E-marketing

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

E-marketing

Celem studiów podyplomowych „E-marketing” organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu jest przekazanie słuchaczom wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Problematyka studiów obejmuje szeroki zakres pojęć i narzędzi z tym związanych, w szczególności:
– Projektowanie i optymalizacja użytecznych strony internetowych i aplikacji mobilnych,
– Rodzaje kampanii marketingowych w Internecie – uczestnicy studiów dowiedzą się, które kampanie służą do realizacji jakich celów, jak optymalizować kampanie i na co przeznaczać budżety marketingowe,
– Tajniki komunikacji w sieci: PR online, wizerunek marki, jak rozmawiać w Social Media, itp. – po ukończeniu studiów uczestnicy będą wiedzieli, nie tylko co zrobić w przypadku negatywnych komentarzy, ale jak nie dopuścić do takiej sytuacji,
– Nowoczesne narzędzia marketingowe – studia zapewniają zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami, takimi jak: systemy do e-mail marketingu i marketing automation, Google Ads, Google Marketing Platform, Google Analytics, narzędzia do monitoringu Internetu,
– Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy – na zajęciach będą omawiane case’y z rynku oraz przykłady kampanii do zastosowania w praktyce,
– Analityka internetowa: co mierzyć i jak wykorzystywać dane do podejmowania decyzji o dalszych kampaniach,
– Prawne aspekty działań marketingowych w Internecie.

Nadrzędnym celem realizowanym w ramach niniejszych studiów jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnej, kompleksowej i praktycznej wiedzy dotyczącej wykorzystania Internetu do celów marketingowych i biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez uznanych praktyków i wykładowców posiadających wieloletnie doświadczenie w e-biznesie co pozwoliło na przygotowanie programu, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym. W ramach studiów słuchacze będą mieli możliwość:
– opanowania podstaw e-marketingu, a w szczególności znajomości wpływu Internetu na działalność marketingową,
– nabycia umiejętności prowadzenia analiz dotyczących działań e-marketingowych,
– poznania zasad, narzędzi i procedur związanych z zarządzaniem projektami e-marketingowymi
– poznania najnowszych trendów w marketingu internetowym,
– nabycia umiejętności zaplanowania skutecznej kampanii promocyjnej w Internecie.

Studia adresowane są zarówno do osób posiadających już określoną wiedzę w zakresie e-marketingu i chcących ją pogłębić jak i również do osób, które dopiero zaczynają poznawać problematykę prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Program studiów, dobór kadry prowadzącej zajęcia oraz charakter prowadzonych zajęć mają na celu spełnienie potrzeb obu wskazanych wyżej grup słuchaczy.

Aplikuj online

Program studiów:

1. Wstęp do marketingu internetowego (12 godz.)
2. Projektowanie i użyteczność stron internetowych (12 godz.)
3. Projektowanie i UX stron i aplikacji mobilnych (6 godz.)
4. Rozwiązania mobilne w marketingu (6 godz.)
5. Kampanie reklamowe w Internecie – wprowadzenie (6 godz.)
6. Planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w Internecie (6 godz.)
7. Marka w Internecie (6 godz.)
8. Online PR (8 godz.)
9. Komunikacja w mediach społecznościowych (8 godz.)
10. Współczesne technologie i trendy w e-marketingu (6 godz.)
11. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce – Google Ads (14 godz.)
12. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce -Google Marketing Platform (6 godz.)
13. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce – Email Marketing (8 godz.)
14. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce – Marketing Automation (8 godz.)
15. SE0 – Marketing w wyszukiwarkach internetowych (8 godz.)
16. Content Marketing (6 godz.)
17. Wideo w Internecie (6 godz.)
18. Analityka internetowa (6 godz.)
19. Google Analytics jako podstawowe narzędzie badań i analiz w Internecie (12 godz.)
20. Prowadzenie badań w Internecie (6 godz.)
21. Monitoring mediów społecznościowych (8 godz.)
22. Prawne aspekty działań marketingowych w Internecie (8 godz.)
23. Kampanie reklamowe w Social Media (12 godz.)
24. Online marketing dla B2B (6 godz.)
25. Przygotowanie prezentacji i wystąpienia publiczne (6 godz.)
26. Kampanie Programmatic (6 godz.)
27.Seminarium (8 godz.)

