Kompleksowy program podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadry akademickiej i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

Nr projektu FERS.01.05-IP.08-0182/23

Celem projektu jest rozwój kwalifikacji i kompetencji kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz rozwój kwalifikacji i kompetencji doktorantów UEP poprzez realizację szkoleń, staży, wizyt studyjnych i studiów podyplomowych z zakresu wykorzystania nowoczesnych metod dydaktycznych oraz metodyki kształcenia, cyfrowych, na rzecz zielonej transformacji, projektowania uniwersalnego oraz komercjalizacji wyników badań naukowych.

Wartość wydatków kwalifikowalnych projektu: 4 320 798,40 zł, w tym wartość dofinansowania: 4 191 174,44 zł

#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie

Projekt „Kompleksowy program podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadry akademickiej i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

Nr projektu FERS.01.05-IP.08-0182/23

Celem projektu jest rozwój kwalifikacji i kompetencji kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz rozwój kwalifikacji i kompetencji doktorantów UEP poprzez realizację szkoleń, staży, wizyt studyjnych i studiów podyplomowych z zakresu wykorzystania nowoczesnych metod dydaktycznych oraz metodyki kształcenia, cyfrowych, na rzecz zielonej transformacji, projektowania uniwersalnego oraz komercjalizacji wyników badań naukowych.

Całkowita wartość projektu: 4 320 798,40 zł, w tym wartość dofinansowania: 4 191 174,44 zł.

Projekt będzie realizowany w okresie od 01.03.2024r. do 31.12.2028r.

Projekt został złożony w odpowiedzi na konkurs ogłoszony przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie pn. „ROZWÓJ KWALIFIKACJI I KOMPETENCJI KADRY REALIZUJĄCEJ DYDAKTYKĘ”.

Zgodnie z założeniami konkursu działania realizowane w ramach projektu muszą obligatoryjnie prowadzić do uzyskania lub podniesienia przez kadrę prowadzącą dydaktykę lub doktorantów, wszystkich poniżej wskazanych kompetencji lub kwalifikacji:

  • dydaktycznych (w tym wykorzystania nowoczesnych metod dydaktycznych oraz metodyki kształcenia),
  • cyfrowych,
  • na rzecz zielonej transformacji,

oznacza to, że każdy nauczyciel akademicki lub doktorant, który zdecyduje się na udział w projekcie, zobowiązuje się do podniesienia ww. kompetencji.

Poza ww. obligatoryjnymi kompetencjami i kwalifikacjami, w ramach projektu zaplanowano również działania podnoszące kompetencje lub kwalifikacje w zakresie projektowania uniwersalnego, komercjalizacji efektów badań naukowych i innych kompetencji merytorycznych.

GRUPA DOCELOWA

Grupa docelowa projektu to 200 osób (min.110 Kobiet) nauczycieli i nauczycielek akademickich UEP w rozumieniu art. 114 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz inne osoby prowadzące dydaktykę bez względu na formę zatrudnienia w tym 25 doktorantów/ek UEP(w tym min. 14 Kobiet). Uczestnikami projektu mogą być osoby bezpośrednio związane

z aktualną lub przyszłą aktywnością dydaktyczną lub badawczo-dydaktyczną w UEP. GD to osoby posiadające tytuł profesora, doktora, adiunkci, lektorzy/rki, różniący się stażem pracy, a także zgłębianą problematyką badawcza dlatego wsparcie zostanie dostosowane bezpośrednio do potrzeb ww. grup oraz specyfiki prowadzonych przez nich zajęć.

Każdy uczestnik projektu zostanie objęty badaniem poziomu kompetencji dydaktycznych, cyfrowych i na rzecz zielonej transformacji i posiadanej wiedzy celem dopasowania zakresu oraz formy wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb.

Każda osoba zainteresowana udziałem w projekcie  jest zobowiązana do udziału w rekrutacji.

