I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy dokument określa warunki zakupu biletów na taras widokowy mieszczący się na XVIII piętrze budynku Collegium Altum UEP, znajdującego się przy al. Powstańców Wielkopolskich 16 w Poznaniu (dalej: taras widokowy).
2. Każdy użytkownik przed zakupem biletu jest zobowiązany do zapoznania się z treścią:
1) postanowień niniejszego dokumentu (zwanych też ogólnymi warunkami lub regulaminem);
2) regulaminu korzystania z tarasu widokowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
3. Zakup biletu wstępu na taras widokowy jest równoznaczny z akceptacją niniejszych ogólnych warunków i regulaminu korzystania z tarasu widokowego.
4. Wszelkie informacje na temat zwiedzania i zasad korzystania z tarasu widokowego, cennika, ofert specjalnych, godzin otwarcia tarasu, są publikowane na stronie internetowej http://taras.ue.poznan.pl, a także możliwe do uzyskania pod nr tel.: 616392906 lub 786987131 lub pisząc na adres e-mail: taras@ue.poznan.pl. Informacja telefoniczna jest dostępna w godzinach pracy tarasu widokowego.
II. ZASADY ZAKUPU BILETÓW ONLINE
1. Zakupy biletów online dotyczą wyłącznie grup zorganizowanych, czyli grup liczących minimum 10 osób.
2. W systemie zakupu biletów online można kupić bilety grupowe.
3. Każda grupa zorganizowana może dokonać zakupu biletu online przez stronę internetową http://taras.ue.poznan.pl zgodnie z postanowieniami niniejszego dokumentu.
4. Warunkiem wejścia na taras jest posiadanie biletu w postaci nadającej się do odczytu kodu w bramce wejściowej (np. wydruk, wyświetlenie na ekranie smartfona). Każdy uczestnik grupy (opiekun również) powinien posiadać swój indywidualny bilet.
5. Korzystanie ze strony internetowej w celu zakupu biletów online wymaga spełnienia przez zwiedzających następujących minimalnych warunków technicznych: posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, dostęp do dowolnej przeglądarki internetowej, programu umożliwiającego podgląd lub wydruk biletu zapisanego w formacie PDF. UEP nie pokrywa kosztów nabycia przez kupującego niezbędnych narzędzi czy programów, ani kosztów połączenia z siecią Internet.
6. Zakup biletu online następuje przez złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności za pośrednictwem strony oraz operatora płatności. W przypadku pozytywnej weryfikacji płatności przez operatora kupujący otrzyma zakupione bilety na podany adres mailowy.
7. W celu złożenia zamówienia i zakupu biletu online kupujący powinien dokonać następujących czynności za pośrednictwem strony internetowej tarasu:
1) wybrać liczbę uczestników;
2) wybrać termin zwiedzania;
3) zaakceptować wybór poprzez kliknięcie przycisku „dalej”;
4) wypełnić formularz zgłoszeniowy w wymaganym zakresie;
5) w przypadku chęci otrzymania faktury należy zaznaczyć pole ”faktura” oraz wpisać wymagane dane
6) zaakceptować postanowienia regulaminu zakupu biletów online oraz wyrazić zgodę na przechowywanie, przetwarzanie oraz przekazywanie Uniwersytetowi Ekonomicznemu w Poznaniu podanych danych osobowych z zastrzeżeniem wykorzystania wyłącznie do realizacji zakupu, a następnie kliknąć „przejdź do płatności”;
7) dokonać wyboru formy płatności i – jeżeli jest to wymagane przez operatora płatności – zaakceptować postanowienia regulaminu płatności.
8. UEP ma prawo do zawieszenia sprzedaży biletów w szczególności z przyczyn organizacyjnych, technicznych, epidemicznych, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa. UEP ma również prawo do zawieszenia lub wstrzymania sprzedaży bez podawania przyczyn.
9. Kupujący ma prawo do zakupienia tylu sztuk biletów w jednym zamówieniu, ile jest możliwych do nabycia w podanym przez UEP terminie, godzinie i przedziale czasowym. Liczbę biletów możliwych do nabycia w danym terminie, określa wyłącznie UEP.