Egzaminy z przedmiotów:
1. Projektowanie i użyteczność stron internetowych
2. Komunikacja w mediach społecznościowych
3. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce – Google Ads
4. Content Marketing
5. Google Analytics jako podstawowe narzędzie badań i analiz w Internecie

Studia kończą się zdaniem egzaminu ustnego .

Aplikuj online

VIII edycja studiów podyplomowych „E-marketing” będzie realizowana w roku akademickim 2023/2024. Studia trwają dwa semestry.

Planowany termin rozpoczęcia zajęć dydaktycznych to 25-26.XI.2023 r.

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu. Zajęcia w całości zostaną przeprowadzone on-line – za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

Opłata za studia: 8.900 zł *
*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 7.120 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.

Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1) Płatność jednorazowa 8.900 zł (lub 7.120 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– płatna do dnia 20 listopada 2023 r.

2) Płatność w dwóch równych ratach po 4.450 zł każda (lub 3.560 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 20 listopada 2023 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.

3) Płatność w czterech równych ratach po 2.225 zł każda (lub 1.780 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
– I rata płatna do dnia 20 listopada 2023 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2023 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2024 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2024 r.

Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

Warunki postępowania rekrutacyjnego:

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy on-line. Następnie należy dostarczyć komplet dokumentów zgłoszeniowych. Można tego dokonać osobiście bądź listownie. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie lub e-mailowo o terminie rozpoczęcia zajęć.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) do wniesienia opłaty za studia,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów w BSP dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast do BSP przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez pracownika BSP),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Wniosek, kwestionariusz, zobowiązanie finansowe oraz oświadczenie należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w terminie podanym podczas rejestracji w systemie.

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Centrum Edukacyjnych Usług Elektronicznych (CEUE), ul. Towarowa 55 (przy Akademii Muzycznej), III piętro, pok. 3.4

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Aplikuj online

Zostań liderem.
Kształtuj z nami świat współczesnego biznesu.
Zdobywaj nowe kwalifikacje na jednej z wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce.

Dołącz do nas!

Aplikuj online

Katarzyna Kempa – Z wykształcenia marketerka i lingwistka, z pasji ambasadorka świadomej komunikacji, w życiu zawodowym łączy te ścieżki w tworzeniu strategii marketingowych. Specjalizuje się w marketingu B2B w branży technologicznej na rynkach międzynarodowych

Marcin Drabek – kulturoznawca i strateg komunikacji
Autor publikacji i przekładów poświęconych kulturze wizualnej, reklamie oraz społecznym aspektom nowych mediów. Uczestniczył w ogólnopolskich projektach badawczych dotyczących ikonosfery miejskiej („Niewidzialne miasto”, UAM 2008-2012) oraz kompetencji medialnych (ICM UW 2013-2014). Od 2015 roku wykładowca Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia z komunikacji reklamowej.

Od ponad dziesięciu lat zajmuje się badaniami rynku i komunikacją reklamową. Współpracował z agencjami Pentor RI, PMR, Symetria, Ars Thanea, Clipatize. W ostatniej z nich zajmował się tworzeniem strategii komunikacyjnych i prowadzeniem kampanii reklamowych dla startupów i dużych marek w Polsce (Philips, Siemens, Polpharma) oraz na Bliskim Wschodzie (Canon, DAFZA). Obecnie zarządza działaniami marketingowymi serwisu Morizon.pl, współorganizuje cykliczne spotkania edukacyjne „Marketing na Żywo”.