W  ramach projektu w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2028 r. przewidziano realizację następujących form wsparcia:

  • szkolenia, staże i wizyty studyjne podnoszące kwalifikacje i kompetencje dydaktyczne
  • szkolenia, staże, studia podyplomowe oraz wizyty studyjne podnoszących kwalifikacje i kompetencje cyfrowe.
  • szkolenia, staże, studia podyplomowe oraz wizyty studyjne podnoszące kwalifikacje i kompetencje na rzecz zielonej transformacji.
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje i kompetencje w zakresie projektowania uniwersalnego i komercjalizacji wyników badań naukowych.

Powyższe formy wsparcia będą realizowane w ramach poniżej wymienionych zadań:

  1. Realizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje dydaktyczne.
  2. Realizacja staży podnoszących kompetencje dydaktyczne.
  3. Realizacja wizyt studyjnych podnoszących kompetencje dydaktyczne.
  4. Realizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje cyfrowe.
  5. Realizacja staży i studiów podyplomowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje cyfrowe.
  6. Realizacja wizyt studyjnych podnoszących kompetencje cyfrowe.
  7. Realizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje na rzecz zielonej transformacji.
  8. Realizacja staży i studiów podyplomowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje na rzecz zielonej transformacji.
  9. Realizacja wizyt studyjnych podnoszących kompetencje na rzecz zielonej transformacji.
  10. Realizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje w zakresie projektowaniu uniwersalnego i komercjalizacji efektów badań naukowych i inne kompetencje merytoryczne kadry akademickiej UEP.

 

Informacja o terminie rozpoczęcia poszczególnych form wsparcia będą umieszczane na bieżąco na stronie internetowej w  zakładce Harmonogram udzielanego wsparcia.

 

Biuro projektu:

Biuro Pozyskiwania Funduszy UEP

al. Niepodległości 10

61-875 Poznań

(budynek A, pokój nr 217)

e-mail: wyjazdy@projekty.ue.poznan.pl

 

ZESPÓŁ PROJEKTOWY: 

Kierowniczka Projektu: mgr Katarzyna Szuber-Przybył

Kierownik merytoryczny: Dr hab. Robert Romanowski, prof. UEP

Specjalista ds. rozliczeń: mgr Agnieszka Małłek

Organizacja szkoleń: Beata Wawrzyniak, Pamela Roszak

Szkolenie z zakresu języka programowania R:

07 lipca 2025 r. w godzinach od 8.00 do 16.00

08 lipca 2025 r. w godzinach od 8.00 do 16.00

11 lipca 2025 r. w godzinach od 8.00 do 16.00

Numery sal zostaną podane w terminie późniejszym

 

Analiza i przetwarzanie danych w IBM SPSS oraz wykorzystanie metod statystycznych:

23 maja 2025 r. w godzinach od 10.00 do 14.00 w sali 4.13, budynek D, ul. Towarowa 55

30 maja 2025 r. w godzinach od 10.00 do 14.00 w sali 0.11, budynek D, ul. Towarowa 55

06 czerwca 2025 r. w godzinach od 10.00 do 14.00 w sali 0.11, budynek D, ul. Towarowa 55

 

Wystąpienia publiczne:

26-27 maja 2025 r. w godzinach od 08.00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

16-17 czerwiec 2025 r. w godzinach od 08.00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

23-24 czerwiec 2025 r. w godzinach od 08.00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

 

Wstęp do tutoringu:

26 Czerwiec 2025r., w godzinach od 09.00-13.00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

 

Tutoring I stopnia:

8 maja 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

9 maja 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

5 czerwca 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

6 czerwca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

3 lipca 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

4 lipca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

10 lipca 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

11 lipca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

 

Coaching:

02 czerwca 2025 r. w godzinach 8:45 do 9:45 w sali 314C, budynek C, ul. Towarowa 53

03 czerwca 2025 r. w godzinach 8:45 do 9:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

