Absolwentka naszej Uczelni wygrała konkurs na najlepszą pracę magisterską, którego organizatorem jest Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. W tym samym konkursie otrzymaliśmy również wyróżnienie.

I nagrodę w konkursie na najlepszą pracę magisterską organizowanym przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu otrzymała mgr Kamila Pawlik za pracę pod tytułem "Inbound marketing a marketing relacji na rynku instytucjonalnym". Promotorem pracy jest dr hab. Grzegorz Leszczyński, prof. nadzw. UEP.
Wyróżnienie w konkursie PNTM otrzymała kolejna absolwentka UEP – mgr Natalia Wawrzynkiewicz - za pracę pod tytułem „Wizerunek osoby na opakowaniu a atrakcyjność produktu i preferencje konsumentów na przykładzie proszku do prania. Znaczenie płci i rozpoznawalności osoby na opakowaniu”. Praca została przygotowana pod kierunkiem dr hab. Ewa Jerzyk, prof. nadzw. UEP.

Celem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu jest wzmacnianie pozycji i roli marketingu w naukach ekonomicznych.
Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!