Tomasz Ejtminowicz, Partner w Meritum Kancelarii Radców Prawnych Ejtminowicz Skibicki Trojanowski i Partnerzy. Od 24 lat jest związany z branżą medialną. Prowadzi sprawy Agory SA – wydawcy „Gazety Wyborczej” i portalu Gazeta.pl oraz szeregu innych biznesów internetowych Agory SA i innych przedsiębiorców, m in. Divante Sp. z o.o. – wiodącej na rynku firmy programistycznej. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej – prawie internetu, prawie autorskim, prawie prasowym, działalności e-commerce, ochronie baz danych, usługach audiowizualnych itp.

Prowadzi skomplikowane procesy sądowe z zakresu ochrony dóbr osobistych, usług programistycznych, odzyskiwania domen internetowych, zwalczania nieuczciwej konkurencji.

Uczestniczy w wielu projektach związanych z działalnością internetową, wdrażaniem i obsługą aplikacji internetowych i mobilnych, przejmowaniem serwisów internetowych, współpracą pomiędzy serwisami i portalami, projektowaniem stron internetowych i aplikacji, usługami SEO, handlem e-commerce, obsługą internetowych sieci reklamowych, działalnością audiowizualną itp.

W 2005 roku współtworzył „Nowy Dzień” – ogólnopolski dziennik wydawany przez Agorę SA. Odpowiadał za wszystkie prawne aspekty powstania dziennika (rejestracje, prawa ochronne, umowy reklamowe, kolporterskie, promocyjne, redakcyjne itp.) oraz jego bieżącą obsługę.

W 2012 roku odpowiadał za prawne aspekty stworzenia i obsługi CDP.PL – największej w Polsce platformy dystrybucji gier i multimediów.

Jest współautorem podręcznika „Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera” – opracowując rozdziały omawiające wybrane prawne aspekty projektowania platform e-commerce.

Partner w Meritum Kancelarii Radców Prawnych Ejtminowicz Skibicki Trojanowski i Partnerzy w Gdyni.

dr Anna Gumkowska – Na co dzień dyrektor działu Content Marketingu, Gazeta.pl, przygotowujący internetowe strategie kampanii marketingowych(tailor made) dla kluczowych klientów oraz rozwijający produkty content marketingowe.

Były wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie wykłada w Collegium Civitas. Z wykształcenia filolog klasyczny i filolog polski.

Uczestnik licznych projektów badawczych poświęconych computer-mediated communication, między innymi: międzynarodowej, interdyscyplinarnej konferencji na Uniwersytecie Warszawskim poświęconej nowym mediom „Tekst(w)sieci”, która zgromadziła ponad 60 prelegentów z największych ośrodków badawczych. Obecnie pracuje nad projektem badawczym poświęconym nowym formom gatunkowo-komunikacyjnym (blogom, memom i mikroblogom) w ramach grantu z Narodowego Centrum Nauki. Redaktor naukowy książki „Tekst(w)sieci” i autor licznych publikacji związanych z internetem.

Uwielbia kuchnię indyjską, balet oraz wszystkie zagadnienia dotyczące digital content marketingu.

Damian Huba, DoubleClick Platform Sales Manager, CEE w Google
Absolwent Ekonomii Krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Od kilku lat związany z marketingiem internetowym. Obecnie Sales Manager w zespole DoubleClick, technologicznym ramieniu Google. Odpowiedzialny jest za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie na co dzień współpracuje z trading deskami, agencjami i marketerami, którym pomaga w pełni wykorzystywać możliwości platformy DoubleClick. Specjalizuje się w performance marketingu, analityce internetowej i strategiach marketingowych. Członek grupy roboczej ‚Programmatic’ przy IAB Polska. Wcześniej wykładowca marketingu internetowego na AGH w Krakowie.

Poza pracą w marketingu internetowym jest współwłaścicielem sklepu rowerowego daveo.pl oraz udziałowcem i doradcą strategicznym w kilku startup’ach.

