Tworzenie i modyfikacja kierunków studiów w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
FERS.01.05-IP.08-0360/23
Celem projektu jest dostosowanie oferty kształcenia UEP do potrzeb rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji. Cel zostanie osiągnięty przez opracowanie dwóch nowych oraz zmodyfikowanie czterech kierunków studiów i ich realizację we współpracy z praktykami. Pozwoli to na upraktycznienie kierunków i wzmocnienie ich interdyscyplinarnego charakteru, poprzez włączenie zagadnień dotyczących zrównoważonego rozwoju i rozwoju cyfrowej gospodarki.
Wartość wydatków kwalifikowalnych projektu: 11 607 000,90 zł.
Wartość dofinansowania projektu: 11 258 750,90 zł, w tym 9 578 097,14 zł ze środków europejskich i 1 680 653,76 zł ze środków dotacji celowej.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Zaproszenie na szkolenie „Programowanie w języku Python dla dydaktyków”
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu organizowanym w ramach projektu „Tworzenie i modyfikacja kierunków studiów w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu” nr FERS.01.05-IP.08-0360/23 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027”, którego celem jest podniesienie kompetencji pracowników stanowiących kadrę dydaktyczną nowych i zmodyfikowanych kierunków studiów
Szkolenie adresowane jest do nauczycieli akademickich stanowiących kadrę dydaktyczną nowych i zmodyfikowanych kierunków studiów, którzy posiadają przynajmniej podstawową znajomość programowania w dowolnym języku, niekoniecznie w Pythonie.
Tematyka szkolenia „Programowanie w języku Python dla dydaktyków” koncentruje się na rozwijaniu umiejętności praktycznego zastosowania języka Python w kontekście akademickim. Szczególny nacisk położony zostanie na wykorzystanie tego narzędzia w tworzeniu rozwiązań wspierających dydaktykę oraz analizę danych edukacyjnych i naukowych.
Program szkoleniowy został podzielony na trzy etapy, z których każdy odpowiada innemu poziomowi zaawansowania. Uczestnik ma możliwość wyboru etapu adekwatnego do posiadanej wiedzy i doświadczenia:
Etap I – w dniu 16 maja 2025r.
Zajęcia stacjonarne (6 godzin dydaktycznych), realizowane w pracowni komputerowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Szkolenie prowadzone będzie w kameralnej grupie (maksymalnie 15 osób), co zapewni możliwość intensywnej pracy z prowadzącym. Uczestnicy poznają podstawowe narzędzia programistyczne, dokonają konfiguracji środowiska pracy na własnych komputerach oraz zapoznają się z rekomendowanymi środowiskami, które mogą być wykorzystywane również w pracy ze studentami. Omówione zostaną również podstawowe zagadnienia związane z kontrolą wersji kodu.
Etap II – w dniach od 19 maja do 25 lipca 2025 r.
Samodzielna praca uczestników z wykorzystaniem materiałów e-learningowych. Przewidziano realizację pięciu bloków tematycznych udostępnionych na platformie szkoleniowej (np. DataCamp), wzbogaconych o zestaw zadań przygotowanych przez prowadzących. Każdy blok trwa dwa tygodnie, w trakcie których uczestnik powinien przeznaczyć około 5 godzin na zapoznanie się z materiałami, wykonanie ćwiczeń oraz przesłanie rozwiązań. W każdym bloku zapewniona zostanie możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji – ich forma i zakres będą dostosowane do potrzeb uczestników.
Etap III – we wrześniu 2025r.
Faza konsultacyjna zorientowana na zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce dydaktycznej. Uczestnik przygotowuje krótki opis tematyki zajęć, dla której chciałby opracować lub wdrożyć narzędzia oparte na języku Python. Na tej podstawie prowadzący przygotowuje się do spotkania konsultacyjnego (w formule face-to-face), w trakcie którego wspólnie z uczestnikiem opracowuje odpowiednie rozwiązania. W razie potrzeby możliwe będzie ponowne przeprowadzenie tego procesu, by dopracować wybrane elementy.
