Wybory seminariów na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia
Uwaga Studenci
I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia studiujący na kierunkach:
analityka danych ekonomicznych; design i komercjalizacja produktu; ekonomia; finanse, audyt, inwestycje; informatyka i ekonometria, Innovation Management; marketing; międzynarodowe stosunki gospodarcze; Master in International Business; rachunkowość i finanse biznesu oraz zarządzanie
W dniach 12-17 listopada 2024 roku odbędą się wybory seminariów dla studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia, studiujących na kierunkach: analityka danych ekonomicznych; design i komercjalizacja produktu; ekonomia; finanse, audyt, inwestycje; informatyka i ekonometria; marketing; międzynarodowe stosunki gospodarcze; rachunkowość i finanse biznesu oraz zarządzanie. Wybory seminariów zostaną przeprowadzone z wykorzystaniem systemu USOS.
Zatwierdzona przez właściwego dyrektora studiów oferta seminariów oraz zasady zapisów, są zamieszczone na stronie internetowej BOS.
Każdy Student musi skontaktować się z potencjalnym promotorem i uzyskać jego zgodę na zapisanie się na seminarium. Wskazany jest kontakt z promotorem w okresie poprzedzającym uruchomienie zapisów w systemie (od momentu udostępnienia oferty). Student kontaktuje się z potencjalnym promotorem za pomocą poczty elektronicznej tylko ze studenckiego adresu mailowego – NIU@student.ue.poznan.pl (w mailu należy obowiązkowo podać kierunek, stopień studiów oraz informację czy są to studia stacjonarne, czy niestacjonarne). Dopiero po uzyskaniu akceptacji promotora, student może wprowadzić wybór do systemu USOS.
W sytuacji, kiedy Student uzyska zgodę na zapisanie się na seminarium od więcej niż jednego promotora, po dokonaniu ostatecznego wyboru i zapisu w systemie USOS, zobowiązany jest powiadomić promotorów do których się nie zapisał (a od których uzyskał wymaganą zgodę) o tym fakcie.
- Pobierz Zasady zapisów na seminaria PDF, 222.4 KiB
- Pobierz Design i komercjalizacja produktu - studia niestacjonarne drugiego stopnia, oferta seminaryjna PDF, 409.5 KiB
- Pobierz Ekonomia - studia niestacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 428.5 KiB
- Pobierz Finanse, audyt, inwestycje - studia niestacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 432.7 KiB
- Pobierz Informatyka i ekonometria - studia niestacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 406.1 KiB
- Pobierz Marketing - studia niestacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 412.7 KiB
- Pobierz Międzynarodowe stosunki gospodarcze - studia niestacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 410.4 KiB
- Pobierz Rachunkowość i finanse biznesu - studia niestacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 431.9 KiB
- Pobierz Zarządzanie - studia niestacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 431 KiB
- Pobierz Analityka danych ekonomicznych - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 421.1 KiB
- Pobierz Design i komercjalizacja produktu - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 419.4 KiB
- Pobierz Ekonomia - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 450.8 KiB
- Pobierz Finanse, audyt, inwestycje - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 456.7 KiB
- Pobierz Informatyka i ekonometria - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 429.2 KiB
- Pobierz Innovation Management - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 409.9 KiB
- Pobierz Marketing - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 418.8 KiB
- Pobierz Master in International Business - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 597.6 KiB
- Pobierz Międzynarodowe stosunki gospodarcze - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 429.5 KiB
- Pobierz Rachunkowość i finanse biznesu - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 441.8 KiB
- Pobierz Zarządzanie - studia stacjonarne drugiego stopnia, oferta seminariów PDF, 440.6 KiB