Jolanta Jędrysek, PR & Promotion Manager w Benefit Systems SA
Od 2012 roku pracuje w Benefit Systems SA, gdzie odpowiada przede wszystkim za tworzenie, implementację oraz koordynację działań w obszarze public relations, uczestniczy w projektach marketingowych oraz działaniach z zakresu relacji inwestorskich Spółki. Wcześniej pracowała w spółce medialnej Agora SA, gdzie w segmencie Internet odpowiadała za realizację działań PR dla grupy Gazeta.pl, bieżące wsparcie obecności firmy w mediach społecznościowych oraz realizację eventów. Zawodowo interesuje się przede wszystkim zarządzaniem komunikacją w kryzysie, komunikacją spółek giełdowych oraz content marketingiem. Współpracuje z firmami przy planowaniu strategii komunikacyjnych oraz marketingowych.

Krzysztof Konarski, Head of Performance Marketing w X-Trade Brokers DM SA
Obecnie Head of Performance Marketing w X-Trade Brokers DM SA, wcześniej zarządzał działem Performance Marketingu w Agencji Whites, gdzie był dpowiedzialny za kampanie efektywnościowe dla Klientów agencji oraz za rozwój narzędzi i kanałów wykorzystywanych przez firmę.

Swoją karierę w branży zaczął w 2011 w agencjach ClickAd i SearchLab (Agora SA), gdzie najpierw jako asystent później już specjalista, zajmował się kampaniami AdWords, PPC na portalu Facebook oraz sieciach kontekstowych. W 2013 roku dołączył do domu mediowego MediaOn. Oprócz kampanii SEM i PPC rozwinął tam swoje kompetencje w kierunku innych kanałów performancowych jak np. afiliacje, mailingi i sieci RTB.

Ma szerokie doświadczenie z bardzo różnymi branżami dla wielu znanych marek m.in. ING TFI, PayU, Edipresse, Amerigas, Bayer, Volkswagen, Audi, TMS Brokers, Santander, Avon i wiele innych.

W wolnych chwilach podróżuje i kibicuje drużynie NBA Boston Celtics.

Anna Mościcka-Miodek, Head of Growth w Agencja Whites

Od marca br Head of Growth w agencji Whites. Wcześniej związana z Polkomtelem i Cyfrowym Polsatem, gdzie kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych. Z social media zaprzyjaźniła się pracując w Gazeta.pl (Agora), gdzie pełniła funkcje między innymi kierownika mediów społecznościowych, a następnie kierownika marketingu portalu. Wcześniej pracowała również w firmie Deloitte, gdzie zajmowała się marketingiem.

Współzałożycielka School of New Media, prelegentka podczas konferencji o tematyce społecznościowej.

Dzień zaczyna i kończy od przejrzenia Facebooka i nigdy nie była zwolenniczką tezy o jego rychłym końcu.
W świecie rzeczywistym najbardziej fascynują ją ludzie.

Katarzyna Rejdych, Senior Project Manager w SALESmanago Marketing Automation
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Obecnie związana z firmą Benhauer, gdzie pracuje przy aplikacji SALESmanago jako Customer Experience & Education Manager oraz Senior Marketing Automation Specialist..

Odpowiedzialna za rozwój produktu, wdrażanie nowych rozwiązań oraz budowanie wiedzy na temat programu SALESmanago Prowadzi szkolenia certyfikujące SALESmanago Marketing Automation Specialist, tworzy materiały edukacyjne dla pracowników oraz klientów. Z sukcesem wdrażała rozwiązania Marketing Automation u kilkudziesięciu klientów.

Mateusz Waligórski, Conversion Specialist w Euro-netW UX od 2010. Pierwotnie związanymi z badaniami użyteczności, w trakcie jednego z projektów uległ urokom analityki webowej. Obecnie optymalizuje konwersję e-commerce dla RTV Euro AGD, od badań jakościowych z użytkownikami, po ilościowe z narzędziami webowymi i prowadzi warsztaty z łączenia analityki i UX. Google Analytics to jego konik. Po godzinach pasjonat stand-up comedy i gier wszelkiej maści.

dr Jan Zając, Prezes Sotrender, wykładowca na Wydziale Psychologii UWBadacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych.

Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych.

