Opis szkolenia
Cel szkolenia:
1.Zrozumienie istoty Marketingu i jego ewolucji w kontekście zmieniającej się świadomości społecznej i rosnącej roli zaawansowanych technologii 2.Zrozumienie działania i umiejętność zastosowania w praktyce najskuteczniejszych narzędzi marketingowych |
Szkolenie jest podzielone na bloki, w których na podstawie teorii, studiów przypadku oraz ćwiczeń postaramy się odpowiedzieć na trzy pytania:
1. Czy urodziliśmy się w Marketingowym MATRIXie, w którym marketerzy kontrolują i stymulują nasze wybory poprzez targetowanie, pozycjonowanie i komunikację wpływając na nas przy wykorzystaniu ogromnych budżetów mediowych?
2. Czy jesteśmy świadkami REWOLUCJI Marketingowej spowodowanej zwiększoną świadomością klientów dzięki mediom społecznościowym, forom, ocenom, porównywarkom i rosnącej przejrzystości?
3. Jaka będzie przyszłość marek, gdy do gry wkroczy zaawansowana sztuczna inteligencja, śledząca wszystkie nasze ruchy i wybory, aby oferować najlepsze możliwe, spersonalizowane rozwiązania i produkty, które dokładnie odpowiadają naszym najskrytszym potrzebom?
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zrozumieć szerszy kontekst współczesnego Marketingu, zarówno z perspektywy konsumenta, aby podejmować bardziej świadome decyzje konsumenckie, jak również z perspektywy firmy oferującej produkty i usługi, aby jej działania marketingowe były etyczne oraz jak najbardziej skuteczne.
Dzień I 8.30-10.00 10.10-11.40 11.50-13.20 13.20-13.50 – przerwa 13.50-15.20
Dzień II 8.30-10.00 10.10-11.40 11.50-13.20 13.20-13.50 – przerwa |
Program
| |||
Trenerzy

Aleksander Pałka
Dyrektor Shadow Kitchens & Virtual Brands w AmRest
Wykładowca MBA, Trener, Biznes Coach
Przedsiębiorca, założyciel CHANGEUP
Doświadczony Dyrektor Projektów specjalizujący się w prowadzeniu wielowymiarowych projektów strategicznych oraz cross-funkcjonalnych zespołów. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży i operacji w ramach takich organizacji jak Unilever, Danone czy Amrest. Założyciel CHANGEUP, firmy oferującej doradztwo biznesowe oraz usługi szkoleniowe w obszarze przywództwa i zarządzania strategicznego. Absolwent Executive MBA Poznań-Atlanta. Trener Biznesu, absolwent Coachingu i Mentoringu na Uniwersytecie SWPS. Trener i wykładowca prowadzący szkolenia z zakresu przywództwa, marketingu oraz strategii i rozwoju organizacji.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia: 1850 zł brutto (usługa zwolniona z VAT)
Cena szkolenia obejmuje:
- uczestnictwo w zajęciach,
- materiały dydaktyczne,
- opiekę merytoryczną trenera,
- certyfikat ukończenia szkolenia UEP.
Terminy i zapisy na szkolenie
Informacji udziela:
Alicja Dąbrowska
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
ul. Towarowa 55, CEUE p. 3.9
tel. 61 854 30 77
e-mail: szkolenia@ue.poznan.pl