Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) z certyfikatem AgileBA®

Studia podyplomowe Zarządzanie relacjami z klientami (CRM): szkolenie i certyfikat AgileBA® + indeks prestiżowego Uniwersytetu jednocześnie!

Trwa edycja XI. Zapraszamy na edycję XII w październiku 2026r.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub zarezerwować sobie miejsce już dziś? Napisz do kierownika studiów: bartosz.deszczynski@ue.poznan.pl

certyfikat Agile BA APMG

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI (CRM)

– start 17 PAŹDZIERNIKA 2025r.; zajęcia w piątki 17:00 – 20:10 Zoom, w soboty 9:00 – 19:10 face-to-face,
– pełny tryb HYBRYDOWY = wszystkie zajęcia stacjonarne transmitowane w aplikacji Zoom,
– możliwość płynnego przechodzenia pomiędzy trybem online a stacjonarnym również w przypadku szkoleń certyfikacyjnych i egzaminów (gdy np. dopadnie Cię choroba, musisz wyjechać lub na stałe mieszkasz zagranicą),
certyfikat AgileBA® Foundation wydany przez APMG International™ oraz indeks prestiżowego Uniwersytetu wyróżniający Cię wśród absolwentów szkół prywatnych,

MASZ już ten certyfikat? To nie problem, zapytaj o dodatkową zniżkę lub o możliwość uzyskania innego certyfikatu Agile.

– wykładowcy, którzy zbudowali swoją karierę na współpracy z biznesem, praktycy i trenerzy zawodowi,
– zajęcia prowadzone z perspektywy biznesowej (ekonomicznej) i technicznej (informatycznej),
– możliwość jednoczesnego studiowania drugiego kierunku przy minimalnym nakładzie czasu i środków finansowych (patrz Rekrutacja i opłaty),

– unikalny kierunek (jedyny w Polsce + cena zawiera nie tylko szkolenie certyfikacyjne, ale opłatę egzaminacyjną AgileBA® Foundation); zbliżone tematycznie studia w Warszawie bez certyfikatu kosztują o 3.050 zł więcej, studia w Poznaniu bez certyfikatu dostępne tylko w formule online kosztują o 1.070 zł więcej,

– GWARANCJA SATYSFAKCJI; Możesz w każdej chwili zrezygnować ze studiowania, a my zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystane zajęcia i usługi dodatkowe oferowane w ramach studiów (licząc od kolejnego miesiąca w stosunku do daty złożenia deklaracji zakończenia studiów).

szybka komunikacja z wykładowcami i z uczestnikami – grupa na linkedin,
– dla osób spoza Poznania: dogodny dojazd samochodem z autostrady A2 i dróg S5, S11 – parking na terenie UEP (osobno płatny); możliwość dojścia pieszo z Dworca Głównego PKP.

POZNAJ NASZYCH WYKŁADOWCÓW – SZCZEGÓŁY PONIŻEJ

Aplikuj online
certyfikat Agile BA APMG

Dzięki tym studiom:

– wzbogacisz swoje CV o certyfikat AgileBA® Foundation wydany przez APMG International™ oraz indeks prestiżowego Uniwersytetu wyróżniający Cię wśród absolwentów szkół prywatnych,

– nawiążesz wartościowe znajomości,

– poznasz mapę drogową wdrożenia obejmującą koordynację strategii marketingowej, systemu IT i działań z zakresu zarządzania zmianą w organizacji,

– dowiesz się jak dokonać wyboru procesów podlegających digitalizacji i ich usprawnienia przed wdrożeniem systemu klasy CRM,

– wykorzystasz analitykę danych wspieraną przez AI (sztuczną inteligencję) w procesie marketing automation w bieżącej sprzedaży i w programach lojalnościowych,

– zdobędziesz umiejętność koordynowania zarządzania relacjami z klientami w mediach społecznościowych – SCRM (CRM w social media),

– będziesz umiejętnie nadawać priorytet wybranych zadań w projekcie wdrożeniowym, tak aby osiągnąć jak najszybsze konkretne wyniki uzasadniające kontynuowanie projektu,

– dokonasz świadomego wyboru partnera technologicznego wdrożenia i będziesz potrafić ustrzec się przed przerzuceniem odpowiedzialności za niepowodzenia implementacji technicznej na Ciebie (lub, gdy pracujesz w firmie vendorskiej: będziesz umiejętnie uświadamiać klientów przed niebezpieczeństwami ukrytymi w niedoszacowanych ofertach konkurencji),

zaplanujesz szkolenia i system motywacyjny dla pracowników na co dzień korzystających z systemu,

– będziesz mieć świadomość ograniczeń, jakie nakłada na marketingowe wykorzystanie danych (w tym AI-powered marketing automation) RODO.

