Dział Marketingu

 

Jesteśmy zaangażowanym zespołem osób, dla których praca jest nie tylko zobowiązaniem do realizacji zadań o wysokiej jakości, ale też i pasją. Naszym podstawowym celem jest kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni wśród różnych grup odbiorców i szerokiego grona interesariuszy. Tworzymy przekaz wykorzystujący potencjał różnych kanałów promocji, by zwiększać obecność i renomę marki UEP z uwzględnieniem planów strategicznych uczelni, jej misji, wartości oraz ogólnych trendów komunikacyjnych. Profesjonalnie, kompleksowo i kreatywnie wykorzystujemy potencjał różnych narzędzi marketingowych, by wspierać plany rozwojowe UEP. Stosujemy szeroki zakres narzędzi komunikacyjnych i reklamowych, których celem budowanie rozpoznawalności i renomy marki UEP. Łączymy merytoryczne podejście z nieschematycznymi koncepcjami.

Działania obejmują:

  • promowanie osiągnieć i oferty naukowo-dydaktycznej w formie online i offline,
  • przygotowywanie materiałów reklamowych i treści promocyjnych w formie graficznej, tekstowej i wideo,
  • nawiązywanie, zacieśnianie i rozwijanie relacji z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym dla wsparcia rozwoju marki UEP oraz budowania społeczności wokół UEP,
  • informowanie o wydarzeniach i osiągnięciach świadczących o jakości i intensywności tworzenia przez UEP wartości dodanej w obszarze nauki i edukacji, gospodarki wiedzy i postępu,
  • wsparcie społeczeństwa wiedzy, zrównoważonego rozwoju i dobrostanu przez organizację imprez edukacyjnych, sportowych i filantropijnych,
  • pomoc studentom w wejściu na rynek pracy,
  • wsparcie komunikacji wewnętrznej i działań z zakresu employer-brandingu.

Pracownicy Działu Marketingu

  • Aktualności na stronie internetowej UEP

    • Redagowanie treści
    • Promocja osiągnięć naukowych, studenckich, ogólnouczelnianych
    • Budowanie marki UEP jako prężnego ośrodka tworzenia wiedzy i kształcenia liderów biznesu

    Osoba do kontaktu:

  • Baza pracowników

    Z zakresu bazy pracowników Dział Marketingu odpowiada za zdjęcia pracowników. Zdjęcia prosimy przesyłać w formacie jpg lub jpeg. Zdjęcia zgodnie z regulaminem muszą być wykonane na jednolitym szarym tle, z uwzględnieniem sylwetki. Zdjęcia należy przesyłać do Agaty Jackowiak.

    Jeśli są Państwo zainteresowani wykonaniem nowego zdjęcia, należy skontaktować się z Weroniką Płatek.

    Pozostałe zmiany w bazie pracowników prosimy zgłaszać na stronie: https://ue.poznan.pl/pracownicy/zmiany-w-bazie-pracownikow/.

  • BIP

    Osoba do kontaktu:

  • Doradztwo zawodowe dla studentów i absolwentów

    • Doradztwo w zakresie edukacji i wejścia na rynek pracy, rozwoju zawodowego
    • Badanie potencjału zawodowego
    • Praktyki nieobowiązkowe

    Osoba do kontaktu:

  • Dostępność

    • Optymalizacja struktur online dla wszystkich użytkowników
    • Tworzenie napisów filmowych SRT
    • Przygotowywanie opisów alternatywnych
    • Zarządzanie transmisjami online, zapewniając dostępność i płynność

    Osoba do kontaktu:

  • Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy

    Cykl otwartych zajęć z zakresu ekonomii, zarządzania i kompetencji miękkich dla dzieci z klas 4-6. Oraz z ekonomii, psychologii rozwoju dziecka dla ich rodziców. Prowadzą je na UEP nauczyciele akademiccy, psycholodzy i trenerzy rozwoju.

    Osoba do kontaktu:

  • E-marketing

    Kampanie reklamowe w systemach:

    • Google Ads
    • Meta Ads
    • LinkedIn Ads
    • TikTok Ads

    Aby uruchomić kampanię prosimy o podanie następujących informacji: kanał reklamowy, budżet, czas trwania kampanii, cel kampanii (przejście na stronę, wypełnienie formularza, wybranie numeru telefonu), numer zapotrzebowania*, lokalizacja (na jakim terenie mają być wyświetlane reklamy), kto ma być odbiorcą reklam (demografia, zainteresowania, zachowania).

    *Zapotrzebowanie należy zrobić z odpowiedniego budżetu, podając Dział Marketingu jako komórkę uprawnioną. Po skończonej kampanii dostarczamy fakturę.