Efekty szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:
– rozwiną kompetencje cyfrowe, zwłaszcza w obszarze programowania i pracy z danymi,
– nabędą umiejętność wykorzystywania języka Python w kontekście projektowania i prowadzenia zajęć dydaktycznych,
– poznają narzędzia i dobre praktyki związane z tworzeniem własnych rozwiązań wspierających proces nauczania,
– przygotują się do samodzielnej implementacji prostych aplikacji edukacyjnych lub analiz danych wykorzystywanych w dydaktyce,
– będą potrafili dostosować środowisko programistyczne do potrzeb własnych i studentów oraz wdrażać rozwiązania zgodne z zasadami kontroli wersji.
Szkolenie przyczynia się do rozwoju kompetencji nie tylko cyfrowych, ale także dydaktycznych, wspierając nowoczesne i zindywidualizowane podejście do procesu kształcenia.
Zapisy na szkolenie możliwe jest pod linkiem: link do zapisów na warsztaty i szkolenia
W przypadku dodatkowych pytań dotyczących udziału w szkoleniu, serdecznie zapraszamy do kontaktu z panią Beatą Wawrzyniak – Zastępcą Dyrektora Centrum Dydaktyki Akademickiej, tel. + 48 61-856-91-48 | m. + 48 602-346-113 | beata.wawrzyniak@ue.poznan.pl
Projekt „Tworzenie i modyfikacja kierunków studiów w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu” o numerze FERS.01.05-IP.08-0360/23 jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
Celem projektu jest dostosowanie oferty kształcenia UEP do potrzeb rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji. Cel zostanie osiągnięty przez opracowanie dwóch nowych oraz zmodyfikowanie czterech kierunków studiów i ich realizację we współpracy z praktykami. Pozwoli to na upraktycznienie kierunków i wzmocnienie ich interdyscyplinarnego charakteru, poprzez włączenie zagadnień dotyczących zrównoważonego rozwoju i rozwoju cyfrowej gospodarki.
Wartość wydatków kwalifikowalnych/ogółem w projekcie: 11 607 000,90 zł.
Wartość dofinansowania projektu: 11 258 750,90 zł, w tym 9 578 097,14 zł ze środków europejskich i 1 680 653,76 zł ze środków dotacji celowej.
Projekt jest realizowany w okresie od 01.06.2024 r. do 30.12.2028 r.
Projekt przewiduje przygotowanie i realizację dwóch nowych kierunków studiów magisterskich: Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim i Cyfrowe Łańcuchy Dostaw, a także modyfikację kierunku studiów licencjackich Informatyka i Analityka Danych, modyfikację kierunku studiów magisterskich poinżynierskich Jakość i Rozwój Produktu oraz modyfikację kierunków studiów magisterskich: Nadzór i Kontrola (o profilu praktycznym) i Marketing.
Działania w projekcie obejmują m.in. opracowanie lub modyfikację programów studiów we współpracy z biznesem, szkolenia dla kadry dydaktycznej m.in. w zakresie zielonej i cyfrowej transformacji (w tym zagraniczne), przeprowadzenie zajęć wyrównawczych, organizację staży (w tym zagranicznych), wizyt studyjnych i szkoleń dla studentów, zakup nowoczesnego oprogramowania i sprzętu wspomagającego dydaktykę (w tym wyposażenie multimedialnego laboratorium dydaktycznego dla kierunków Informatyka i Analityka Danych oraz Cyfrowe Łańcuchy Dostaw).
Nowe i zmodyfikowane kierunki studiów zostaną uruchomione w roku akademickim 2025/2026.
Umowa o dofinansowanie projektu została podpisana 12 lipca 2024 r.
Grupa docelowa projektu to:
340 studentów studiów stacjonarnych UEP, w tym:
- 30 studentów poinżynierskich studiów II stopnia kierunku Jakość i Rozwój Produktu,
- 30 studentów studiów II stopnia kierunku o profilu praktycznym Nadzór i Kontrola,
- 180 studentów studiów I stopnia kierunku Informatyka i Analityka Danych,
- 40 studentów studiów II stopnia kierunku Marketing,
- 30 studentów studiów II stopnia kierunku Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim,
- 30 studentów studiów II stopnia kierunku Cyfrowe Łańcuchy Dostaw,
oraz 191 osób, w tym 15 praktyków – kadra prowadząca zajęcia na ww. kierunkach, w tym:
- 36 osób – kadra dydaktyczna kierunku Jakość i Rozwój Produktu,
- 40 osób, w tym 15 praktyków – kadra dydaktyczna kierunku Nadzór i Kontrola,
- 30 osób – kadra dydaktyczna kierunku Informatyka i Analityka Danych,
- 35 osób – kadra dydaktyczna kierunku Marketing,
- 30 osób – kadra dydaktyczna kierunku Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim,
- 20 osób – kadra dydaktyczna kierunku Cyfrowe Łańcuchy Dostaw.
Każdy uczestnik projektu zostanie objęty badaniem poziomu i posiadanej wiedzy celem dopasowania zakresu oraz formy wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb.
Wymogiem projektu jest rozwój kompetencji cyfrowych oraz rozwoju świadomości i umiejętności na rzecz zielonej transformacji każdego przedstawiciela kadry zaangażowanej w realizację procesu kształcenia.
Rezultaty które zostaną osiągnięte w ramach projektu:
- dostosowanie oferty kształcenia UEP do potrzeb rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji,
- nabycie kompetencji dzięki wsparciu EFS+ 272 osób uczestniczących w kształceniu na poziomie wyższym,
- nabycie kompetencji przez 153 osoby z kadry dydaktycznej.
W ramach projektu będą realizowane następujące zadania i działania:
- Przygotowania do uruchomienia zmodyfikowanego kierunku studiów II stopnia Jakość i Rozwój Produktu
Działania w ramach zadania:
– modyfikacja programu studiów, przygotowanie sylabusów i materiałów dydaktycznych,
– szkolenia dla kadry dydaktycznej podnoszące kompetencje cyfrowe, rozwijające świadomość i umiejętności na rzecz zielonej transformacji, w zakresie projektowania uniwersalnego, podnoszące kompetencje dydaktyczne oraz merytoryczne, w tym szkolenia zagraniczne. - Realizacja kształcenia na zmodyfikowanym kierunku Jakość i Rozwój Produktu
Działania w ramach zadania:
– zajęcia wyrównawcze dla studentów,
– realizacja kształcenia na I i II roku studiów, w tym zajęć z praktykami,
– zakup oprogramowania i sprzętu do realizacji kształcenia na zmodyfikowanym kierunku,
– wyposażenie sali do Design Thinking,
staże dla studentów,
wizyty studyjne dla studentów, w tym zagraniczna wizyta studyjna,
szkolenia dla studentów. - Przygotowania do uruchomienia zmodyfikowanego kierunku studiów II stopnia Nadzór i Kontrola
Działania w ramach zadania:
– modyfikacja programu studiów, przygotowanie sylabusów i materiałów dydaktycznych,
– szkolenia dla kadry dydaktycznej podnoszące kompetencje cyfrowe, rozwijające świadomość i umiejętności na rzecz zielonej transformacji, w zakresie projektowania uniwersalnego, podnoszące kompetencje dydaktyczne oraz merytoryczne. - Realizacja kształcenia na zmodyfikowanym kierunku Nadzór i Kontrola
Działania w ramach zadania:
– zajęcia wyrównawcze dla studentów, w tym indywidulane zajęcia wyrównawcze,
– realizacja kształcenia na I i II roku studiów, w tym praktyk,
– staże dla studentów, w tym zagraniczne,
– wizyty studyjne dla studentów,
– szkolenia dla studentów,
– egzaminy dla studentów potwierdzające kwalifikacje biegłego rewidenta lub doradcy podatkowego. - Przygotowania do uruchomienia zmodyfikowanego kierunku studiów I stopnia Informatyka i Analityka Danych
Działania w ramach zadania:
– modyfikacja programu studiów, przygotowanie sylabusów i materiałów dydaktycznych,
– opracowanie materiałów do kursu online dla zajęć wyrównawczych dla studentów,
– nagranie filmów do kursu online dla zajęć wyrównawczych dla studentów,
– szkolenia dla kadry dydaktycznej podnoszące kompetencje cyfrowe, rozwijające świadomość i umiejętności na rzecz zielonej transformacji, w zakresie projektowania uniwersalnego, podnoszące kompetencje dydaktyczne. - Realizacja kształcenia na zmodyfikowanym kierunku Informatyka i Analityka Danych
Działania w ramach zadania:
– zajęcia wyrównawcze dla studentów,
– realizacja kształcenia na I i II roku studiów, w tym zajęć z praktykami,
– zakup sprzętu i wyposażenia do Multimedialnego laboratorium dydaktycznego dla kierunków Informatyka i Analityka Danych oraz Transformacja Cyfrowa Łańcucha Dostaw,
– staże dla studentów,
– wizyty studyjne dla studentów,
– kursy online dla studentów. - Przygotowania do uruchomienia zmodyfikowanego kierunku studiów II stopnia Marketing