OBSZARY, NA KTÓRYCH SIĘ KONCENTRUJEMY

Strategia i procesy CRM

– na ile CRM zależy od misji i wizji przedsiębiorstwa oraz jego kultury organizacyjnej,

– jak ustrzec się przed zakonserwowaniem „starego układu” w trójkącie ludzie – strategia – procesy,

– dlaczego i jak dokonać przeglądu i optymalizacji procesów.

Klient

– w jaki sposób mierzyć wartość relacji (wykorzystanie wskaźników RFM, CLV, NPS)

– jak bezpiecznie wykorzystać dane zawarte w systemie CRM  z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (analityka danych wspierana przez AI),

– jak planować kampanie marketingowe z wykorzystaniem danych (marketing automation),

– w jaki sposób współtworzyć dodatkową wartość z klientami na bazie istniejącej infrastruktury (service-dominant logic),

– dlaczego zarządzanie relacjami w mediach społecznościowych (SCRM) udaje się niewielu i co zrobić żeby nam się udało.

Projekt biznesowy i techniczny CRM

– kogo wciągnąć do projektu i jak go zorganizować,

– jak napisać biznesplan i określić szczegółowe wymogi techniczne,

– dlaczego i jak angażować pracowników spoza działu IT w aktywne tworzenie założeń do systemu CRM.

Metodyka zarządzania projektami

– specyfika projektów z udziałem IT (perspektywa klienta i dostawcy oprogramowania),

– dobór metodyki zarządzania projektami (SCRUM / Agile, PMI / PMBOK, PRINCE2 / waterfall),

– zarządzanie ryzykiem projektu,

Praca z ludźmi i rozwój osobisty

– poznanie procesów psychologicznych zachodzących w grupie,

– planowanie i zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie,

– jak przygotować szkolenia i program motywacji użytkowników systemu CRM,

– rozwijanie umiejętności coachingowych w zarządzaniu projektami,

– praca nad autoprezentacją i emisją głosu (warsztaty aktorskie).

Wybór partnera wdrożenia, umowa wdrożeniowa i ochrona danych osobowych

– ustalanie kryteriów wyboru dostawcy oprogramowania,

– wykorzystanie szczególnych klauzul umowy wdrożeniowej i umowy hostingowej,

– organizacyjne i systemowe zabezpieczenie wymogów ochrony danych osobowych.

Aplikuj online

CRM wymaga zaplanowania własnego sukcesu w zakresie:
– strategii (pomysłu na obsługę klientów),
– systemu (narzędzia wspierającego strategię),
– zarządzania zmianą (przygotowania firmy do realizowania tej strategii).

Jeśli chcesz uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia, lub wyprowadzić Twój projekt CRM na prostą te studia są dla Ciebie! To propozycja dla praktyków, którzy stają przed wyzwaniem (re)definicją celów i zakresu projektu CRM, przyjęcia odpowiedniej metodologii, wyboru partnerów, pogodzenia celów marketingowych, handlowych,  ograniczeń technologicznych i prawnych. To również propozycja dla osób zarządzających działami, dla których relacje z klientami lub pracownikami mają kluczowe znaczenie.

Studia podyplomowe są dedykowane:
– członkom i menedżerom zespołów CRM, Customer Experience, obsługi klienta,
– menedżerom kierującym działami firmy, w których ważne jest zrozumienie potrzeb klientów i własnych pracowników,
kierownikom projektów IT dedykowanych zarządzaniu danymi klientów,
– osobom, które odpowiadają za wdrażanie projektów, których celem jest poprawa relacji z klientami i pracownikami (satysfakcja, zaangażowanie, lojalność, rentowność).

Aplikuj online
Program i plan studiów 2025/2026

Program został podzielony na cztery bloki budujące kompetencje uczestników studiów podyplomowych w czterech obszarach: strategia, system, procesy CRM; marketingowe wykorzystanie danych klientów; zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem.