09 czerwca 2025 r. w godzinach 8:30 do 9:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

11 czerwca 2025 r. w godzinach 12:45 do 13:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

11 czerwca 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

11 czerwca 2025 r. w godzinach 8:30 do 9:30 on-line

13 czerwca 2025 r. w godzinach 8.20 do 9.20 w sali 010, budynek B, Al. Niepodległości 12

23 czerwca 2025 r. w godzinach 08.30 do 09.30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

23 czerwca 2025 r. w godzinach 11.45 do 12.45 w sali 010, budynek B, Al. Niepodległości 12

 

Praca z głosem:

Spotkania grupowe dla gr I: 14.02 (212B), 14.03 (214B), 11.04 (211B), 16.05, 13.06 (9.00-15.00, sala211B), 08.07.2025

Spotkania grupowe dla gr II: 07.02 (211B), 07.03 (211B), 25.04 (214B), 09.05, 30.05 (211B), 06.06 (8.15-14.00, sala214B) , 10.07.2025

Spotkania indywidualne:

05.06.2025, 9.00-14.00; sala 0041 w budynku A – Al. Niepodległości 10

12.06.2025, 9.00-14.00; sala 211 w budynku B – Al. Niepodległości 12

26.06.2025, 11.30-14.00; sala 214 w budynku B – Al. Niepodległości 12.

 

Studia podyplomowe LEAN SIGMA ACADEMY

Zajęcia odbywają się od 9.00- do 15.15 w LUQAM, ul Kamieńskiego 47; 4 piętro w Krakowie.

Terminy zjazdów:

15.03., 12 i 13.04., 17 i 18.05., 14 i 15.06.2025 – zajęcia stacjonarne

29 i 30.03.2025 zajęcia on-lina

26 i 27.10.2024 stacjonarnie; 16 i 17.11.2024 online; 07 i 08.12.2024 stacjonarnie; 11 i 12.01.2025 stacjonarnie; 01 i 02.02.2024 stacjonarnie

 

 

Jak ekspert z maszyną. Jak praktycznie i krytycznie współpracować z AI w edukacji

Termin: 8 kwietnia 2025 r., godz. 11:30–16:30
Trener: Kamil Śliwowski
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE; budynek D, Audytorium C

Gry planszowe jako narzędzie rozwijania kompetencji transferowych

Termin: 8 kwietnia 2025 r., godz. 11:15–14:45
Trener: Joanna Mercik
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE; sala 2.21D

Odporność psychiczna edukatora

Termin: 7 kwietnia 2025 r., godz. 14:00–17:00
Trener: Barbara Habrych
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE; sala 114B

Fr-AI-kenstain! Tworzymy edukacyjnego potwora czy rewolucjonizujemy proces uczenia?

Termin: 7 kwietnia 2025 r., godz. 14:00–17:00
Trener: Piotr Maczuga
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE; sala 1430 Altum

Projektowanie angażujących kursów e-learningowych: metodyka, narzędzia i dobre praktyki

Termin: 7 kwietnia 2025 r., godz. 14:00–17:00
Prowadząca: Judyta Kotarba (Collegium Da Vinci)
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE

FRIS w dydaktyce – rozpoznawanie stylów myślenia i działania, które poprowadzi dr inż. Joanna Czerska (Politechnika Gdańska)
Termin: 9 kwietnia 2025 r., godz. 11:45–15:00
Forma: stacjonarna, w ramach wydarzenia eduSPACE

Coaching:

21 luty 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

25 luty 2025 r. w godzinach 09:45 do 10:45 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

26 luty 2025 r. w godzinach 08:45 do 09:45 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

26 luty 2025 r. w godzinach 11:15 do 12:15 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

26 luty 2025 r. w godzinach 10:00 do 11:00 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

04 marca 2025 r. w godzinach 09:45 do 10:45 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

11 marca 2025 r. w godzinach 9.45 do 10.45 w pokoju pracownika 316A (Al. Niepodległości 10)