Katarzyna Jezierska-Krupa, Architekt Informacji w Mobee Dick
Doktorantka Politechniki Śląskiej w Gliwicach
Mgr inż. mechatronik, ukończyła z wyróżnieniem studia na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Projektantem UX została z powołania. W branży rozwiązań mobilnych specjalizuje się od półtora roku. Główny projektant m.in. aplikacji Warta Mobile oraz Doz.pl. Łączy umiejętności miękkie i myślenie ścisłe. Przyjmuje zasadę, że nie będzie dobrej aplikacji bez dobrej analizy oraz że podstawą dobrej analizy jest poznanie – rynku i ludzi.
Bada skutki, identyfikuje przyczyny, poszukuje rozwiązań. Zamiłowanie do obserwacji pcha ją w obszary psychologii kognitywnej, słabość do analizy sprawia, że drąży temat inżynierii wymagań. Nie potrafi rozstać się z nauką, więc doktoryzuje się z zakresu optymalizacji procesów projektowych.
W swoim dorobku dydaktycznym ma prowadzenie szkoleń z zakresu projektowania stron, nauczanie metod kreatywnego koncypowania i pracy grupowej oraz prowadzenie warsztatów kreatywnych.

Mateusz Dałek — analityk internetowy z wieloletnim doświadczeniem
Certyfikowany specjalista Google Analytics. Przekuwający dane na wzrost konwersji i innych kluczowych wskaźników efektywności.

Zrealizował 200+ projektów o zróżnicowanej wielkości. To łącznie 120+ firm: sklepy internetowe, wydawcy treści, branża finansowa i ubezpieczeniowa.

Konfiguruje i audytuje Google Analytics. Buduje raporty i kokpity menedżerskie. Szkoli z Google Analytics i narzędzi towarzyszących. Zajmuje się optymalizacją konwersji i rozwijaniem witryn: audytami UX, analizami kampanii, projektowaniem i prowadzeniem testów A/B, wdrażaniem przetestowanych zmian. Projektuje nowe strony i koordynuje ich wdrożenie.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Więcej informacji na stronie mateuszdalek.pl lub mailowo hello@mateuszdalek.pl

Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Mariusz Michalczuk, Partner, Digital Analytics Expert, Conversion.
Współzałożyciel Conversion – firmy specjalizującej się w szybkim rozwijaniu ecommerców na podstawie danych i bez angażowania IT, gdzie specjalizuje się we wdrożeniach systemów analitycznych dla największych firm w Polsce. Certyfikowany analityk Google Analytics, trener z zakresu wykorzystania tego narzędzia w codziennej optymalizacja działań e-marketingowych. Zamiłowanie do analizy danych wyniósł już ze studiów na kierunku Ekonometria w Szkole Głównej Handlowej. Pracował dla takich firm jak TAURON Polska Energia, Grupa Pracuj, Agora czy Polska Agencja Prasowa.

Ireneusz Klimczak, GetResponse
Ekspert do spraw content marketingu w GetResponse. Pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Obszary specjalizacji: content marketing, email marketing oraz marketing automation.

Pisze dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska oraz Marketer+. Prelegent na wielu branżowych konferencjach, m.in. Targi eHandlu, AdTech, Forum RETAIL CHANNELS 360°, Online Marketing Maraton.

Patrycja Matul
Agency and Client Partner for Finance & Technology verticals in CEE

Odpowiada za współpracę z globalnymi domami mediowymi oraz klientami z sektora finansowego i technologicznego w regionie środkowo-wschodniej Europy. Wcześniej w strukturach Dentsu Aegis Media w Londynie rozwijała agencję Upcast na stanowisku international business development directora.
Na rynku lokalnym zdobywała doświadczenie pracując dla Agory, w której przez blisko 8 lat uczestniczyła m.in. w tworzeniu i wprowadzeniu na rynek marki Wyborcza.biz, była brand managerem Wyborcza.pl. W SearchLab odpowiadała za rozwój agencji marketingu w wyszukiwarkach, pozyskiwanie kluczowych partnerów. Była dyrektorem zarządzającym agencji social media, którą stworzyła pod szyldem Agory.