Grupa przedmiotów A: strategia, system, procesy CRM – 40 godzin
– Case study wdrożeń systemów CRM,
– Procesy CRM i ich modelowanie,
– Projekt biznesowy i techniczny CRM,
– Strategia, system, zarządzanie zmianą – trzy wymiary CRM,
– Wybór partnera wdrożenia, umowa wdrożeniowa i ochrona danych osobowych,
– Warsztaty wdrożeniowe programów biznesowych wspieranych systemami CRM.

Grupa przedmiotów B: marketingowe wykorzystanie danych klientów – 24 godziny
– Aktualne strategie lojalnościowe
– Analityka biznesowa,
– Marketing automation,
– Narzędzia AI – potencjał i ograniczenia w kontekście RODO,
– Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu relacjami z klientami.

Grupa przedmiotów C: Zarządzanie projektami – 80 godzin
– Akredytowane szkolenie certyfikacyjne AgileBA® (Business Analyst) rozszerzone o metodykę projektową AgilePM® (Project Manager) – łącznie 24 godziny + egzamin AgileBA®,

– Komunikacja w zespole projektowym IT,
– Podstawy organizacji i zarządzania projektem,
– Posługiwanie się oprogramowaniem wspierającym zarządzanie projektami,
– Zarządzanie ryzykiem w projekcie,
– Zarządzanie zmianą,
– Zastosowanie systemów informatycznych w organizacji.

Grupa przedmiotów D: Zarządzanie zespołem – 40 godzin
– Coaching w zarządzaniu projektami,
– Psychologia w zarządzaniu,
– Rozwój osobisty kierownika projektu – warsztaty aktorskie,
– Szkolenia i motywacja użytkowników systemu.

 

Aplikuj online
Jak wygląda studiowanie w trybie hybrydowym?

Wolisz zajęcia online czy w trybie stacjonarnym? Teraz nie musisz wybierać.

Większość zajęć na tych studiach podyplomowych odbywa się w trybie hybrydowym. Mieszkasz daleko czy blisko; możesz planować swoje weekendy z wyprzedzeniem czy nie; a może planujesz ciążę lub unikasz skupisk ludzi w okresie grypowym…? Cokolwiek jest dla Ciebie ważne, docenisz elastyczność zajęć w trybie hybrydowym. Zresztą, to nie tylko zajęcia. Również wszystkie egzaminy odbywają się w tym trybie hybrydowym.

Zajęcia w piątki zawsze odbywają się od godziny 17:00 online na platformie Zoom.

W soboty zajęcia odbywają się stacjonarnie. Daje to możliwość osobistego kontaktu z trenerem i uczestnikami studiów. Jednocześnie jednak, zajęcia są transmitowane na platformie Zoom z wykorzystaniem szerokokątnej kamery Polycom. Stale śledzi ona trenera, a w czasie grupowej dyskusji, innych uczestników znajdujących się na sali.

Uczestnicząc w zajęciach online możesz aktywnie brać w nich udział: zadawać pytania, uczestniczyć w szerszej dyskusji i zobaczyć efekty prac w grupach wykonanych na sali. Zamieniliśmy bowiem papierowe flipcharty na tablety graficzne Wacom Bamboo A4.

Załącznik przedstawia średni rozkład uczestników wg wybieranego przez nich trybu uczestniczenia w zajęciach sobotnich.

Aplikuj online
certyfikat Agile BA APMG

Zarządzanie relacjami z klientami CRM

Studia trwają dwa semestry.
Rozpoczęcie zajęć: 17 października 2025 roku.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w piątki i soboty (z wyjątkiem szkoleń certyfikacyjnych, które trwają od piątku do niedzieli):

  • piątki (zajęcia online w formie wideokonferencji w systemie Zoom z interakcją synchroniczną  i pracą w grupach w godzinach 17:00 – 20:10),
  • soboty (zajęcia w trybie stacjonarnym od godziny 9:00 do godziny 19:10 z użyciem tabletów graficznych Wacom Bamboo A4, transmitowane w systemie Zoom z interakcją synchroniczną i pracą w grupach online),
  • możliwość dowolnego przechodzenia pomiędzy trybem hybrydowym i online.

 

Gwarancja satysfakcji
Możesz w każdej chwili zrezygnować ze studiowania, a my zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystane zajęcia i usługi dodatkowe oferowane w ramach studiów (licząc od kolejnego miesiąca w stosunku do daty złożenia deklaracji zakończenia studiów).

 

Czesne
  • 5.350zł (w przypadku wpłaty całości),
  • 5.600zł (w przypadku wpłaty w dwóch ratach),
  • 5.800zł (w przypadku wpłaty w czterech ratach).

Rabaty

  • 3.000zł (dla osób jednocześnie studiujących kierunek Zarządzanie projektami IT),
  • 10% dla absolwentów studiów UEP, studiów podyplomowych UEP oraz osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP, zaliczyły przynajmniej jeden semestr tych studiów i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP,
  • RABATY NIE ŁĄCZĄ SIĘ.

Studiowanie dwóch kierunkach jednocześnie

Słuchacze SP Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) mają prawo podjąć równolegle SP Zarządzanie projektami IT z certyfikatami AgilePM® i Professional Scrum Master™ w specjalnej cenie 5.990zł (online lub hybryda). Płatność może zostać rozłożona na dwie lub cztery raty. W ten sposób można w jeden rok uzyskać trzy międzynarodowe certyfikaty: AgileBA® Foundation, AgilePM® i SCRUM® PSM I oraz dwa świadectwa studiów podyplomowych. Plan zajęć obu SP jest komplementarny Część zajęć (120 godzin) i egzaminów się pokrywa. Większość uczestników wybiera studiowanie dwóch kierunków. MASZ już certyfikat Agile BA® Foundation? To nie problem, zapytaj o dodatkową zniżkę lub o możliwość uzyskania innego certyfikatu Agile w Centrum Edukacji Menedżerskiej (sekcja kontakt).

Zasady wnoszenia opłat

  1. w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 5.350 zł (lub 4.815 zł w przypadku absolwentów UEP)
    – płatna do dnia 15 października 2025r.
  2. w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.800 zł każda (lub 2.520 zł w przypadku osób absolwentów UEP)
    – I rata płatna do dnia 15 października 2025r.
    – II rata płatna do dnia 15 lutego 2026r.
  3. w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.450 zł każda (lub 1.305 zł w przypadku absolwentów UEP)
    – I rata płatna do dnia 15 października 2025r.
    – II rata płatna do dnia 15 grudnia 2025r.
    – III rata płatna do dnia 15 lutego 2026r.
    – IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2026r.

Rabat z tytułu jednoczesnego studiowania kierunku Zarzadzanie projektami IT nalicza się proporcjonalnie w zależności od wybranego modelu wnoszenia opłat (nie łączy się rabatem dla absolwentów UEP).

Zasady postępowania rekrutacyjnego

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 30 września 2025 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października br. Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)

Towarowa 55, III piętro, pokój 3.4 (wejście przez pokój 3.1)

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

z dopiskiem Studia podyplomowe CRM

Aplikuj online

> Dlaczego studiować dwa kierunki jednocześnie?

Studia podyplomowe Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) i Zarządzanie projektami IT proponujemy w jednym pakiecie. W ciągu tych samych dwóch semestrów możesz uzyskać trzy międzynarodowe certyfikaty AgileBA®, AgilePM®, SCRUM® Master PSM I oraz dwa indeksy prestiżowego Uniwersytetu wyróżniające Cię wśród absolwentów szkół prywatnych. Zyskujesz nie tylko zdobywając wiedzę i praktyczne umiejętności oraz w znaczący sposób wzbogacając CV, ale oszczędzasz czas i pieniądze.

Czas, ponieważ:

– większość zajęć jest wspólnych (120 godzin),

– oba kierunki studiów kończysz w ciągu 8 miesięcy.

Pieniądze, ponieważ:

– otrzymasz rabat 3.000zł za czesne na drugi kierunek (rabat nie łączy się z innymi)

> Jak studiować dwa kierunki jednocześnie?

– aplikuj na oba kierunki tak, jakbyś miał(a) studiować osobno (Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę uwzględniającą Twój rabat),

o nic więcej się nie martw, ponieważ plan zajęć jest tak ułożony, aby zajęcia się nie pokrywały i aby ich tematyka wzajemnie się uzupełniała.

Aplikuj online

Wykładowcy

Film promujący studia podyplomowe

Skontaktuj się z nami

Grażyna Świtała specjalista
Budynek D, pokój nr 3.7
DANE KONTAKTOWE
Dr hab. Bartosz Deszczyński, prof. UEP profesor uczelni
Collegium Altum, pokój nr 516
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Środa
18:30 - 19:30

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.