Katedra Strategii Marketingowych

Katedra Strategii Marketingowych została utworzona na Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w marcu 1995 roku.

Pierwszym kierownikiem Katedry był prof. dr hab. Henryk Mruk. W 2002 roku kierownictwo Katedry objęła prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, która pełniła tą funkcję do września 2012 roku.

Obecnym kierownikiem jest dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP. Zespół pracowników naukowo-dydaktycznych KSM tworzą: 7 doktorów habilitowanych, 2 doktorów, 6 magistrów.

O katedrze

Jako dydaktycy potrafimy budować znakomite relacje ze studentami, przekazując im nowoczesną wiedzę, inspirując ich do aktywnego kształtowania własnych ścieżek kariery zawodowej.

Jako naukowcy prowadzimy liczne badania, których wyniki upowszechniane są w postaci publikacji w kraju i zagranicą.

Mamy szeroko rozwinięte kontakty z praktyką gospodarczą, co pozwana nam skutecznie realizować funkcje dydaktyczne i badawcze.

KSM jest pomysłodawcą i koordynatorem specjalności Komunikacja w biznesie, która cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród studentów, a także organizatorem kilku studiów podyplomowych.

Konsultacje w bieżącym semestrze

Kontakt

Mgr Małgorzata Fraszewska Koordynator sekretariatu
Collegium Altum, pokój nr 721
DANE KONTAKTOWE
Mgr Beata Sobiecka-Dohnal starszy specjalista
Bud. A-skrzydło, pokój nr 323
DANE KONTAKTOWE

Adres korespondencyjny:

Katedra Strategii Marketingowych
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.