11 marca 2025 r. w godzinach 13:15 do 14:15 w sali 2.10, budynek D (ul. Towarowa 55)

12 marca 2025 r. w godzinach 08:40 do 09:40 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

12 marca 2025 r. w godzinach 10:00 do 11:00 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

12 marca 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 010B, budynek B (Al. Niepodległości 12)

20 marca 2025 r. w godzinach 17.00 do 18.00 on-line

25 marca 2025 r. w godzinach 9:45 do 10:45 w pokoju pracownika nr 316A, budynek A (Al. Niepodległości 10)

26 marca 2025 r. w godzinach 9:00 do 10:00 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

26 marca 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

31 marca 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

31 marca 2025 r. w godzinach 12:45 do 13:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

01 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:45 do 10:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

09 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:15 do 10:15 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

11 kwietnia 2025 r. w godzinach 8:20 do 9:20 w sali 314C, budynek C, ul. Towarowa 53

11 kwietnia 2025 r. w godzinach 14:15 do 15:15 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

14 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55 – Odwołane

14 kwietnia 2025 r. w godzinach 13:45 do 14:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55 – Odwołane

15 kwietnia 2025 r. w godzinach 8:45 do 9:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55 – Odwołane

17 kwietnia 2025 r. w godzinach 12:00 do 13:00, on-line

18 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:00 do 12:00, on-line – Odwołane

23 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

24 kwietnia 2025 r. w godzinach 12:00 do 13:00, on-line

25 kwietnia 2025 r. w godzinach 13:30 do 14:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

29 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:30 do 12:30, on-line

05 maja 2025 r. w godzinach 8:30 do 9:30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

06 maja 2025 r. w godzinach 9:00 do 10:00 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

07 maja 2025 r. w godzinach 11:45 do 12:45 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

07 maja 2025 r. w godzinach 13:00 do 14:00 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

13 maja 2025 r. w godzinach 9:45 do 10:45 w sali 316A, budynek A, al. Niepodległości 10

13 maja 2025 r. w godzinach 11.00 do 12.00 on-line

16 maja 2025 r. w godzinach 13.30 do 14.30 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55

26 maja 2025 r. w godzinach 08.30 do 09.30 w sali 218C, budynek C, ul. Towarowa 53

26 maja 2025 r. w godzinach 10.15 do 11.15 on-line

27 maja 2025 r. w godzinach 10.00 do 11.00 w sali 314C, budynek C, ul. Towarowa 53

27 maja 2025 r. w godzinach 11.15 do 12.15 on-line

30 maja 2025 r. w godzinach 11.15 do 12.15 w sali 2.10D, budynek D, ul. Towarowa 55 – Odwołane

I ty możesz zostać netnografem:

14 marca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:30; PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa

Tutoring I stopnia:

14 lutego 2025 r. (piątek) w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B (Al. Niepodległości 12)

15 lutego 2025 r. (sobota) w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B (Al. Niepodległości 12)

27 lutego 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B (Al. Niepodległości 12)

28 lutego 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B (Al. Niepodległości 12)

27 marca 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

28 marca 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

24 kwietnia 2025 r. w godzinach 11:00 do 18:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

25 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:00 do 16:00 w sali 211, budynek B, al. Niepodległości 12

 

Studia podyplomowe LEAN SIGMA ACADEMY

Zajęcia odbywają się od 9.00- do 15.15 w LUQAM, ul Kamieńskiego 47; 4 piętro w Krakowie.

