Uniwersytet Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia

Cele kształcenia

Cele kształcenia (cele kompetencyjne) są efektem refleksji uczelni nad umiejętnościami i postawami, których nabycia oczekuje się od absolwentów w wyniku ukończenia danego programu kształcenia.

Stanowią one mapę drogową dla programu kształcenia i są fundamentem, na którym zbudowana jest ocena programu.
Photogenica-PHX209358872
Studia pierwszego stopnia

Cele Kształcenia w UEP na studiach pierwszego stopnia

CG1_1: Umiejętność analitycznego myślenia Absolwent potrafi zastosować wiedzę i umiejętności charakterystyczne dla swojego kierunku studiów do rozwiązywania problemów gospodarczych. Na ten punkt składają się dwa cele szczegółowe: CS1_1.1: rozumie strukturę i...
CG1_1: Umiejętność analitycznego myślenia
Absolwent potrafi zastosować wiedzę i umiejętności charakterystyczne dla swojego kierunku studiów do rozwiązywania problemów gospodarczych.
Na ten punkt składają się dwa cele szczegółowe:
CS1_1.1: rozumie strukturę i elementy problemu gospodarczego
CS1_1.2: właściwie wykorzystuje techniki, metody i modele analityczne

CG1_2: Komunikacja i praca zespołowa
Absolwent skutecznie komunikuje się w środowisku biznesowym i potrafi działać w zespole.
Na ten punkt składają się dwa cele szczegółowe:
CS1_2.1: rozumie i stosuje zasady pracy grupowej
CS1_ 2.2: skutecznie komunikuje się w formie ustnej i pisemnej

CG1_3: Etyka i społeczna odpowiedzialność
Absolwent postępuje etycznie i odpowiedzialnie wobec szerokiego grona interesariuszy.
Na ten punkt składają się dwa cele szczegółowe:
CS1_3.1: rozumie społeczną odpowiedzialność biznesu
CS1_3.2: stosuje etyczne standardy akademickie i biznesowe
Studentka
Studia drugiego stopnia

Cele Kształcenia w UEP na studiach drugiego stopnia

CG2_1: Umiejętność krytycznego i kreatywnego myślenia Absolwent potrafi w sposób krytyczny zastosować wiedzę i umiejętności charakterystyczne dla swojego kierunku studiów do rozwiązywania teoretycznych i praktycznych problemów gospodarczych i podejmowania decyzji menedżerskich....
CG2_1: Umiejętność krytycznego i kreatywnego myślenia
Absolwent potrafi w sposób krytyczny zastosować wiedzę i umiejętności charakterystyczne dla swojego kierunku studiów do rozwiązywania teoretycznych i praktycznych problemów gospodarczych i podejmowania decyzji menedżerskich.
Na ten punkt składają się trzy cele szczegółowe:
CS2_1.1: krytycznie rozważa kwestie praktyczne i teoretyczne
CS2_1.2: krytycznie ocenia alternatywy w celu wypracowania optymalnego rozwiązania
CS2_1.3: rozumie najważniejsze aspekty wpływu makro- i mikrootoczenia na decyzje biznesowe

CG2_2: Przywództwo i komunikacja
Absolwent skutecznie komunikuje się w środowisku biznesowym jako członek lub lider zespołu.
Na ten punkt składają się trzy cele szczegółowe:
CS2_2.1: wykorzystuje umiejętność budowania zespołu do realizacji zadań grupowych
CS2_2.2: wykazuje umiejętności przywódcze i efektywnie pracuje w zespole
CS2_2.3: przygotowuje prace pisemne i prezentacje ustne zgodnie ze standardami akademickimi

CG2_3: Etyka i społeczna odpowiedzialność
Absolwent postępuje etycznie i bierze odpowiedzialność za swoje decyzje.
Na ten punkt składają się trzy cele szczegółowe:
CS2_3.1: rozumie i docenia, jak względy etyczne wpływają na decyzje biznesowe
CS2_3.2: rozumie społeczną odpowiedzialność biznesu i istotę zrównoważonego rozwoju
CS2_3.3: rozumie i docenia inne kultury oraz międzynarodową i społeczną różnorodność
oferta-studia-ii-stopnia
Szkoła Doktorska

Cele Kształcenia w UEP na Szkole Doktorskiej

CG3_1: Umiejętność kreatywnego i krytycznego myślenia Absolwent Szkoły Doktorskiej potrafi w sposób krytyczny identyfikować, formułować i rozwiązywać problemy naukowe, gospodarcze i zarządcze. Na ten punkt składają się dwa cele szczegółowe: CS3_1.1: krytycznie...
CG3_1: Umiejętność kreatywnego i krytycznego myślenia
Absolwent Szkoły Doktorskiej potrafi w sposób krytyczny identyfikować, formułować i rozwiązywać problemy naukowe, gospodarcze i zarządcze.
Na ten punkt składają się dwa cele szczegółowe:
CS3_1.1: krytycznie analizuje i ocenia cele badawcze, zastosowane metody i rezultaty badań naukowych oraz ich znaczenie dla rozwoju nauki i praktyki gospodarczej
CS3_1.2: identyfikuje i formułuje problem badawczy oraz krytycznie analizuje swój wkład w rozwój badań naukowych

CG3_2: Znajomość metod badawczych w danej dyscyplinie
Absolwent Szkoły Doktorskiej potrafi formułować oryginalne problemy badawcze i przedstawiać ich innowacyjne rozwiązania.
Na ten punkt składają się trzy cele szczegółowe:
CS3_2.1: zna i rozumie metodykę prowadzenia badań naukowych w stopniu pozwalającym na identyfikowanie problemów badawczych oraz rozbieżności, jakie powodują w osiąganych rezultatach
CS3_2.2: rozumie i potrafi zastosować nowe, ulepszone narzędzia metodyczne w celu innowacyjnego rozwiązania problemów badawczych
CS3_2.3: prezentuje zagadnienia specjalistyczne w stopniu umożliwiającym aktywny udział w międzynarodowym środowisku naukowym i upowszechnianie wyników badań

CG3_3: Etyka i społeczna odpowiedzialność nauki Absolwent Szkoły Doktorskiej postępuje etycznie, identyfikuje problemy i podejmuje działania związane ze społeczną odpowiedzialnością nauki oraz jest przygotowany do odgrywania wiodącej roli w nauce.
Na ten punkt składają się trzy cele szczegółowe:
CS3_3.1: rozumie i szanuje etos środowiska naukowego, w tym zasady samodzielnego prowadzenia badań oraz zasady publicznej własności wyników badań w odniesieniu do ochrony własności intelektualnej
CS3_3.2: wykazuje uczciwość akademicką
CS3_3.3: rozumie społeczną odpowiedzialność nauki

Kompetencje studentów UEP

Materiały do pobrania dostępne po zalogowaniu

Dowiedz się więcej!

Materiały do pobrania dostępne po zalogowaniu

Dowiedz się więcej!

Materiały do pobrania dostępne po zalogowaniu

Dowiedz się więcej!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.