GRUPA DOCELOWA
Grupa docelowa projektu to 200 osób (min.110 Kobiet) nauczycieli i nauczycielek akademickich UEP w rozumieniu art. 114 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz inne osoby prowadzące dydaktykę bez względu na formę zatrudnienia w tym 25 doktorantów/ek UEP(w tym min. 14 Kobiet). Uczestnikami projektu mogą być osoby bezpośrednio związane
z aktualną lub przyszłą aktywnością dydaktyczną lub badawczo-dydaktyczną w UEP. GD to osoby posiadające tytuł profesora, doktora, adiunkci, lektorzy/rki, różniący się stażem pracy, a także zgłębianą problematyką badawcza dlatego wsparcie zostanie dostosowane bezpośrednio do potrzeb ww. grup oraz specyfiki prowadzonych przez nich zajęć.
Każdy uczestnik projektu zostanie objęty badaniem poziomu kompetencji dydaktycznych, cyfrowych i na rzecz zielonej transformacji i posiadanej wiedzy celem dopasowania zakresu oraz formy wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb.
Każda osoba zainteresowana udziałem w projekcie jest zobowiązana do udziału w rekrutacji.
W ramach projektu w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2028 r. przewidziano realizację następujących form wsparcia:
- szkolenia, staże i wizyty studyjne podnoszące kwalifikacje i kompetencje dydaktyczne
- szkolenia, staże, studia podyplomowe oraz wizyty studyjne podnoszących kwalifikacje i kompetencje cyfrowe.
- szkolenia, staże, studia podyplomowe oraz wizyty studyjne podnoszące kwalifikacje i kompetencje na rzecz zielonej transformacji.
- szkolenia podnoszące kwalifikacje i kompetencje w zakresie projektowania uniwersalnego i komercjalizacji wyników badań naukowych.
Powyższe formy wsparcia będą realizowane w ramach poniżej wymienionych zadań:
- Realizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje dydaktyczne.
- Realizacja staży podnoszących kompetencje dydaktyczne.
- Realizacja wizyt studyjnych podnoszących kompetencje dydaktyczne.
- Realizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje cyfrowe.
- Realizacja staży i studiów podyplomowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje cyfrowe.
- Realizacja wizyt studyjnych podnoszących kompetencje cyfrowe.
- Realizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje na rzecz zielonej transformacji.
- Realizacja staży i studiów podyplomowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje na rzecz zielonej transformacji.
- Realizacja wizyt studyjnych podnoszących kompetencje na rzecz zielonej transformacji.
- Realizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje w zakresie projektowaniu uniwersalnego i komercjalizacji efektów badań naukowych i inne kompetencje merytoryczne kadry akademickiej UEP.
Informacja o terminie rozpoczęcia poszczególnych form wsparcia będą umieszczane na bieżąco na stronie internetowej w zakładce Harmonogram udzielanego wsparcia.
Formularz zgłoszeniowy bez kol
Oświadczenie uczestnika projektu bez kol
Oświadczenie uczestnika projektu kol
Zakres powierzonych do przetwarzania danych osobowych bez kol
Zakres powierzonych do przetwarzania danych osobowych kol
Zał. nr 8 do umowy Klauzula informacyjna bez kol
Zał. nr 8 do umowy Klauzula informacyjna kol
Zał. nr 9 do umowy Klauzula informacyjna bez kol
Zał. nr 9 do umowy Klauzula informacyjna kol
Biuro projektu:
Biuro Pozyskiwania Funduszy UEP
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
(budynek A, pokój nr 217)
e-mail: wyjazdy@projekty.ue.poznan.pl
ZESPÓŁ PROJEKTOWY:
Kierowniczka Projektu: mgr Katarzyna Szuber-Przybył
Kierownik merytoryczny: Dr hab. Robert Romanowski, prof. UEP
Specjalista ds. rozliczeń: mgr Agnieszka Małłek
Organizacja szkoleń: Beata Wawrzyniak, Pamela Roszak
Szkolenie z zakresu języka programowania R:
07 lipca 2025 r. w godzinach od 8.00 do 16.00
08 lipca 2025 r. w godzinach od 8.00 do 16.00
