Komunikaty Uczelnianej Komisji Wyborczej

Wyniki konkursu na stypendium naukowe w projekcie badawczym „Statystyka cudzoziemców bez spisu powszechnego – jakość, integracja i estymacja”

Komisja rekrutacyjna rozstrzygnęła otwarty konkurs na stypendium naukowe NCN dla studentki/studenta w celu realizacji zadań z projektu badawczego pt. „Statystyka cudzoziemców bez spisu powszechnego -- jakość, integracja danych i estymacja”, finansowanego ze środków NCN na podstawie umowy nr 2020/39/

Artykuł „Network Embeddedness and Company Competitiveness” – Marcin Soniewicki oraz dr Aleksandra Hauke-Lopes

Artykuł pt. „Network Embeddedness and Company Competitiveness” został opublikowany przez Marcina Soniewickiego i dr Aleksandrę Hauke-Lopes (Katedra Relacji Biznesowych i Marketngu Międzynarodowego) w „Journal of Computer Information Systems” (Taylor & Francis, Impact Factor: 2,5).

Zbiórka książek i pomocy edukacyjnych dla bibliotek dotkniętych powodzią

Dzięki zaangażowaniu społeczności akademickiej UEP udało się zebrać 1589 darów, w tym 1494 książki oraz 95 materiałów edukacyjnych.

Artykuł „The evolution of contractual and relational governance mechanisms when platforms are actors in networks” – dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP oraz dr Aleksandra Hauke-Lopes

Artykuł „The evolution of contractual and relational governance mechanisms when platforms are actors in networks” współautorstwa Mileny Ratajczak-Mrozek, Aleksandry Hauke-Lopes (Katedra Relacji Biznesowych i Marketngu Międzynarodowego) i Debbie Harrison (BI Norwegian Business School) został opubliko

Artykuł „Ethical Consumption: A Review and Research Agenda” – Saleh Md Arman

Artykuł „Ethical Consumption: A Review and Research Agenda” został opublikowany przez Saleha Md Arman (doktorant w Katedrze Relacji Biznesowych i Marketingu Międzynarodowego) oraz dr Cecilię Mark-Herbert (Swedish University of Agricultural Science) w czasopiśmie „International Journal of Consumer S

Artykuł „Entrepreneurial alertness, international performance, and the role of effectuation in SME internationalization” – dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP

Artykuł „Entrepreneurial alertness, international performance, and the role of effectuation in SME internationalization” został opublikowany przez dr hab. Milenę Ratajczak-Mrozek, prof. UEP w „Journal of Small Business Management” (Taylor & Francis, 5,3 Impact Factor). Współautorami są Wensong B

„Market and Technical Knowledge Integration in R&D-Intensive Companies” – dr Marcin Soniewicki

Monografia autorstwa dra Marcina Soniewickiego (Katedra Relacji Biznesowych i Marketngu Międzynarodowego) pt. „Market and Technical Knowledge Integration in R&D-Intensive Companies” została opublikowana w wydawnictwie Routledge z grupy Taylor & Francis (300 pkt. MNiSW).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.