10. Grupy zorganizowane muszą dokonywać rezerwacji terminu zwiedzania z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
11. W przypadku zakupu biletów ulgowych, kupujący dokumentuje spełniania warunków uprawniających do zakupu takiego biletu przed wejściem na taras widokowy (np. przez okazanie legitymacji szkolnej), pod rygorem odmowy wpuszczenia zwiedzającego na taras widokowy. Nieudokumentowanie uprawnienia do zakupu biletu ulgowego powoduje nieważność tego biletu. W takim przypadku UEP nie jest zobowiązany do zwrotu zwiedzającemu kosztu zakupu biletu lub innego ekwiwalentu, ani zamiany biletu ulgowego na inny.
12. Dokonanie płatności online za bilet powinno nastąpić nie później niż w ciągu 15 minut od momentu złożenia zamówienia. Złożenie zamówienia bez dokonania płatności we wskazanym terminie powoduje anulowanie zamówienia, o czym kupujący zostanie poinformowany wiadomością email wysłaną na podany przez niego adres poczty elektronicznej. Chwilą dokonania płatności jest otrzymanie przez UEP oraz kupującego informacji o dokonaniu płatności od operatora płatności.
13. Kupujący ma możliwość zapłaty za bilet jedynie za pomocą form płatności udostępnionych przez operatora płatności na stronie płatności w czasie składanie zamówienia.
14. Podane na stronie internetowej ceny biletów to ceny brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług. Ceny biletów są podawane w polskich złotych.
15. Kupujący dokonuje płatności wynikającej z danego zamówienia w pełnej kwocie, jednorazowo.
16. Realizacja biletu następuje poprzez zeskanowanie kodu biletu w czytniku znajdującym się w bramce biletowej. W przypadku zakupu biletów ulgowych odwiedzający są zobowiązani do okazania pracownikom obsługi tarasu widokowego odpowiedniego dokumentu potwierdzającego uprawnienie do ulgi.
17. Warunkiem otrzymania faktury VAT jest zaznaczenie opcji „faktura VAT” w elektronicznym formularzu zamówienia. Faktura zostanie wysłana na wskazany w formularzu adres poczty elektronicznej.
18. Bilet jest ważny tylko w terminie na który został zakupiony.
19. UEP ma prawo, z przyczyn od niego niezależnych, w tym w szczególności z powodu: wystąpienia siły wyższej, wprowadzenia stanu wyjątkowego, stanu klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej, zamachu terrorystycznego, zamknąć taras widokowy i wezwać odwiedzających do jego natychmiastowego opuszczenia. W takim przypadku, osobom, które wniosły opłatę wcześniej i przebywały na tarasie lub nie skorzystały z możliwości wjazdu przysługuje prawo do ponownego wejścia na taras w innym terminie lub zwrot pieniędzy za zakupiony bilet wstępu – po uzgodnieniu tej kwestii z pracownikiem zespołu obsługującego taras widokowy.
20. UEP nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zaginione przez kupującego.
21. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
III. ZASADY ZWROTU
1. Niewykorzystane bilety wstępu nie podlegają zwrotowi ani wymianie na inne bilety, ani jakikolwiek ekwiwalent pieniężny, z zastrzeżeniem ustępu 19 w rozdziale II. regulaminu.
2. UEP nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie biletu innym osobom przez kupującego. W przypadku zgłoszenia się do wejścia na taras kilku osób z tym samym biletem, uprawnionym do wejścia będzie osoba, która zrealizowała bilet jako pierwsza. W przypadku zgłoszenia się kilku osób w tym samym czasie, uprawnionym do wejścia będzie osoba, która dokonała płatności za bilet.
3. Użytkownik ma prawo do zwrotu biletu w przypadku wystąpienia leżących po stronie UEP okoliczności uniemożliwiających realizację biletu, przy czym kupujący powinien dokonać zwrotu biletu, pod rygorem utraty prawa do jego zwrotu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wystąpienia po stronie UEP okoliczności uniemożliwiających kupującemu realizację biletu, wysyłając do UEP wiadomości email z adresu poczty elektronicznej kupującego podanej przy zakupie biletu. UEP potwierdza kupującemu zwrot biletu poprzez wysłanie na adres poczty elektronicznej kupującego stosownej wiadomości email o zwrocie. Płatność związana ze zwrotem nastąpi tą samą metodą płatności, która została użyta w czasie dokonywania zapłaty.