Założycielka Lean In w Polsce, organizacji stworzonej przez Sheryl Sandberg, wspierającej rozwój kobiet w biznesie. Szczęśliwa mama małej Liwii.

dr Marta Klimowicz, Monterail
Doktorka socjologii, od ponad 10 lat pracująca w branży internetowej. Specjalizuje się w marketingu internetowym, ma doświadczenie z budowania społeczności wokół produktów life-style’owych. Od dwóch lat pracuje dla polskich software house’ów, pomagając im w rozwoju biznesów na rynkach zagranicznych.

Agnieszka Zawadzka Agencja Whites
Z wykształcenia matematyk. Od 2011 roku zajmuję się projektowaniem, wdrażaniam i audytowaniem architektury analityki internetowej oraz analizą danych i wnioskowaniem. Lubi pytania: „jak to działa?” i „dlaczego nie działa?” i testy: „ciekawe, co się stanie, jeśli…”. Nie lubi „śmieci w danych na wejściu”, zwłaszcza w Google Analytics i narzędziach UX, dlatego stała się fanką Google Tag Managera.

W Agencji Whites prowadzi dział Badań i Analiz, tworzący i wdrażający rozwiązania Machine Learning i Deep Learning w marketingu internetowym. Wcześniej pracowała m.in. dla takich firm, jak: TVP, Money.pl, Media Regionalne.

Natalia Bienias, Head of Design w Mobee Dick
Head of Design w Mobee Dick – agencji projektowo-badawczej. Projektantka specjalizująca się w obszarach architektury informacji i projektowaniu interfejsów. Wykładowczyni i ekspertka obszarowa na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS w Katowicach – UX Design/Product Design. Absolwentka Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, na kierunku Grafika. Występuje na konferencjach branżowych oraz współtworzy kursy związane z projektowaniem doświadczeń.

Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych, software house’ach, startupach, dużych i małych firmach. W codziennej pracy układa, organizuje treści i upraszcza najdziwniejsze interfejsy. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by Zebza. Z wielkim zaangażowaniem pochłania kolejne książki o typografii i psychologii.

Karolina Kraszewska, Strategic Partner Manager, CEE, Google Marketing Platform w Google
Absolwentka Zarządzania i E-biznesu Warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Jako Partner Manager w zespole Google Marketing Platform odpowiedzialna jest za współpracę ze strategicznymi partnerami w zakresie wykorzystania platformy GMP w regionie CEE. Zarządza programem Certyfikowanych Trenerów, który zrzesza blisko 60 ekspertów Programmatic w regionie. Od ponad 5 lat związana z branżą internetową. Doświadczenie zdobywała w GroupM oraz Yieldbird, pracując z globalnymi klientami oraz wydawcami na całym świecie. Prywatnie, wielbicielka podróży i zdrowego gotowania.

Jacek Wąs, Adform
Z reklamą online związany od 2011 roku. W Adform od 6 lat zajmuje się doradzaniem reklamodawcom i agencjom w zakresie strategii wykorzystania narzędzi w marketingu internetowym. Obecnie jako Head od Customer Success odpowiada wraz z zespołem za techniczne aspekty współpracy z kluczowymi klientami w regionie CEE. Prelegent zarówno na konferencjach branżowych IAB, jak i na wydarzeniach organizowanych przez Adform. Wcześniej przez ponad 5 lat zdobywał doświadczenie w zakresie planowania i zakupu reklamy w mediach internetowych w agencji Starcom.

Magdalena Kamińska
Projektantka UX z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad rozwiązaniami cyfrowymi. Zwolenniczka kompleksowego podejścia do doświadczeń użytkowników z przygotowaniem psychologicznym. Pracowała nad projektami dla firm i instytucji takich jak: Citi Handlowy, BNP Paribas, Lidl, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Finansów, Główny Inspektorat Sanitarny, Warta i HDI, mPay, Morele.net, Pekao SA. Jej artykuły związane z UX publikowane są w mediach online i tradycyjnych (np. Online Marketing Magazyn, Nowy Marketing, Marketing przy kawie). Współprowadzi podcast o product designie „Zależy, co?”.