    Osoba do kontaktu:

  • Fotografia

    • Wykonywanie zdjęć na konferencjach i innych wydarzeniach na naszej Uczelni
    • Robienie zdjęć grupowych Instytutów lub Katedr

    Osoby do kontaktu:

  • Gadżety

    Wyjątkowe, eleganckie i unikatowe gadżety pozwolą tobie przypieczętować swoją przynależność do czołowej Uczelni w Polsce.

    Gadżety UEP dla pracowników – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

    Osoba do kontaktu:

  • Klub Absolwenta

    • Prowadzenie i promowanie Klubu Absolwentów UEP
    • Tworzenie i wzbogacanie oferty Klubu Absolwentów UEP

    Osoba do kontaktu:

  • Klub Partnera

    Klub Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu to platforma, której celem jest zbliżenie nauki z biznesem.

    Osoba do kontaktu:

  • Media społecznościowe

    • Redagowanie treści dla kanałów: Facebook, LinkedIn, Twitter, łącznie z zakładaniem wydarzeń
    • Promocja osiągnięć naukowych, studenckich

    Osoba do kontaktu:

  • Oferty staży i pracy dla studentów i absolwentów, współpraca z firmami

    • Pozyskiwanie od firm ofert pracy i praktyk i zamieszczanie ich na stronie UEP
    • Organizacja targów pracy i innych wydarzeń

    Osoba do kontaktu:

  • Otwarta Wszechnica Ekonomiczna "Erga Omnes"

    • Współtworzenie Uniwersytetu Trzeciego Wieku – Otwartej Wszechnicy Ekonomicznej „Erga Omnes”
    • Kontakt z słuchaczami
    • Współpraca z wykładowcami

    Osoba do kontaktu:

  • Popularyzacja nauki

    • Koordynacja wydarzeń popularyzujących naukę – Poznańskiego Festiwalu Nauki i Sztuki oraz Nocy Naukowców
    • Tworzenie programu wydarzeń, zapisy, wsparcie dla prelegentów i uczestników

    Osoba do kontaktu:

  • Projekty filmowe

    Zarządzanie projektami filmowymi, w tym:

    • tworzenie scenariuszy,
    • reżyseria,
    • organizacja produkcji,
    • nadzór nad montażem.

    Osoby do kontaktu:

  • Projekty graficzne

    Przygotowanie kompleksowych projektów graficznych na potrzeby cyfrowe i druk.

    Osoby do kontaktu:

  • Relacje wideo

    Realizacja wideo obejmująca:

    • nagrania kamerą,
    • użycie dronów,
    • tworzenie napisów SRT,
    • przygotowywanie opisów alternatywnych,
    • montaż materiałów wideo, w tym: relacji, rolek reklamowych, spotów reklamowych oraz filmów promocyjnych, zapewniając ich dostępność i atrakcyjność wizualną.

    Osoby do kontaktu:

  • Relacje z absolwentami

    • Organizacja i wsparcie organizacyjne wydarzeń z udziałem absolwentów
    • Prowadzenie projektów i programów integrujących absolwentów ze środowiskiem akademickim UEP

    Osoba do kontaktu:

  • Strona internetowa

    • Zgłaszanie redaktorów strony UEP
    • Szkolenia redaktorów
    • Doradztwo i pomoc w zakresie edycji stron UEP
    • Zgłoszenia dot. ulepszania serwisu UEP

    Instrukcje dot. obsługi strony UEP

    Regulamin strony internetowej UEP

    Osoba do kontaktu:

  • System identyfikacji wizualnej

    • Przygotowywanie spójnych graficznie projektów wszelkiej identyfikacji dla Działów, Katedr i Instytutów, SKN-ów oraz budynków
    • Akceptacja grafiki z użyciem logo UEP

    System Identyfikacji Wizualnej – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (ue.poznan.pl)

    Osoby do kontaktu:

  • Współpraca z firmami

    To płaszczyzna współpracy, dzięki której powstają inicjatywy uwzględniające zarówno interesy chcących odnosić sukcesy na konkurencyjnych rynkach przedsiębiorców, studentów i absolwentów chcących spełniać rosnące wymagania przyszłych pracodawców, jak i naukowców starających się o zastosowanie swojej bogatej wiedzy w praktyce.

    Klub Partnera UEP

    Osoba do kontaktu:

  • Wydarzenia

    • Promocja UEP wśród studentów, absolwentów i pracowników podczas takich wydarzeń jak: Dzień UEP, Absolutorium czy Bal Seledynowy
    • Wsparcie i obsługa „Rejestru wydarzeń”

    Rejestr wydarzeń – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (ue.poznan.pl)

    Osoba do kontaktu:

  • Wypowiedzi eksperckie dla mediów

    • Kontaktowanie mediów z naukowcami UEP dla udzielenia wypowiedzi eksperckich
    • Promocja UEP w kanałach masowych

    Osoba do kontaktu:

  • Inne

    Interesują Cię inne działania? Masz pytania?

    Prosimy skontaktować się z Kierownik Działu Marketingu – Martą Andrzejewską

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.