Doświadczenia pandemii oraz wojny spowodowały, że firmy w wielu przypadkach na nowo musiały odnaleźć się w biznesowej rzeczywistości. Jednym z istotnych elementów jest kwestia komunikacji, zarówno na poziomie kontaktów bezpośrednich z partnerami biznesowymi, jak i w szerszym kontekście strategii komunikacji marki.
Dołącz do bezpłatnego spotkania on-line, podczas którego eksperci studiów EMBA UEP powiedzą, jak podejść do tematu komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
Agenda spotkania:
12:00-12:45 dr hab. Marek Zieliński, prof. UEP – Interakcje B2B w dobie kryzysu pandemicznego: tymczasowa czy trwała zmiana?
Dowiesz się:
jak charakter komunikacji biznesowej ewoluuje pod wpływem technologii i cyfrowego środowiska pracy,
jak m.in. COVID-19 wpłynął na kształtowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Wyzwaniem stało się przede wszystkim zbudowanie relacji z nowymi partnerami. Omówimy wyzwania związanych ze zmianą formy komunikacji z perspektywy kupca i sprzedawcy B2B.
12:45-13:30 Maciej Kawecki – Branding. Projektowanie emocji.
Dowiesz się:
czym jest współczesny branding i jak odpowiada na współczesną zmienność świata
o emocjonalnej warstwie marki
13:30-14:15 Ewa Bujak – Kryzysowy savoir-vivre
Dowiesz się:
co wypada a czego nie wypada pisać w czasie społecznych kryzysów, takich jak wojna czy pandemia. Czy wypada się promować?
Odpowiemy na te i kilka innych pytań o to, co zrobić aby odpowiednio komunikować się w czasie kryzysów i jak się na nie przygotować.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.