Informacje dla studentów I roku

Szanowni Studenci I roku,

na poniższej stronie znajdziecie informacje o spotkaniach online organizowanych w ramach Dni Adaptacyjnych, systemach informatycznych, planach zajęć dydaktycznych, sprawach technicznych związanych z rozpoczęciem studiów.

Na zdjęciu znajduje się grupa studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którzy pozują z dużymi, zielonymi literami układającymi się w skrót "UEP". Każdy z nich przyjmuje swobodną, radosną pozę, co tworzy przyjazną i pozytywną atmosferę. Uczniowie są różnorodni, co podkreśla międzynarodowy charakter uczelni. Tło zdjęcia to nowoczesne wnętrze uniwersytetu z metalową siatką, co dodaje zdjęciu industrialnego charakteru. Wszyscy studenci wyglądają na zadowolonych i zaangażowanych, co może sugerować ich dumę z bycia częścią społeczności UEP.

 

Dni Adaptacyjne

Spotkania informacyjne dla studentów I roku (platforma ZOOM)

Szanowni Studenci I roku studiów drugiego stopnia rozpoczynających się od semestru zimowego 2024/2025,
zapraszamy na spotkania informacyjne, które odbędą się w formie zdalnej na platformie ZOOM, w dniach 26 i 27 września 2024 r.

Szczegółowy Harmonogram

 

 

Czwórka studentów pozuje do zdjęcia w jasnym, nowoczesnym korytarzu. Grupę tworzą dwaj mężczyźni w swetrach, kobieta w niebieskiej bluzie oraz studentka w tradycyjnym stroju. Tło stanowi przeszklony korytarz z metalowymi i betonowymi elementami, co podkreśla nowoczesny charakter miejsca.

 

Informacje dla studentów I roku

Plany zajęć dydaktycznych

Plany zajęć dydaktycznych będą dostępne na stronie Uczelni w zakładce – Studenci/E-Uniwersytet/Plany zajęć i haromonogramy, najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem zajęć.

 

 

 

Czworo studentów stoi przy krzesłach w sali wykładowej. Są ubrani w casualowe stroje, a jeden z nich ma na sobie bluzę z logo Uniwersytetu Ekonomicznego. W tle widać inne osoby, rozmawiające między sobą. Cała scena jest oświetlona naturalnym światłem wpadającym przez duże okna.Systemy informatyczne

Dostępy do systemów informatycznych takich jak USOSweb, Moodle, e-sylabus, poczta uczelniana są wskazane na stronie Uczelni w zakładce Studenci/E-Uniwersytet.

Legitymacje

Wydawanie legitymacji dla studentów studiów stacjonarnych

Od czwartku, 26 września 2024 roku, w godz. 8.00-11.00 i 12.00-14.00, nowo przyjęci studenci studiów stacjonarnych będą mieli możliwość odbioru legitymacji studenckich w Biurze Obsługi Studenta (poza weekendem). Przy odbiorze legitymacji studenci powinni złożyć w Biurze Obsługi Studenta (BOS) podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem opłat (plik do pobrania na dole strony).

Odbiór legitymacji będzie możliwy po dokonaniu wpłaty w wysokości 22 zł na wskazane w systemie USOSweb konto bankowe. Studenci, którzy opłaty za legitymację dokonają w dniu odbioru legitymacji lub 1-2 dni wcześniej, powinni przynieść ze sobą wydrukowane potwierdzenie dokonania opłaty za legitymację.

Studenci studiów drugiego stopnia, którzy kontynuują studia w UEP, mogą nadal korzystać z dotychczasowych legitymacji studenckich po przedłużeniu ich ważności.

Studenci, którzy nie odbiorą legitymacji do dnia 30 września br., będą mieli taką możliwość w kolejnych dniach, w godzinach dyżurów BOS.

Studenci kontynuujący studia w UEP powinni również złożyć w Biurze Obsługi Studenta podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem opłat (plik do pobrania na dole strony).

Wydawanie legitymacji dla studentów studiów niestacjonarnych

Studenci studiów niestacjonarnych będą mogli odebrać legitymacje studenckie podczas pierwszego zjazdu, w dniu 5 października 2024 roku (sobota), w godz. 8.00 – 14.00. Odbiór legitymacji będzie odbywać się w pomieszczeniach Biura Obsługi Studenta. Przy odbiorze legitymacji studenci powinni też złożyć w Biurze Obsługi Studenta podpisane oświadczenie o wyborze wariantu płatności za studia (plik do pobrania na dole strony).

Odbiór legitymacji będzie możliwy po dokonaniu wpłaty w wysokości 22 na wskazane w systemie USOSweb konto bankowe. Studenci, którzy opłaty za legitymacje dokonają w dniu odbioru legitymacji lub 1-2 dni wcześniej, powinni ze sobą przynieść także wydrukowane potwierdzenie dokonania opłaty za legitymację.

Studenci studiów drugiego stopnia, którzy kontynuują studia w UEP, mogą nadal korzystać z dotychczasowych legitymacji po przedłużeniu ich ważności (przedłużanie ważności legitymacji będzie możliwe od 12 października 2024 r.). Studenci kontynuujący studia w UEP powinni również złożyć w Biurze Obsługi Studenta podpisane oświadczenie o wyborze wariantu płatności za studia (plik do pobrania na dole strony).

mLegitymacja

Aby otrzymać mLegitymację należy zastosować się do następującej procedury:

  • Po zalogowaniu do USOSWeb należy przejść ścieżkę: DLA STUDENTÓW -> MOJE STUDIA -> mlegitymacja i wybrać opcję „Zamów mLegitymację”
  • Zamówienie jest następnie przesłane i procesowane przez systemy Centralnego Ośrodka Informatyki (ta weryfikacja powinna zająć kilka minut).
  • Gdy mLegitymacja zostanie wydana przez COI na stronie mLegitymacji w USOSweb (po odświeżeniu strony lub ponownym jej odwiedzeniu) pojawi się kod QR który dodajemy do aplikacji mObywatel przez opcję „Dodaj dokument”. Po wybraniu tej funkcji należy zeskanować kod QR i dokument pojawi się w aplikacji.

Aby mLegitymacja była ważna należy przedłużyć standardową, plastikową legitymację w Biurze Obsługi Studenta na początku każdego kolejnego semestru.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.