Uniwersytet

Komunikacja w dobie kryzysu – 19.05.2022

19 maja, 2022

Doświadczenia pandemii oraz wojny spowodowały, że firmy w wielu przypadkach na nowo musiały odnaleźć się w biznesowej rzeczywistości. Jednym z istotnych elementów jest kwestia komunikacji, zarówno na poziomie kontaktów bezpośrednich z partnerami biznesowymi, jak i w szerszym kontekście strategii komunikacji marki.

Dołącz do bezpłatnego spotkania on-line, podczas którego eksperci studiów EMBA UEP powiedzą, jak podejść do tematu komunikacji w sytuacjach kryzysowych.

Agenda spotkania:

12:00-12:45     dr hab. Marek Zieliński, prof. UEP – Interakcje B2B w dobie kryzysu pandemicznego: tymczasowa czy trwała zmiana?

Dowiesz się:

  • jak charakter komunikacji biznesowej ewoluuje pod wpływem technologii i cyfrowego środowiska pracy,
  • jak m.in. COVID-19 wpłynął na kształtowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych.

Wyzwaniem stało się przede wszystkim zbudowanie relacji z nowymi partnerami. Omówimy wyzwania związanych ze zmianą formy komunikacji z perspektywy kupca i sprzedawcy B2B.

12:45-13:30     Maciej Kawecki – Branding. Projektowanie emocji.

Dowiesz się:

  • czym jest współczesny branding i jak odpowiada na współczesną zmienność świata
  • o emocjonalnej warstwie marki

13:30-14:15     Ewa Bujak – Kryzysowy savoir-vivre

Dowiesz się:

  • co wypada a czego nie wypada pisać w czasie społecznych kryzysów, takich jak wojna czy pandemia. Czy wypada się promować?

Odpowiemy na te i kilka innych pytań o to, co zrobić aby odpowiednio komunikować się w czasie kryzysów i jak się na nie przygotować.




Zobacz wszystkie wydarzenia

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.