Accounting and Financial Management – Advanced Level

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Accounting and Financial Management – Advanced Level

Cel studiów:

Głównym celem studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu zaawansowanej rachunkowości finansowej i zarządczej, finansów, podatków oraz analizy finansowej.

W programie szczególny nacisk położony został na praktyczny wymiar rachunkowości podmiotu gospodarczego.

Treści programowe prezentowane są w języku polskim oraz języku angielskim.

Absolwenci studiów mają możliwość uzyskania zwolnień z 5 egzaminów z poziomu Applied Skills (poprzednio F5-F9) oraz zdobycia ACCA Advanced Diploma in Accounting and Business.

Adresaci studiów:

O przyjęcie na studia mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny), znające język angielski co najmniej na poziomie B2 i spełniające co najmniej jeden z poniższych warunków:

a) ukończyły studia podyplomowe „Accounting and Financial Management – Basic Level”;

b) ukończyły studia pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku Finanse i rachunkowość, dające prawo do zwolnienia z egzaminów od F1 do F4 wg klasyfikacji ACCA (wg stosowanego obecnie nazewnictwa: Accountant in Business (AB), Management Accounting (MA), Financial Accounting (FA), Corporate and Business Law (LW)),

c) zdały egzaminy od F1 do F4 wg klasyfikacji ACCA w standardowym trybie egzaminacyjnym.

Aplikuj online

Program:

Advanced Management Accounting. (30 godz.)

Advanced Financial Accountin. (35 godz.)

Taxation. (45 godz.)

Performance Measurement and Management. (5 godz.)

Preparation and Analysis of Financial Statements. (35 godz.)

Financial Management. (39 godz.)

Audit and assurance. (30 godz.)

Egzaminy końcowe (16 godz.)

Treści programowe prezentowane są w języku polskim oraz języku angielskim.

Egzaminy z przedmiotów:

Wszystkie wymienione przedmioty kończą się egzaminami.

Studia kończą się zdaniem pisemnego egzaminu końcowego.

Aplikuj online

Najbliższa edycja studiów podyplomowych „Accounting and Financial Management – Advanced Level” rozpocznie się w październiku 2023 r. i będzie trwała dwa semestry (do września 2024 r.).

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej – część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2023/2024 jest następująca: ok.50% on-line oraz ok.50% w siedzibie Uczelni.

Opłata za studia: 5.800 zł*

*Dla absolwentów organizowanych przez UEP studiów podyplomowych „Accounting and Financial Management – Basic Level” opłata za studia wynosi 5.400 zł

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1) Płatność jednorazowa 5.800 zł (lub 5.400 zł  dla absolwentów organizowanych przez UEP studiów podyplomowych „Accounting and Financial Management – Basic Level”):

– płatna do dnia 18 października 2023 r.

2) Płatność w dwóch równych ratach po 2.900 zł każda (lub po 2.700 zł każda dla absolwentów organizowanych przez UEP studiów podyplomowych „Accounting and Financial Management – Basic Level”):

– I rata płatna do dnia 18 października 2023 r.

– II rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.

3) Płatność w czterech równych ratach po 1.450 zł (lub po 1.350 zł każda dla absolwentów organizowanych przez UEP studiów podyplomowych „Accounting and Financial Management – Basic Level”):

– I rata płatna do dnia 18 października 2023 r.

– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2023 r.

– III rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.

– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2024 r.

Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Warunki postępowania rekrutacyjnego:

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy online. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.

Dokumenty aplikacyjne:

– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,

– kwestionariusz osobowy,

– zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,

– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,

– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),

– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu  w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

Centrum Edukacyjnych Usług Elektronicznych (CEUE),
ul. Towarowa 55 , III  piętro  , p. 3.4
(przy Akademii Muzycznej)

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Skontaktuj się z nami

Mgr Maria Jankiewicz specjalista
Budynek D, pokój nr 3.5
DANE KONTAKTOWE
Dr hab. Małgorzata Czerny, prof. UEP profesor UEP
Budynek C, pokój nr 115
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Środa
14:00 - 15:00
Czwartek
16:00 - 17:00

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.