Terminy zjazdów:

26 i 27.10.2024 stacjonarnie; 16 i 17.11.2024 online; 07 i 08.12.2024 stacjonarnie; 11 i 12.01.2025 stacjonarnie; 01 i 02.02.2024 stacjonarnie

 

Praca z głosem:

Spotkania grupowe dla gr I: 15.11, 06.12, 10.01

Spotkania grupowe dla gr II: 22.11, 13.12, 17.01

Spotkania indywidualne: 18.10, 24.10, 25.10, 14.11, 21.11, 28.11, 29.11, 12.12, 19.12, 20.12, 09.01, 16.01, 06.02 (418A), 13.02 (418A), 21.02.2025 (9.00-14.45; 214B), 6,13.03 (211B), 14.03 (214B; 14.00-15.00), 21.03.2025 (8.15-14.00; 211B), 03.04.2025 (211B), 04.04.2025 (214B), 10.04.2025 (09.45-14.00; 124B), 11.04.2025  (14.00-15.00; 211B), 08.05.2025 (9.00-13.00 124B), 15.05 (09.00-14.00 211B), 16.05 (14.15-15.00 211B), 22.05 (9.45-14.00 211B)

Wszystkie spotkania odbywać się będą w godzinach 9.00-14.00; w budynku B – Al. Niepodległości 12; sala 211.

 

Wstęp do tutoringu

Termin szkolenia: 13 grudnia 2024 roku; godziny szkolenia 9.30-12.30; UEP, al. Niepodległości 12; sala 115B

Budowa i modyfikacja programów studiów w świetle najnowszych uwarunkowań legislacyjnych: profil ogólnoakademicki

Termin szkolenia: 11 grudnia 2024 roku; godziny szkolenia 10.00-15.00; on-line (platforma clickmeeting)

Międzynarodowe Forum Innowacyjnej Edukacji EDU360

Termin: od 6.12. (godz. 16.00 – 18.30) do 7.12. (godz. 9.00 – 18.40) 2024 roku; on-line

Szkolenie z zakresu debaty oksfordzkiej

Termin szkolenia: 6 grudnia 2024 roku; godziny szkolenia 10.30-12.30; UEP, ul. Towarowa 53; sala 208C

Kurs certyfikujący FRIS; Magdalena Andrałojć; 3-4.06 i 1-2.07.2024r.; godziny 9.00-17.00; on-line

Szanowni Państwo,

Jeżeli zauważą Państwo nieprawidłowości lub podejrzewają Państwo niezgodność działań realizowanych w ramach projektu z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.) informujemy, że istnieje możliwość zgłoszenia zaistniałych nieprawidłowości lub złożenia skargi dotyczącej niezgodności przy realizacji projektu FERS z postanowieniami ww. konwencji na poniżej wskazane adresy.

Zgłoszenia można kierować za pomocą:
1) poczty tradycyjnej – w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub adres Instytucji Pośredniczącej: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,

2) skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Narodowego

Centrum Badań i Rozwoju. Wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje).

Za przekazane zostaną uznane zgłoszenia w formie pisemnej.

Rezultaty projektu „Kompleksowy program podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadry akademickiej i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” stan na dzień 10 czerwca 2025 r.

Liczba osób z kadry akademickiej i doktorantów objętych wsparciem w zakresie nabywania i rozwoju kompetencji lub kwalifikacji dydaktycznych – 136

Liczba osób z kadry akademickiej i doktorantów objętych wsparciem w zakresie nabywania i rozwoju kompetencji lub kwalifikacji cyfrowych – 16

Docelowa liczba osób z kadry akademickiej i doktorantów objętych wsparciem – 200

Zrealizowane szkolenia (z podziałem na miesiące):

