Opis szkolenia

Cel szkolenia:
- zrozumienie aktualnego środowiska mobilnego i jego dynamiki 
- umiejętność wyłonienia najlepszych technik i kanałów promocji 
- umiejętność analizowania i raportowania wyników swojej pracy 
- poznanie odpowiednich narzędzi i programów 

Do kogo skierowane:
- osoby wiążące swoją przyszłość ze środowiskiem aplikacji mobilnych 
- pracownicy agencji reklamowych 
- osoby posiadające aplikacje mobilne, ale nie posiadające wiedzy, jak je wypromować

Forma zajęć: online

 

Realizacja szkolenia nastąpi za pomocą metod i technik kształcenia na odległość. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w formie wideokonferencji, prowadzonej z wykorzystaniem programu Zoom.  Do wzięcia udziału w zajęciach online potrzebny będzie komputer podłączony do Internetu, wyposażony w mikrofon i głośnik. Rekomenduje się podłączenie słuchawek wyposażonych w mikrofon. Konieczne jest również posiadanie kamery (wbudowanej w laptop bądź podłączonej odrębnie).


Funkcjonalności programu ZOOM umożliwiają przeprowadzenie zajęć analogicznych do zajęć odbywających się w sali wykładowej. Zajęcia online realizowane będą w formule wideokonferencji - nadawania "na żywo" (live streaming) z interakcją synchroniczną. Podobnie jak w sali wykładowej, w toku realizacji zajęć prowadzący zajęcia będzie miał możliwość wyświetlania plików, włączania prezentacji, używania tablicy, zapraszania uczestników do pokazywania efektów własnej pracy, dzielenia uczestników na zespoły (praca w grupach) - o ile będzie to potrzebne dla realizacji danego szkolenia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, zabierania głosu w czasie przeznaczonym na dyskusję, dzielenia się własnymi przemyśleniami itp. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zapewniają zbliżone funkcjonalności do zajęć w formule face-to-face. 


Wymagania techniczne:

dobre łącze internetowe, które nie będzie wpływać na jakość zajęć (np. przez częste rozłączanie się); założenie wcześniej konta reklamowego w Google Ads oraz Facebook Ads (uczestnicy szkolenia otrzymają wcześniej instrukcję, jak to należy wykonać).


Czas trwania: 2 dni
Plan dnia szkoleniowego:
Dzień I
godz. 15.00-20.00
Dzień II
godz. 15.00-18.15


Program


Strategia promocji aplikacji
Analityka w aplikacji ASO + notyfikacje
Content Marketing, Social Media i Marketing Influencer
Kampania w Google Ads i Apple Search Ads, Twitter Ads
Kampania Facebook Ads
Mobilne sieci reklamowe
Case study akcji promocyjnych aplikacji mobilnych











Trenerzy



    Joanka Stefaniak
    Specjalizuję się w marketingu mobilnym (Fitatu, Qpony, BLIX). Dzięki doświadczeniu i współpracy z markami z różnych branż jest specjalistką w obszarze płatnych działań w social media m.in. Facebook, Instagram, Goog Ads. Wiedzą dzieliła się m.in. podczas lokalnych Social Media Czwartków, Dni Przedsiębiorczości na UEP, Auli Poznań oraz autorskich warsztatów i szkoleń.



Koszt szkolenia

Koszt szkolenia: 999 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

Cena szkolenia obejmuje::
• uczestnictwo w zajęciach online,
• materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej,
• opiekę merytoryczną trenera,
• certyfikat ukończenia szkolenia UEP
Certyfikat ukończenia szkolenia wystawiany będzie w terminie 14 dni od dnia zakończenia szkolenia. Certyfikat zostanie wysłany drogą pocztową na wskazany adres.






Terminy i zapisy na szkolenie



Informacji udziela:

Grażyna Świtała

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

Budynek CEUE, ul. Towarowa 55, p.3.7

tel. 61 854 30 80

e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl