Katedra Strategii Marketingowych

Katedra Strategii Marketingowych została utworzona na Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w marcu 1995 roku.

Pierwszym kierownikiem Katedry był prof. dr hab. Henryk Mruk. W 2002 roku kierownictwo Katedry objęła prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, która pełniła tą funkcję do września 2012 roku. Kolejnym kierownikiem Katedry był dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP, sprawujący niniejszą funkcję do września 2024 r.

Obecnym kierownikiem jest dr hab. Renata Nestorowicz, prof. UEP. Zespół pracowników naukowo-dydaktycznych KSM tworzą: 5 doktorów habilitowanych, 4 doktorów, 2 magistrów.

O katedrze

Jako dydaktycy potrafimy budować znakomite relacje ze studentami, przekazując im nowoczesną wiedzę, inspirując ich do aktywnego kształtowania własnych ścieżek kariery zawodowej.

Jako naukowcy prowadzimy liczne badania, których wyniki upowszechniane są w postaci publikacji w kraju i zagranicą.

Mamy szeroko rozwinięte kontakty z praktyką gospodarczą, co pozwana nam skutecznie realizować funkcje dydaktyczne i badawcze.

KSM jest pomysłodawcą i koordynatorem specjalności Komunikacja w biznesie, która cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród studentów, a także organizatorem kilku studiów podyplomowych.

Konsultacje w bieżącym semestrze

Projekty

  • Projekt NCN OPUS "Współpraca ze sztuczną inteligencją: awersja i podziw w kontekście organizacyjnym"

    Projekt NCN OPUS „Współpraca ze sztuczną inteligencją: awersja i podziw w kontekście organizacyjnym”

    Nasi pracownicy rozpoczęli pracę nad projektem NCN OPUS „Współpraca ze sztuczną inteligencją: awersja i podziw w kontekście organizacyjnym”. Badania prowadzą dr hab. Grzegorz Leszczyński i dr Piotr Gaczek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz dr Amira Mouakher z Univeristy of Perpignan (Francja). Więcej informacji na temat projektu w pliku do pobrania poniżej.

    Ogłoszenie konkursu dla doktorantów (jedno stanowisko)

    Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ogłasza otwarty konkurs na stypendium naukowe NCN dla studenta w celu realizacji zadań z projektu badawczego pt. Współpraca ze sztuczną inteligencją: awersja i podziw w kontekście organizacyjnym, finansowanego ze środków NCN na podstawie umowy UMO- 2022/47/B/HS4/01153 z dnia 1.09.2023 roku w ramach konkursu NCN OPUS 24.

    Szczegóły ogłoszenia: w pliku do pobrania poniżej.

    Aktualizacja treści ogłoszenia z dnia 22.03.2024: konkurs został zakończony. Szczegóły w pliku „protokol_konkursPHD” do pobrania.

    Ogłoszenie konkursu dla doktorantów (jedno stanowisko) / Announcement of a competition for PhD students (one position)

    Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ogłasza otwarty konkurs na stypendium naukowe NCN dla studenta w celu realizacji zadań z projektu badawczego pt. Współpraca ze sztuczną inteligencją: awersja i podziw w kontekście organizacyjnym, finansowanego ze środków NCN na podstawie umowy UMO- 2022/47/B/HS4/01153 z dnia 1.09.2023 roku w ramach konkursu NCN OPUS 24.

    Szczegóły ogłoszenia: w pliku do pobrania poniżej.

    Aktualizacja treści ogłoszenia z dnia 15.03.2024: z uwagi na brak chętnych konkurs został nierozstrzygnięty. Szczegóły w pliku „protokół z konkursu nierozstrzygnięty-sig” do pobrania.

    The Rector of the Poznań University of Economics and Business announces an open competition for an NCN research scholarship for a student to carry out tasks from the research project titled “Cooperation with Artificial Intelligence: Aversion and Admiration in the Organizational Context”, financed by the National Science Center under the contract UMO-2022/47/B/HS4/01153 of September 1, 2023 as part of the NCN OPUS 24 competition.

    Details of the announcement: in the downloadable file below.

    Update of the content of the announcement of March 15, 2024: due to the lack of applicants, the competition was not resolved. Details in the „protokół z konkursu nierozstrzygnięty-sig” file for download.

  • DIGIT: People and algorithms in organizations: competencies to work in the digital environment (NAWA Strategic Alliances)

  • „Raport z badań współfinansowanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi”

    Wpływ wsparcia gospodarstw ekologicznych, pozyskiwanego w ramach działania „Rolnictwo ekologiczne” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, na zwiększanie podaży żywności ekologicznej – raport z badań współfinansowanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi

    Autorzy:
    dr hab. Renata Nestorowicz, prof. UEP
    prof. dr hab. Bogna Pilarczyk
    dr hab. Ewa Jerzyk, prof. UEP
    dr Anna Rogala
    mgr Natalia Gluza

Kontakt

Mgr Małgorzata Fraszewska Koordynator sekretariatu
Collegium Altum, pokój nr 721
DANE KONTAKTOWE
Mgr Beata Sobiecka-Dohnal starszy specjalista
Bud. A-skrzydło, pokój nr 323
DANE KONTAKTOWE

Adres korespondencyjny:

Katedra Strategii Marketingowych
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.