11 lipca 2025 r. w godzinach od 8.00 do 16.00
Numery sal zostaną podane w terminie późniejszym
Analiza i przetwarzanie danych w IBM SPSS oraz wykorzystanie metod statystycznych:
23 maja 2025 r. w godzinach od 10.00 do 14.00 w sali 4.13, budynek D, ul. Towarowa 55
30 maja 2025 r. w godzinach od 10.00 do 14.00 w sali 0.11, budynek D, ul. Towarowa 55
06 czerwca 2025 r. w godzinach od 10.00 do 14.00 w sali 0.11, budynek D, ul. Towarowa 55
Wystąpienia publiczne:
26-27 maja 2025 r. w godzinach od 08.00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
16-17 czerwiec 2025 r. w godzinach od 08.00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
23-24 czerwiec 2025 r. w godzinach od 08.00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
Wstęp do tutoringu:
26 Czerwiec 2025r., w godzinach od 09.00-13.00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
Tutoring I stopnia:
8 maja 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
9 maja 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
5 czerwca 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
6 czerwca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
3 lipca 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
4 lipca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
10 lipca 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
11 lipca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
Coaching:
02 czerwca 2025 r. w godzinach 8:45 do 9:45 w sali 314C, budynek C, ul. Towarowa 53
03 czerwca 2025 r. w godzinach 8:45 do 9:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
09 czerwca 2025 r. w godzinach 8:30 do 9:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
11 czerwca 2025 r. w godzinach 12:45 do 13:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
11 czerwca 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
11 czerwca 2025 r. w godzinach 8:30 do 9:30 on-line
13 czerwca 2025 r. w godzinach 8.20 do 9.20 w sali 010, budynek B, Al. Niepodległości 12
23 czerwca 2025 r. w godzinach 08.30 do 09.30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
23 czerwca 2025 r. w godzinach 11.45 do 12.45 w sali 010, budynek B, Al. Niepodległości 12
Praca z głosem:
Spotkania grupowe dla gr I: 14.02 (212B), 14.03 (214B), 11.04 (211B), 16.05, 13.06 (9.00-15.00, sala211B), 08.07.2025
Spotkania grupowe dla gr II: 07.02 (211B), 07.03 (211B), 25.04 (214B), 09.05, 30.05 (211B), 06.06 (8.15-14.00, sala214B) , 10.07.2025
Spotkania indywidualne:
05.06.2025, 9.00-14.00; sala 0041 w budynku A – Al. Niepodległości 10
12.06.2025, 9.00-14.00; sala 211 w budynku B – Al. Niepodległości 12
26.06.2025, 11.30-14.00; sala 214 w budynku B – Al. Niepodległości 12.
Studia podyplomowe LEAN SIGMA ACADEMY
Zajęcia odbywają się od 9.00- do 15.15 w LUQAM, ul Kamieńskiego 47; 4 piętro w Krakowie.
Terminy zjazdów:
15.03., 12 i 13.04., 17 i 18.05., 14 i 15.06.2025 – zajęcia stacjonarne
29 i 30.03.2025 zajęcia on-lina
26 i 27.10.2024 stacjonarnie; 16 i 17.11.2024 online; 07 i 08.12.2024 stacjonarnie; 11 i 12.01.2025 stacjonarnie; 01 i 02.02.2024 stacjonarnie
Jak ekspert z maszyną. Jak praktycznie i krytycznie współpracować z AI w edukacji
Termin: 8 kwietnia 2025 r., godz. 11:30–16:30
Trener: Kamil Śliwowski
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE; budynek D, Audytorium C
Gry planszowe jako narzędzie rozwijania kompetencji transferowych
Termin: 8 kwietnia 2025 r., godz. 11:15–14:45
Trener: Joanna Mercik
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE; sala 2.21D
Odporność psychiczna edukatora
Termin: 7 kwietnia 2025 r., godz. 14:00–17:00
Trener: Barbara Habrych
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE; sala 114B
Fr-AI-kenstain! Tworzymy edukacyjnego potwora czy rewolucjonizujemy proces uczenia?