4. Reklamacje dotyczące płatności, kupujący powinien składać do operatora płatności, zgodnie z regulaminem płatności.
5. UEP nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania niepełnych lub nieprawdziwych danych osobowych przez kupującego ani za jakiekolwiek zakłócenia lub błędy w przesyłaniu danych za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnych lub sieci Internet w trakcie dokonywania zakupu biletu przez kupującego lub dostarczenia tych biletów do kupującego.
6. UEP nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych spowodowaną awarią sprzętu lub oprogramowania oraz okolicznościami niezależnymi od UEP.
7. UEP nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniem lub zaniechaniem kupującego, w szczególności nieprawidłowym korzystaniem przez niego serwisu lub strony płatności. Użytkownik korzysta z serwisu i strony płatności na własny koszt i ryzyko.
8. UEP nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy związane z przesyłaniem danych, w tym za przerwy w świadczeniu usług występujących u dostawców sieci Internet oraz za problemy związane z indywidualnymi ustawieniami urządzeń (w tym komputera) kupującego i za ich sposób konfiguracji.
9. Stosownie do przepisów obowiązującego prawa, sprzedaż biletów określona w niniejszym regulaminie nie podlega ewidencjonowaniu przy zastosowaniu kasy fiskalnej i kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego. UEP wystawia fakturę VAT obejmującą zakup biletów online na żądanie kupującego, złożonego przez niego w elektronicznym formularzu zamówienia (poprzez zaznaczenie opcji „faktura VAT”. Faktura zostanie wysłana na wskazany w formularzu adres poczty elektronicznej.
IV. REKLAMACJE
1. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania strony internetowej oraz sprzedaży biletów za jej pośrednictwem należy składać pocztą elektroniczną na adres: taras@ue.poznan.pl
2. Prawo do składania reklamacji przysługuje wyłącznie kupującym lub osobom przez nich upoważnionym. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko kupującego oraz dokładny opis
przyczyny reklamacji. Reklamacje mogą być składane nie później niż 14 dni od zaistniałej sytuacji/wydarzenia będącego podstawą reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane przez UEP w terminie 14 dni od daty ich otrzymania i podjęta decyzja będzie wiążąca i ostateczna.
3. UEP kieruje wszelką korespondencję do kupującego na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu zamówienia biletów, lub z którego otrzymał korespondencję. UEP nie ponosi odpowiedzialności za niemożność wysłania korespondencji do zgłaszającego reklamację na skutek podania przez niego błędnego, niepełnego lub nieprawdziwego adresu poczty elektronicznej, bądź adresu, z którego utracił możność korzystania.
4. Korespondencję zwrotną uważa się za dostarczoną z dniem jej wysłania.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie, bez podania przyczyny. Zmiany wchodzą w życie z dniem opublikowania nowej wersji regulaminu na stronie internetowej oraz w biurze obsługi tarasu widokowego, przy czym w odniesieniu do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmienionego regulaminu, zastosowanie mają postanowienia dotychczasowe, chyba że kupujący wyrazi zgodę na zastosowanie w stosunku do niego nowych postanowień.
2. UEP zobowiązuje się do umieszczenia informacji o zmianie postanowień regulaminu na stronie internetowej z odpowiednim wyprzedzeniem. Kupujący akceptuje taką formę powiadomienia o zmianach.
3. Treść regulaminu jest dostępna dla kupującego w biurze obsługi tarasu widokowego oraz na stronie internetowej http://taras.ue.poznan.pl gdzie możliwe jest jego nieodpłatne pobranie utrwalenie i wydrukowanie.
4. Do zawarcia i wykonywania transakcji zakupu online biletów oraz realizacja uprawnienia wynikająca z tego biletu stosuje się przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.