2004 – uzyskanie stopnia doktora nauk ekonomicznych 

2015 – uzyskanie stopnia doktora habilitowanego nauk ekonomicznych

 

Stypendystka Polsko-Amerykańskiej Fundacji Fulbrighta na Northwestern University i Kellogg School of Management w Evanston, IL, USA (09.2002–02.2003) oraz CICOPS (Centre for the Cooperation with the Developing Countries) na Università degli Studi di Pavia we Włoszech (04-06.2003), staż naukowy na Universidad de Sevilla w Hiszpanii (2-24.02.2014). 

 

Od lutego 2006 roku do stycznia 2007 roku starszy wykładowca w Departamencie Marketingu na University of Otago Business School w Nowej Zelandii. 

 

Współzałożycielka i wiceprezes International Place Branding Association z siedzibą w Holandii.

Senior Fellow w The Institute of Place Management, członek The Marketing in Asia Group w Nowej Zelandii, członek ISCEM - Instituto Superior de Comunicaçăo  Empresarial Research Centre w Lizbonie, członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, 

Współzałożycielka i członek zarządu fundacji Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc. 

 

Kierownik projektów badawczych: „Możliwości pomiaru skuteczności strategii marek polskich miast (na przykładzie polskich miast powiatowych)” (2016-2018), Grant NCN;

 „Możliwości wyznaczania kapitału marki miasta”, (2010-2011), Grant MNiSW; „The Role of Mega-Events in Place Perception”, Otago School of Business Grant, University of Otago, Nowa Zelandia, (2006).

 

Członek Rady Programowej czasopism Journal of Place Branding and Public Diplomacy, International Journal of Tourism Cities, Journal of Destination Marketing and Management, Journal of Urban Regeneration & Renewal.  

 

Członek jury konkursów "Złote Formaty", "Plus Camerimage - Fundusze Europejskie w Kadrze", "Aktywne Miasto", "Markowy Samorząd", Polskiego Konkursu Reklamy w kategorii Marketing Miejsc, Effie w kategorii Marketing Miejsc.

 


Pełnione funkcje

  • Prezes Zarządu Fundacji Uniwersytetu Ekonomicznego
  • Przewodnicząca Komisji Rektorskiej ds. Promocji Uczelni
  • Przewodnicząca Zespołu ds. Współpracy z Zagranicą na Wydziale Zarządzania
  • Członek Komisji ds. Badań Naukowych na Wydziale Zarządzania


Problematyka badawcza

  • Marketing terytorialny
  • Kapitał marki terytorialnej
  • Zarządzanie marką
  • Etnocentryzm konsumencki
  • Marketing portów lotniczych
  • Więcej informacji w bazie osiągnięć UEP, Google Scholar, Research Gate


Dydaktyka

  • Marketing terytorialny
  • Marketing Management
  • Place branding
  • Zarządzania marką
  • Brand management
  • Innovative brands
  • Marketing portów lotniczych