Katedra Marketingu Międzynarodowego

Udział dr Marcina Soniewickiego i dr Marcina Wieczerzyckiego w I Sympozjum Naukowo-Eksperckim pt. "Badania, Edukacja i Konsument w Przestrzeni Wirtualnej (Metaverse) - wyzwania i zagrożenia"

W dniu 6.12.2023 dr Marcin Soniewicki i dr Marcin Wieczerzycki wzięli udział w I Sympozjum Naukowo-Eksperckim pt. „Badania, Edukacja i Konsument w Przestrzeni Wirtualnej (Metaverse) – wyzwania i zagrożenia”, które odbyło się na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Celem Sympozjum było inicjowanie dyskusji na temat ewolucji badań naukowych, kształcenia akademickiego oraz zachowań konsumentów w kontekście rozwoju wirtualnej rzeczywistości, społeczności wirtualnych, gier wirtualnych oraz sztucznej inteligencji.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.