Opis szkolenia


MARKETING MATRIX - ewolucja marketingu i narzędzi marketingowych w kontekście dynamicznych zmian cywilizacyjnych 

Cel szkolenia: 

1.Zrozumienie istoty Marketingu i jego ewolucji w kontekście zmieniającej się świadomości społecznej i rosnącej roli zaawansowanych technologii
2.Zrozumienie działania i umiejętność zastosowania w praktyce najskuteczniejszych narzędzi marketingowych


Do kogo skierowane:
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zrozumieć szerszy kontekst współczesnego Marketingu, zarówno z perspektywy konsumenta, aby podejmować bardziej świadome decyzje konsumenckie, jak również z perspektywy firmy oferującej produkty i usługi, aby jej działania marketingowe były etyczne oraz jak najbardziej skuteczne. 

Założenia i korzyści:

Szkolenie jest podzielone na bloki, w których na podstawie teorii, studiów przypadku oraz ćwiczeń postaramy się odpowiedzieć na trzy pytania:

1.     Czy urodziliśmy się w Marketingowym MATRIXie, w którym marketerzy kontrolują i stymulują nasze wybory poprzez targetowanie, pozycjonowanie i komunikację wpływając na nas przy wykorzystaniu ogromnych budżetów mediowych?

2.     Czy jesteśmy świadkami REWOLUCJI Marketingowej spowodowanej zwiększoną świadomością klientów dzięki mediom społecznościowym, forom, ocenom, porównywarkom i rosnącej przejrzystości?

3.     Jaka będzie przyszłość marek, gdy do gry wkroczy zaawansowana sztuczna inteligencja, śledząca wszystkie nasze ruchy i wybory, aby oferować najlepsze możliwe, spersonalizowane rozwiązania i produkty, które dokładnie odpowiadają naszym najskrytszym potrzebom?

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zrozumieć szerszy kontekst współczesnego Marketingu, zarówno z perspektywy konsumenta, aby podejmować bardziej świadome decyzje konsumenckie, jak również z perspektywy firmy oferującej produkty i usługi, aby jej działania marketingowe były etyczne oraz jak najbardziej skuteczne.


Czas trwania: 2 dni
Plan dnia szkoleniowego:

Dzień I

8.30-10.00

10.10-11.40

11.50-13.20

13.20-13.50 – przerwa

13.50-15.20

 

Dzień II

8.30-10.00

10.10-11.40

11.50-13.20

13.20-13.50 – przerwa

13.50-15.20

Program


MODUŁ 1: MARKETING TRADYCYJNY

·        Marketing mix produktów: 4p i usług: 7p

·        Insight konsumencki

·        Brief agencyjny

·        Drabina barier w komunikacji

·        Komunikacja funkcjonalna – studium przypadku

·        Segmentacja - ćwiczenie

·        Badania marketingowe

·        „Klucz” lub „Diament” marki - ćwiczenie

·        Emocje, wartości, archetypy w komunikacji emocjonalnej

·        Strategia mediowa

·        Strategie cenowe

·        Marketing B2B

Szacowany czas trwania modułu: 8h

 

MODUŁ 2: MARKETING NOWOCZESNY

·        Media społecznościowe

·        Strategia digitalowa

·        Media cyfrowe

·        Tiktok w natarciu

·        Youtuberzy – studium przypadku

·        Digital marketing funnel

·        Opowiadanie historii

·        Innowacje

·        Ekonomia współpracy

·        Agregatorzy

·        “Convenience” - wygoda użytkowania

·        Rekomendacje

·        Ocena produktów i usług

Szacowany czas trwania modułu: 5h

 

BLOK 3: MARKETING PRZYSZŁOŚCI

•        AI/zaawansowane boty czatowe

•        Komputery kwantowe

•        Robotyka

•        urządzenia autonomiczne

•        Wzmacnianie zdolności poznawczych

•        VR i Metaversum

•        Neuralink

•        Ocena osobista/systemy kontroli społecznej

•        Kryptowaluty

•        Startupy nowych technologii

Szacowany czas trwania modułu: 3h




Trenerzy


Aleksander Pałka

Dyrektor Shadow Kitchens & Virtual Brands w AmRest

Wykładowca MBA, Trener, Biznes Coach

Przedsiębiorca, założyciel CHANGEUP

 

Doświadczony Dyrektor Projektów specjalizujący się w prowadzeniu wielowymiarowych projektów strategicznych oraz cross-funkcjonalnych zespołów. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży i operacji w ramach takich organizacji jak Unilever, Danone czy Amrest. Założyciel CHANGEUP, firmy oferującej doradztwo biznesowe oraz usługi szkoleniowe w obszarze przywództwa i zarządzania strategicznego. Absolwent Executive MBA Poznań-Atlanta. Trener Biznesu, absolwent Coachingu i Mentoringu na Uniwersytecie SWPS. Trener i wykładowca prowadzący szkolenia z zakresu przywództwa, marketingu oraz strategii i rozwoju organizacji.


Koszt szkolenia


Koszt szkolenia:  1850 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)

 

Cena szkolenia obejmuje:


  • uczestnictwo w zajęciach,
  • materiały dydaktyczne,
  • opiekę merytoryczną trenera,
  • certyfikat ukończenia szkolenia UEP.



Terminy i zapisy na szkolenie



Informacji udziela:

Alicja Dąbrowska

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

ul. Towarowa 55, CEUE p. 3.9

tel. 61 854 30 77

e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl