Zespół prowadzący zajęcia


Dr Bartosz Deszczyński - Kierownik studiów podyplomowych


Ekspert w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM). Trener i doradca.

Współpracował z z takimi podmiotami jak: Apollogic Sp.zo.o., Aquanet S.A., Autotraper Sp. z o.o., e-pruf Sp.z o.o., CAT LC Polska Sp. z o.o., Extreme Sp. z o.o., European Institute of Innovation and Technology. 

W latach 2011-2012 kierował kompleksowym projektem zmian w zakresie sprzedaży, marketingu i serwisu spółek z grupy Instalcompact. W latach 2003-2011 kierował wdrożeniem strategii i systemu CRM w firmie Kulczyk Tradex Sp. z o.o., które objęło centralę firmy i kilkadziesiąt przedsiębiorstw dealerskich marek Volkswagen i Audi. 

Adiunkt w Katedrze Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, prowadzi wykłady i ćwiczenia z przedmiotów: Customer Relationship Management in international business, CRM w turystyce, Podstawy Marketingu, PR w turystyce. 

Wykładowca i promotor prac desertacyjnych programu MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. 

Autor książki CRM. Strategia, System, Zarządzanie zmianą. Jak uniknąć błędów i osiągnąć sukces wdrożenia (Wydawnictwo Wolters Kluiver) oraz szeregu artykułów naukowych poświęconych CRM.

Link do plików do pobrania

 


 

dr Agata Filipowska 
Adiunkt w Katedrze Informatyki Ekonomicznej. Pracę doktorską, broniła na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Summa CumLaude, Nagroda Rektora UEP) oraz Macguarie University Sydney w Australii. Specjalizuje się w projektach z zakresu architektury oprogramowania, metodologii rozwijania oprogramowania, kompozycji usług sieciowych oraz planowania i koordynacji procesów, inżynierii wytwarzania oprogramowania i Internetu Semantycznego. Od 2004 roku uczestniczy w realizacji projektów finansowanych ze środków Programów Ramowych Komisji Europejskiej, Ministerstwa Nauki oraz projektów komercyjnych m.in. w branżach: energetycznej, telekomunikacyjnej i w sektorze publicznym.



Łukasz Chrzuszcz i Wykładowcy Studia Aktorskiego STA
Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi (2007). Debiutował na scenie Teatru Nowegow Łodzi rolą Dromia w „Komedii omyłek” Williama Shakespeare`a w reżyserii Macieja Prusa (2002). Współpracował z Teatrem Studyjnym w Łodzi oraz Teatrem Nowym w Łodzi. W ramach przedstawień dyplomowych kreował postaci m.in. Iwana Iwanowicza w „Boboku” Fiodora Dostojewskiego, Tartuffe`a w „Świętoszku” Moliera. Zagrał także w „Pajęczej sieci” A. Christie, „Pawie Królowej” D. Masłowskiej, „Skazie” M. Brody oraz „Dożywociu” A. Fredro.

Znany także z ról serialowych, m.in. w „Magdzie M.”, „Barwach szczęścia” (2007). Wielokrotnie nagradzany: nagrodą Gazety Wyborczej dla najlepszego aktora na „Kąfrątacjach” teatrów szkolnych Łódź 1999, Grand Prix na Encounter Festiwal w Brnie (2007), III nagrodą aktorską na XXV FST w Łodzi (2007), główną nagrodą Krytyków ZASP na FST w Łodzi (2007), nagrodą publiczności za „najbardziej elektryzującą rolę męską” na FST w Łodzi (2007), nagrodą dla najlepszego aktora ufundowaną przez J. Machulskiego na FST w Łodzi (2007), „Złotą Maską” dla najlepszego aktora w sezonie 2006/2007 w Łodzi. W latach 2007-2010 asystent prof. Wojciecha Malajkata w PWSFTViT w Łodzi. W zespole aktorskim w Teatrze Polskim w Poznaniu w latach 2007-2014. Od 2015 roku aktor Teatru Nowego w Poznaniu.

Kadrę Studia Aktorskiego STA tworzą praktycy teatru: dyplomowani, czynni zawodowo aktorzy m.in Teatrów Polskiego i Nowego w Poznaniu, pedagodzy teatralni, uznani artyści. Silne osobowości z indywidualnym podejściem do pracy teatralnej we współpracy w STA kreują jeden ambitny styl nowoczesnego kształcenia teatralnego inspirujący do przekraczania własnych ograniczeń komunikacyjnych również osoby, które chciałyby po prostu popracować nad własną autoprezentacją.


Michał Grajewski 
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Z branżą IT związany jest od ponad 10 lat. Specjalista w zakresie wdrożeń CRM, EDI, SFA oraz marketingu baz danych. Projektuje i zarządza procesami biznesowymi w zakresie wsparcia sprzedaży i budowania lojalności we wszystkich kanałach dystrybucji. 

Kierował realizacją wielu projektów z zakresu CRM, programów lojalnościowych i marketingu zintegrowanego m.in. dla: Maspex, Porta, SAMSUNG, SEAT, Audi, Pepco, Atlas.




dr Tomasz Kopczyński
Ekspert w zakresie zarządzania projektami, zarządzania kompetencjami pracowników, procesów HR. Zwolennik i propagator Agile Project Management. Posiada wszechstronną i praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania projektami i psychologii społecznej. Od lat doradza firmom w zakresie prowadzenia projektów od analizy stanu organizacji poprzez planowanie zmian w zakresie strategii i zarządzania aż po wdrażanie ich w organizacji. Certyfikowany specjalista w zakresie przeprowadzania analizy profilu osobowego pracowników metodą Thomas International (Thomas International Personal Profile Analysis - PPA).




Wojciech Klinger
Freelancer, coach i trener wdrożeniowiec od roku 1993 w Polsce, a od 1996 także na rynkach zagranicznych. Absolwent Akademii Audi. Współorganizował centra szkoleniowe Audi w Rosji i Ukrainie oraz krajach bałtyckich. Pracował dla przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej takich jak Audi, Citroen, Honda, Volkswagen, Honda, MAN, Neoplan oraz z branży przemysłu metalowego, ciężkiego i wydobywczego Bobcat, Doosan, Hahn&Kolb. Zagadnienie którymi się zajmuje to zarządzanie procesami przebiegającymi na linii bezpośredni przełożony a pracownik lub grupa pracowników. W projektach realizowanych przez siebie dużo uwagi poświęca zagadnieniom angażowania się w podejmowanie decyzji, coachingu oraz zarządzania w oparciu o wskaźniki (KPI) generowane przez systemy informatyczne (SFA).




dr Joanna Schmidt
Psycholog, absolwentka UAM. Adiunkt w katedrze Psychologii i rozwoju kadr UEP. Prowadzi badania i projekty dotyczące tematyki zasobów ludzkich w organizacji. Specjalizuje się w psychologii zarządzania i funkcjonowaniu organizacji pozarządowych. Uczestnik Strategic Management Games – innovative teaching method for business education 2012. Wykładowca UEP (Metodyka pracy umysłowej, Psychologia w zarządzaniu, Sektor non-profit w gospodarce, Techniki motywowania zespołu).





Przemysław Zatorski
Dwadzieścia lat doświadczenia w branży IT. W tym czasie pracował w banku PKO Bank Polski S.A., a także na stanowiskach menedżerskich w Comarch S.A. (Production Department Manager), w tym w projekcie R&D and CRM development oraz w Aspiro S.A. (Grupa BRE Bank) jako Dyrektor IT. 

Właściciel firmy SoftSPM specjalizującej się w developmencie i wdrożeniach systemów w zakresie automatyki przemysłowej. Od 2016 roku Dyrektor IT we włoskim Banku Banca Farmafactoring S.p.A.




dr Marcin Żółtak

Konsultant i trener biznesu w Corporate Learning Systems, firmie doradczej specjalizującej się w optymalizacji działania organizacji. Pracuje głównie jako konsultant specjalizujący się w problematyce wdrażania użytecznych zmian organizacyjnych w dużych międzynarodowych organizacjach.


Od 18 lat prowadzi projekty dla dużych, międzynarodowych firm. Realizuje je również w Szwecji, Niemczech, Austrii, Holandii. W ciągu dwudziestu lat pracy, zrealizował projekty doradcze dla 140 klientów. Certyfikowany konsultant zmiany w standardzie HSDI (Human System Dynamics Institute).


Posiada dodatkowo certyfikat ICC (International Coaching Community) oraz certyfikat coach’a systemowego CSA (Coaching Systems Approach). Autor publikacji dotyczących rozwoju i wdrażania zmian w organizacji. Prowadzi blog poświęcony zmianom: www.zmianologia.pl 

Z wykształcenia doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki.



Skład osobowy prowadzących studia podyplomowe może ulec zmianie.