Kinga Warwas
Obecnie Specjalistka ds. sprzedaży treści cyfrowych w radiu TOK FM – odpowiada za prowadzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads. Wcześniej zajmowała się między innymi prowadzeniem kampanii online i offline w różnych branżach takich jak motoryzacyjna czy też zoologiczna.
Absolwentka SGGW w Warszawie. Czynna behawiorystka i trenerka psów. Prowadzi webinary szkoleniowe we współpracy z marką Comfy oraz pisze teksty do magazynów zoologicznych.

Piotr Wlekliński
Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego oraz Akademii Sztuki Wojennej. Obecnie Industry Manager w polskim oddziale Google, gdzie na co dzień wspiera globalnych klientów z branży motoryzacyjnej i technologicznej w transformacji cyfrowej. Specjalizuje się w programmaticu, analityce internetowej oraz w strategiach marketingowych. Współtwórca programu Certyfikowanych Trenerów GMP w Polsce. Z digital marketingiem związany blisko 10 lat. Poza pracą jest zapalonym snowboardzistą oraz muzykiem w zespole metalowym.

Aleksander Skałka
Od ponad 12 lat zajmuje się wdrażaniem strategii automatyzacji marketingu i poprawy Customer Experience. Pracował jako Dyrektor ds. Konsultingu Marketing Automation, odpowiadając za Dział Customer Success i wdrożenia SALESmanago u kluczowych klientów. Zdobył i wykorzystał swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządzał Akademią Marketing Automation, która certyfikowała ponad 1000 specjalistów od automatyzacji marketingu w całej Europie.

Filip Kulisz
Social Media Business Owner w Agencji Whites – na co dzień odpowiada za rozwój biznesu, samych klientów jak i członków swojego zespołu. Posiada ponad 6-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii i prowadzeniu komunikacji korporacyjnej i z zakresu employer brandingu stricte w mediach społecznościowych. Wcześniej odpowiadał za komunikację z zakresu Public Relations dla marek zdrowotnych i parentingowych. Współpracował i prowadził zespoły projektowe obsługujące klientów z branży FMCG, travel czy healthcare. Wśród nich m.in. PKN ORLEN, Polskie Linie Lotnicze LOT, Henkel, Medicover czy PKO Bank Polski.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie zdobywał wiedzę z zakresu public relations i marketingu medialnego. Prywatnie duży fan TikToka i polskich programów rozrywkowych.

Magdalena Zwolińska
Social Media Team Leaderka i strateżka w Agencji Whites. Zawodowo zajmuje się opieką merytoryczną zespołów projektowych, strategiami, sprzedażą oraz procesami ofertowymi. Posiada ponad 7 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami, zaczynając w środowisku start-upowym i ponad 5 lat doświadczenia w tworzeniu strategii i prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych i sferze digital. W kontekście działań marek w digitalu szczególnie interesują ją kreatywne podejście do komunikacji Employer Brandingowej. Pracowała z takimi markami jak Galderma, Novo Nordisk, PKN ORLEN, Cetaphil czy ALDI.

W wolnym czasie spędza czas na czytaniu książek, oglądaniu seriali wszelkiej maści i robieniu kreatywnego rękodzieła np. miniaturowe domki z papieru, kolaże lub konie wyklejane z diamentów.

Skontaktuj się z nami

Mgr Ewa Kozłowska specjalista
Budynek D, pokój nr 3.5
DANE KONTAKTOWE
Dr Marcin Lewicki adiunkt
Bud. A-skrzydło, pokój nr 326
DANE KONTAKTOWE

godziny dyżurów:

Wtorek
12:10 - 13:10
Piątek
19:00 - 20:00

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Biuro Studiów Podyplomowych
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strefa słuchacza

Niezbędne informacje dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Strefa słuchacza

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.