Katedra Marketingu Międzynarodowego

Udział członków katedry w międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Resilient and transforming Europe”

W dniach 9-10 maja 2024 roku pracownicy i doktorant Katedry Marketingu Międzynarodowego wzięli udział międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Resilient and transforming Europe” organizowanej przez Instytut Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.  
W trakcie sesji posterowej swoje badania zaprezentowali: dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP i dr Aleksandra Hauke-Lopes (tytuł: „Towards conceptualisation of network position in internationalisation – a systematisation and directions for further research”) oraz mgr Saleh Md Arman (tytuł: „Consumer Intentions and Behaviour facilitating Circular Economy Transition”). Ponadto, dr hab. Milena Ratajczak-Mrozek, prof. UEP przewodniczyła sesji “Impact of twin (green and digital) transformation on cross-border trade in goods and services”. Z kolei mgr Saleh Md Arman uczestniczył w warsztacie dla doktorantów poświęconym metodologii badań i strategii publikacyjnych. W organizację Konferencji zaangażowany był pracownik naszej Katedry – dr Łukasz Małys. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.