Termin: 7 kwietnia 2025 r., godz. 14:00–17:00
Trener: Piotr Maczuga
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE; sala 1430 Altum
Projektowanie angażujących kursów e-learningowych: metodyka, narzędzia i dobre praktyki
Termin: 7 kwietnia 2025 r., godz. 14:00–17:00
Prowadząca: Judyta Kotarba (Collegium Da Vinci)
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE
FRIS w dydaktyce – rozpoznawanie stylów myślenia i działania, które poprowadzi dr inż. Joanna Czerska (Politechnika Gdańska)
Termin: 9 kwietnia 2025 r., godz. 11:45–15:00
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE
Coaching:
21 luty 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
25 luty 2025 r. w godzinach 09:45 do 10:45 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
26 luty 2025 r. w godzinach 08:45 do 09:45 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
26 luty 2025 r. w godzinach 11:15 do 12:15 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
26 luty 2025 r. w godzinach 10:00 do 11:00 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
04 marca 2025 r. w godzinach 09:45 do 10:45 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
11 marca 2025 r. w godzinach 9.45 do 10.45 w pokoju pracownika 316A (Al. Niepodległości 10)
11 marca 2025 r. w godzinach 13:15 do 14:15 w sali 2.10, budynek D (ul. Towarowa 55)
12 marca 2025 r. w godzinach 08:40 do 09:40 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
12 marca 2025 r. w godzinach 10:00 do 11:00 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
12 marca 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)
20 marca 2025 r. w godzinach 17.00 do 18.00 on-line
25 marca 2025 r. w godzinach 9:45 do 10:45 w pokoju pracownika nr 316A, budynek A (Al. Niepodległości 10)
26 marca 2025 r. w godzinach 9:00 do 10:00 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
26 marca 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
31 marca 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
31 marca 2025 r. w godzinach 12:45 do 13:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
01 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:45 do 10:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
09 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:15 do 10:15 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
11 kwietnia 2025 r. w godzinach 8:20 do 9:20 w sali 314C, budynek C, ul. Towarowa 53
11 kwietnia 2025 r. w godzinach 14:15 do 15:15 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
14 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55 – Odwołane
14 kwietnia 2025 r. w godzinach 13:45 do 14:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55 – Odwołane
15 kwietnia 2025 r. w godzinach 8:45 do 9:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55 – Odwołane
17 kwietnia 2025 r. w godzinach 12:00 do 13:00, on-line
18 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:00 do 12:00, on-line – Odwołane
23 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
24 kwietnia 2025 r. w godzinach 12:00 do 13:00, on-line
25 kwietnia 2025 r. w godzinach 13:30 do 14:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
29 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30, on-line
05 maja 2025 r. w godzinach 8:30 do 9:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
06 maja 2025 r. w godzinach 9:00 do 10:00 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
07 maja 2025 r. w godzinach 11:45 do 12:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
07 maja 2025 r. w godzinach 13:00 do 14:00 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
13 maja 2025 r. w godzinach 9:45 do 10:45 w sali 316A, budynek A, al. Niepodległości 10
13 maja 2025 r. w godzinach 11.00 do 12.00 on-line
16 maja 2025 r. w godzinach 13.30 do 14.30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55
26 maja 2025 r. w godzinach 08.30 do 09.30 w sali 218C, budynek C, ul. Towarowa 53
26 maja 2025 r. w godzinach 10.15 do 11.15 on-line
27 maja 2025 r. w godzinach 10.00 do 11.00 w sali 314C, budynek C, ul. Towarowa 53
27 maja 2025 r. w godzinach 11.15 do 12.15 on-line
30 maja 2025 r. w godzinach 11.15 do 12.15 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55 – Odwołane
I ty możesz zostać netnografem:
14 marca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:30; PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
Tutoring I stopnia:
14 lutego 2025 r. (piątek) w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B (Al. Niepodległości 12)
15 lutego 2025 r. (sobota) w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B (Al. Niepodległości 12)
27 lutego 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B (Al. Niepodległości 12)
28 lutego 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B (Al. Niepodległości 12)
27 marca 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
28 marca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
24 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
25 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12
Studia podyplomowe LEAN SIGMA ACADEMY
Zajęcia odbywają się od 9.00- do 15.15 w LUQAM, ul Kamieńskiego 47; 4 piętro w Krakowie.
Terminy zjazdów:
26 i 27.10.2024 stacjonarnie; 16 i 17.11.2024 online; 07 i 08.12.2024 stacjonarnie; 11 i 12.01.2025 stacjonarnie; 01 i 02.02.2024 stacjonarnie
Praca z głosem:
Spotkania grupowe dla gr I: 15.11, 06.12, 10.01
Spotkania grupowe dla gr II: 22.11, 13.12, 17.01
Spotkania indywidualne: 18.10, 24.10, 25.10, 14.11, 21.11, 28.11, 29.11, 12.12, 19.12, 20.12, 09.01, 16.01, 06.02 (418A), 13.02 (418A), 21.02.2025 (9.00-14.45; 214B), 6,13.03 (211B), 14.03 (214B; 14.00-15.00), 21.03.2025 (8.15-14.00; 211B), 03.04.2025 (211B), 04.04.2025 (214B), 10.04.2025 (09.45-14.00; 124B), 11.04.2025 (14.00-15.00; 211B), 08.05.2025 (9.00-13.00 124B), 15.05 (09.00-14.00 211B), 16.05 (14.15-15.00 211B), 22.05 (9.45-14.00 211B)
Wszystkie spotkania odbywać się będą w godzinach 9.00-14.00; w budynku B – Al. Niepodległości 12; sala 211.
Wstęp do tutoringu
Termin szkolenia: 13 grudnia 2024 roku; godziny szkolenia 9.30-12.30; UEP, al. Niepodległości 12; sala 115B
Budowa i modyfikacja programów studiów w świetle najnowszych uwarunkowań legislacyjnych: profil ogólnoakademicki
Termin szkolenia: 11 grudnia 2024 roku; godziny szkolenia 10.00-15.00; on-line (platforma clickmeeting)
Międzynarodowe Forum Innowacyjnej Edukacji EDU360
Termin: od 6.12. (godz. 16.00 – 18.30) do 7.12. (godz. 9.00 – 18.40) 2024 roku; on-line
Szkolenie z zakresu debaty oksfordzkiej
Termin szkolenia: 6 grudnia 2024 roku; godziny szkolenia 10.30-12.30; UEP, ul. Towarowa 53; sala 208C
Kurs certyfikujący FRIS; Magdalena Andrałojć; 3-4.06 i 1-2.07.2024r.; godziny 9.00-17.00; on-line
Szanowni Państwo,
Jeżeli zauważą Państwo nieprawidłowości lub podejrzewają Państwo niezgodność działań realizowanych w ramach projektu z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.) informujemy, że istnieje możliwość zgłoszenia zaistniałych nieprawidłowości lub złożenia skargi dotyczącej niezgodności przy realizacji projektu FERS z postanowieniami ww. konwencji na poniżej wskazane adresy.
Zgłoszenia można kierować za pomocą:
1) poczty tradycyjnej – w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub adres Instytucji Pośredniczącej: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,
2) skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Narodowego
Centrum Badań i Rozwoju. Wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje).
Za przekazane zostaną uznane zgłoszenia w formie pisemnej.
Rezultaty projektu „Kompleksowy program podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadry akademickiej i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” stan na dzień 10 czerwca 2025 r.