  • Czerwiec – Lipiec 2024
  • Kurs certyfikujący FRIS (3–4.06 i 1–2.07.2024) – 1 osoba
  • Październik 2024
  • Praca z głosem (od 18.10 do nadal) – 19 osób
  • Studia podyplomowe LEAN SIGMA ACADEMY (od 26.10 do 15.06.2025) – 1 osoba
  • Grudzień 2024
  • Szkolenie z zakresu debaty oksfordzkiej (6.12.2024) – 9 osób
  • Międzynarodowe Forum Innowacyjnej Edukacji EDU360 (6–7.12.2024) – 9 osób
  • Budowa i modyfikacja programów studiów w świetle najnowszych uwarunkowań legislacyjnych: profil ogólnoakademicki (11.12.2024) – 10 osób
  • Wstęp do tutoringu (13.12.2024) – 15 osób
  • Luty 2025
  • Tutoring I stopnia (I grupa) (od 14.02 do 25.04.2025) – 14 osób
  • Coaching (od 21.02 do nadal) – 6 osób
  • Marzec 2025
  • I ty możesz zostać netnografem (14.03.2025) – 3 osoby
  • Kwiecień 2025
  • Projektowanie angażujących kursów e-learningowych: metodyka, narzędzia i dobre praktyki (7.04.2025) – 10 osób
  • Fr-AI-kenstain! Tworzymy edukacyjnego potwora czy rewolucjonizujemy proces uczenia? (7.04.2025) – 9 osób
  • Odporność psychiczna edukatora (7.04.2025) – 17 osób
  • Gry planszowe jako narzędzie rozwijania kompetencji transferowych (8.04.2025) – 6 osób
  • Jak ekspert z maszyną. Jak praktycznie i krytycznie współpracować z AI w edukacji (8.04.2025) – 20 osób
  • FRIS w dydaktyce – rozpoznawanie stylów myślenia i działania (9.04.2025) – 15 osób
  • Maj 2025
  • Tutoring I stopnia (II grupa) (od 8.05.2025 – nadal) – 4 osoby
  • Wystąpienia publiczne (od 26.05 – nadal) – 11 osób
  • Maj–Czerwiec 2025 (kompetencje cyfrowe):
  • Analiza i przetwarzanie danych w IBM SPSS oraz wykorzystanie metod statystycznych (23, 30.05 i 06.06.2025) – 16 osób

Zainteresowanie oraz pozytywny odbiór ze strony uczestników potwierdzają, że działania projektowe odpowiadają na realne potrzeby środowiska akademickiego. Cieszymy się, że możemy wspólnie budować nowoczesną i odpowiedzialną dydaktykę na UEP.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że każdy nauczyciel akademicki UEP przed przystąpieniem do projektu zobowiązany jest do wykonania diagnozy potrzeb kompetencyjnych w postaci pretestu. Kod dostępu to kadraUEP. Test jest dostępny na platformie moodle pod adresem: https://moodle.ue.poznan.pl/course/view.php?id=18620.

Test ma na celu określenie poziomu kompetencji dydaktycznych, cyfrowych i w zakresie zielonej transformacji pracownika. Wynik testu pomoże nam w wyborze odpowiedniej formy i tematyki wsparcia dla Państwa.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że przed rozpoczęciem udziału w projekcie (najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia/stażu czy wizyty studyjnej) każdy uczestnik zakwalifikowany do wsparcia zobowiązany jest do wypełnienia dokumentów projektowych. Są one do pobrania w formie elektronicznej ze strony internetowej projektu, zakładki: zasady przystąpienia do projektu/ dokumentacja rekrutacyjna oraz w wersji papierowej w Biurze Pozyskiwania Funduszy i w Dziale Spraw Pracowniczych.

Każdy dokument dostępny jest w wersji kolorowej lub czarno-białej. Jeśli zdecydują się Państwo na wybór wersji kolorowej to musi być on wydrukowany w kolorze i analogicznie wersja czarno-biała powinna być wydrukowana bez kolorów.

Wypełnione dokumenty można składać elektronicznie, poprzez wysłanie na adres agnieszka.mallek@ue.poznan.pl kandydat/kandydatka może podpisać dokumenty kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym (ePuap). W przypadku formularzy podpisanych własnoręcznie kandydat/kandydatka przesyła mailem skany dokumentów oraz oryginały dokumentów dostarcza do Biura Projektu (p.217A). Zaleca się podpisywanie i składanie dokumentów w formie elektronicznej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.