Biografia:
Doktor nauk ekonomicznych, tytuł dysertacji doktorskiej: „Czynniki kształtujące zachowania nabywców na rynku wina w Polsce na tle tendencji światowych” Promotor: prof. Dr hab. Henryk Mruk
Uczelniany kurs pedagogiczny dla młodej kadry UEP 2011/2012
Udział w projekcie unijnym: „Foresight, narzędzie wspierające transfer wiedzy między nauką i przedsiębiorstwami” 2012
Studia podyplomowe: „Menedżer Projektu Badawczo-Rozwojowego” Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu 2014/2015
Lista prowadzonych przedmiotów:
Magazynowanie
i obsługa zapasów
Logistyka
dystrybucji
Strategie
logistyczno-marketingowe
Logistyczno-marketingowa
obsługa klienta
Sterowanie
zapasami
Zarządzanie
międzynarodowymi łańcuchami i sieciami dostaw
Logistyka
w turystyce
Seminarium dyplomowe
- Monografia naukowa
- Sipińska-Gołembska, E.,
Majchrzak-Lepczyk, J., Bentyn, Z., 2015, Eurologistyka, Polskie
Wydawnictwo Naukowe (PWN).
- Podręcznik akademicki
- Majchrzak-Lepczyk, J.,
Maryniak, A., 2016, Rynek powierzchni magazynowej i elementy jej
wyposażenia, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP).
- Publikacja w czasopiśmie
- Majchrzak-Lepczyk, J.,
Szymczak, M., 2011, Funkcjonowanie łańcuchów dostaw wina w Polsce,
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 10, s. 14-19.
http://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/8593/gmil_10_2011.pdf?sequence=1&isAllowed=y
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2011, Komunikacja
z krwiodawcą. Błędy. Trudności. Konsekwencje., Studia Oeconomica
Posnaniensia - poprzedni tytuł : ZESZYTY NAUKOWE Uniwersytetu
Ekonomicznego (AE) w Poznaniu, 208, s. 522-532.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2011, Zadania
logistyki w strategicznym zarządzaniu krwiodawstwem, Prace Naukowe
Uniwersytetu Ekonomicznego (AE) we Wrocławiu, 234, s. 270-281.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2012, Kształtowanie
wartości dla klienta na przykładzie winnic w Polsce, Logistyka, 4, s.
1101-1107.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2012, Istota
innowacji w obsłudze logistycznej, Studia Oeconomica Posnaniensia -
poprzedni tytuł : ZESZYTY NAUKOWE Uniwersytetu Ekonomicznego (AE) w
Poznaniu, 224, s. 164-173.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2012, Działania
adaptacyjne dostawców produktów względem oczekiwań konsumentów,
Handel Wewnętrzny, V-VI, s. 370-378.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2012, Obsługa
logistyczna sektora handlu, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego
(AE) we Wrocławiu, 267, s. 30-38.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2013, Wybrane
aspekty aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw, Gospodarka
Materiałowa i Logistyka, 6, s. 2-6.
http://repozytorium.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/8591/gmil_6_2013_int%20a.pdf?sequence=1&isAllowed=y
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2013, Czas
jako źródło wartości dla klienta, Handel Wewnętrzny, 4, s. 36-45.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2014, Obsługa
klienta w wymiarze logistyczno-marketingowym, Gospodarka Materiałowa
i Logistyka, 2, s. 15-20. https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/8592/gmil_02_2014a.pdf?sequence=1
- Majchrzak-Lepczyk, J., Olejniczak, K., 2014, Social
Responsibility as the Factor of Competitive Advantage of Public Entities,
Human Resources Management and Ergonomics, 1, s. 74-87.