Liczba osób z kadry akademickiej i doktorantów objętych wsparciem w zakresie nabywania i rozwoju kompetencji lub kwalifikacji dydaktycznych – 136
Liczba osób z kadry akademickiej i doktorantów objętych wsparciem w zakresie nabywania i rozwoju kompetencji lub kwalifikacji cyfrowych – 16
Docelowa liczba osób z kadry akademickiej i doktorantów objętych wsparciem – 200
Zrealizowane szkolenia (z podziałem na miesiące):
- Czerwiec – Lipiec 2024
- Kurs certyfikujący FRIS (3–4.06 i 1–2.07.2024) – 1 osoba
- Październik 2024
- Praca z głosem (od 18.10 do nadal) – 19 osób
- Studia podyplomowe LEAN SIGMA ACADEMY (od 26.10 do 15.06.2025) – 1 osoba
- Grudzień 2024
- Szkolenie z zakresu debaty oksfordzkiej (6.12.2024) – 9 osób
- Międzynarodowe Forum Innowacyjnej Edukacji EDU360 (6–7.12.2024) – 9 osób
- Budowa i modyfikacja programów studiów w świetle najnowszych uwarunkowań legislacyjnych: profil ogólnoakademicki (11.12.2024) – 10 osób
- Wstęp do tutoringu (13.12.2024) – 15 osób
- Luty 2025
- Tutoring I stopnia (I grupa) (od 14.02 do 25.04.2025) – 14 osób
- Coaching (od 21.02 do nadal) – 6 osób
- Marzec 2025
- I ty możesz zostać netnografem (14.03.2025) – 3 osoby
- Kwiecień 2025
- Projektowanie angażujących kursów e-learningowych: metodyka, narzędzia i dobre praktyki (7.04.2025) – 10 osób
- Fr-AI-kenstain! Tworzymy edukacyjnego potwora czy rewolucjonizujemy proces uczenia? (7.04.2025) – 9 osób
- Odporność psychiczna edukatora (7.04.2025) – 17 osób
- Gry planszowe jako narzędzie rozwijania kompetencji transferowych (8.04.2025) – 6 osób
- Jak ekspert z maszyną. Jak praktycznie i krytycznie współpracować z AI w edukacji (8.04.2025) – 20 osób
- FRIS w dydaktyce – rozpoznawanie stylów myślenia i działania (9.04.2025) – 15 osób
- Maj 2025
- Tutoring I stopnia (II grupa) (od 8.05.2025 – nadal) – 4 osoby
- Wystąpienia publiczne (od 26.05 – nadal) – 11 osób
- Maj–Czerwiec 2025 (kompetencje cyfrowe):
- Analiza i przetwarzanie danych w IBM SPSS oraz wykorzystanie metod statystycznych (23, 30.05 i 06.06.2025) – 16 osób
Zainteresowanie oraz pozytywny odbiór ze strony uczestników potwierdzają, że działania projektowe odpowiadają na realne potrzeby środowiska akademickiego. Cieszymy się, że możemy wspólnie budować nowoczesną i odpowiedzialną dydaktykę na UEP.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że każdy nauczyciel akademicki UEP przed przystąpieniem do projektu zobowiązany jest do wykonania diagnozy potrzeb kompetencyjnych w postaci pretestu. Kod dostępu to kadraUEP. Test jest dostępny na platformie moodle pod adresem: https://moodle.ue.poznan.pl/course/view.php?id=18620.
Test ma na celu określenie poziomu kompetencji dydaktycznych, cyfrowych i w zakresie zielonej transformacji pracownika. Wynik testu pomoże nam w wyborze odpowiedniej formy i tematyki wsparcia dla Państwa.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że przed rozpoczęciem udziału w projekcie (najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia/stażu czy wizyty studyjnej) każdy uczestnik zakwalifikowany do wsparcia zobowiązany jest do wypełnienia dokumentów projektowych. Są one do pobrania w formie elektronicznej ze strony internetowej projektu, zakładki: zasady przystąpienia do projektu/ dokumentacja rekrutacyjna oraz w wersji papierowej w Biurze Pozyskiwania Funduszy i w Dziale Spraw Pracowniczych.
Każdy dokument dostępny jest w wersji kolorowej lub czarno-białej. Jeśli zdecydują się Państwo na wybór wersji kolorowej to musi być on wydrukowany w kolorze i analogicznie wersja czarno-biała powinna być wydrukowana bez kolorów.
Wypełnione dokumenty można składać elektronicznie, poprzez wysłanie na adres agnieszka.mallek@ue.poznan.pl kandydat/kandydatka może podpisać dokumenty kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym (ePuap). W przypadku formularzy podpisanych własnoręcznie kandydat/kandydatka przesyła mailem skany dokumentów oraz oryginały dokumentów dostarcza do Biura Projektu (p.217A). Zaleca się podpisywanie i składanie dokumentów w formie elektronicznej.