- Olkiewicz, M., Bober, B.,
Majchrzak-Lepczyk, J., 2015, Instrumenty zarządzania w ochronie
środowiskowej, Rocznik Ochrona Środowiska / Annual Set The
Environment Protection, 17/1, s. 710-725.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2015, Zachowania
konsumentów na rynku e-commerce-wybrane zagadnienia, Handel
Wewnętrzny, 2, s. 259-269. http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171396685
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2015, Logistyczno-marketingowe
aspekty w sieci tworzenia wartości., Studia Ekonomiczne. Zeszyty
Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego (Akademii Ekonomicznej) w Katowicach,
217, s. 68-80. https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/8295/Katowice.pdf?sequence=1&isAllowed=y
- Majchrzak-Lepczyk, J., Bober,
B., 2015, Zarządzanie łańcuchem dostaw do aptek szpitalnych,
Studia Oeconomica Posnaniensia - poprzedni tytuł : ZESZYTY NAUKOWE
Uniwersytetu Ekonomicznego (AE) w Poznaniu, 6, s. 91-106. https://depot.ceon.pl/xmlui/bitstream/handle/123456789/8296/06_bober_majchrzak-lepczyk.pdf?sequence=1&isAllowed=y
- Bober, B., Majchrzak-Lepczyk,
J., 2015, Rola oraz zadania marketingu w procesie świadczenia usług w
szpitalach publicznych, Handel Wewnętrzny, 5, s. 62-80.
https://www.researchgate.net/profile/Izabela_Sztangret/publication/289526974_IBRKK-handel_wew_5-2015_Miedzysektorowy_i_subsektorowy_ekosystem_biznesu_art_jang/links/568e974608aef987e567c8ca.pdf#page=62
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2015, Rola
branży e-commerce w rozwoju rynku powierzchni magazynowych, Prace
Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego (AE) we Wrocławiu, 406, s. 140-150.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2016, Storage Areas
and the Development of E-commerce Sector Based on the Example of Poland,
Chinese Business Review, 15 (3), s. 115-122.
- Bober, A., Majchrzak-Lepczyk, J., 2016, Value
Chain in a Networking Organization, Human Resources Management and
Ergonomics, 1, s. 38-49.
- Majchrzak-Lepczyk, J., Bober,
B., 2016, Aspekty logistyczne funkcjonowania aptek szpitali
publicznych w Polsce, Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 7, s.
15-20.
- Rozdział w monografii naukowej
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2009, Ekskluzywność
gwarantem komfortu i bezpieczeństwa zakupu w: Magdalena Gawrońska -
Garstka (red.), Edukacja dla bezpieczeństwa : bezpieczeństwo intelektualne
Polaków, Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa, Poznań, s. 574-577.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2009, Ewolucja
zachowań konsumetów a zarzadzanie małym i średnim przedsiębiorstwem
w: Tadeusz Listwan, Henryk Mruk (red.), Zarządzanie małymi i średnimi
przedsiębiorstwami. Problemy współczesne., Wydawnictwo Forum Naukowe,
Poznań, s. 153-162.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2012, Today's Economy
Challenges to Business w: Beata Domańska - Szaruga (red.), Contemporary
challenges in the process of management in organization of the future,
Publishing Comapany EMKA, Warszawa, s. 11-19.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2012, Safety
of blood supply chain in Poland w: Zbigniew Grzywna (red.), Bezpieczeństwo
- ujęcie kompleksowe, Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i
Języków Obcych w Katowicach., Katowice, s. 395-407.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2012, Kierunki
zwiększania innowacyjności przedsiębiorstw w: Henryk Mruk (red.), Problemy
zarządzania przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań, s.
143-153.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2013, Safety
in the context of logistics and marketing support w: Z .Grzywna
(red.), Bezpieczeństwo w procesach globalizacji - dziś i jutro. Tom 1,
Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach,
s. 387-397.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2014, Customer
orientation in times of crisis w: M. Kuć, T. Węglarz (red.), Człowiek-społeczeństwo-państwo
w sytuacjach kryzysu : bezpieczeństwo-wielorakie perspektywy, Wyższa
Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu, Poznań, s. 449-457.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2014, The essence of
changes in the customer service process w: Marzena
Wójcik-Augustyniak, Henryk Wyrębek (red.), Business Challenges,
Siedlce University of Natural Sciences and Humanities Publishing House,
Siedlce, s. 91-105.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2014, Wpływ
innowacji na funkcjonowanie podmiotów logistycznych w: E. Gołembska,
Z. Bentyn (red.), Gospodarcze konsekwencje rozwoju logistyki
międzynarodowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
(UEP), Poznań, s. 35-49.
- Majchrzak-Lepczyk, J., 2014, Zmiana struktury handlu w aspekcie logistyczno-marketingowym w: E. Gołembska, Z. Bentyn (red.), Logistyka międzynarodowa w zmiennych warunkach gospodarki światowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP), Poznań, s. 73-89.
Konsultacje:
Roczny urlop w r.a. 2016/2017
justyna.majchrzak-lepczyk@ue.poznan.pl