Działania w ramach zadania:
– modyfikacja programu studiów, przygotowanie sylabusów i materiałów dydaktycznych,
– szkolenia dla kadry dydaktycznej podnoszące kompetencje cyfrowe, rozwijające świadomość i umiejętności na rzecz zielonej transformacji, w zakresie projektowania uniwersalnego, podnoszące kompetencje dydaktyczne oraz merytoryczne, w tym szkolenia zagraniczne. - Realizacja kształcenia na zmodyfikowanym kierunku Marketing
Działania w ramach zadania:
– zajęcia wyrównawcze dla studentów,
– realizacja kształcenia na I i II roku studiów, w tym zajęć z praktykami,
– zakup oprogramowania i sprzętu do realizacji kształcenia na zmodyfikowanym kierunku,
– wizyty studyjne dla studentów,
– badania terenowe dla studentów. - Przygotowania do uruchomienia nowego kierunku studiów II stopnia Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim
Działania w ramach zadania:
– opracowanie nowego programu studiów, przygotowanie sylabusów i materiałów dydaktycznych,
– szkolenia dla kadry dydaktycznej podnoszące kompetencje cyfrowe, rozwijające świadomość i umiejętności na rzecz zielonej transformacji, podnoszące kompetencje dydaktyczne, w tym tutoring i szkolenia zagraniczne. - Realizacja kształcenia na nowym kierunku Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim
Działania w ramach zadania:
– spotkania tutoringowe ze studentami,
– zajęcia wyrównawcze dla studentów,
– realizacja kształcenia na I i II roku studiów, w tym zajęć z praktykami i realizacja praktyk,
– staże dla studentów,
– wizyty studyjne dla studentów,
– szkolenia dla studentów. - Przygotowania do uruchomienia nowego kierunku studiów II stopnia Cyfrowe Łańcuchy Dostaw
Działania w ramach zadania:
– opracowanie nowego programu studiów, przygotowanie sylabusów i materiałów dydaktycznych,
– szkolenia dla kadry dydaktycznej podnoszące kompetencje cyfrowe, rozwijające świadomość i umiejętności na rzecz zielonej transformacji, podnoszące kompetencje dydaktyczne oraz w zakresie komercjalizacji efektów badań naukowych. - Realizacja kształcenia na nowym kierunku Cyfrowe Łańcuchy Dostaw
Działania w ramach zadania:
– zajęcia wyrównawcze dla studentów,
– spotkania tutoringowe ze studentami,
– realizacja kształcenia na I i II roku studiów, w tym zajęć z praktykami i realizacja praktyk,
– zakup oprogramowania i gier symulacyjnych do realizacji kształcenia na zmodyfikowanym kierunku,
– wizyty studyjne dla studentów,
– szkolenia dla studentów.
Szkolenia „Programowanie w języku Python dla dydaktyków”
Etap I – w dniu 16 maja 2025 r.
Zajęcia stacjonarne (6 godzin dydaktycznych), realizowane w pracowni komputerowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Szkolenie prowadzone będzie w kameralnej grupie (maksymalnie 15 osób), co zapewni możliwość intensywnej pracy z prowadzącym. Uczestnicy poznają podstawowe narzędzia programistyczne, dokonają konfiguracji środowiska pracy na własnych komputerach oraz zapoznają się z rekomendowanymi środowiskami, które mogą być wykorzystywane również w pracy ze studentami. Omówione zostaną również podstawowe zagadnienia związane z kontrolą wersji kodu.
Miejsce szkolenia: Budynek D Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Towarowa 55, 60-995 Poznań, sala 4.13 (IV piętro)
Godziny szkolenia: od 9:00 do 16:00
Szkolenie zagraniczne podnoszące kompetencje merytoryczne w zakresie zastosowania wysokoprzepustowych metod analitycznych w kontroli produktów
Miejsce szkolenia: University of Potsdam, Instutite of Nutritional Science, Rehbrücke: Arthur-Scheunert-Allee 114-116, 14558 Nuthetal, Niemcy
Termin szkolenia: 21.10.2024 – 25.10.2024
Liczba wykładowców biorących udział w szkoleniu: 5 osób
– dr hab. inż. Daniela Gwiazdowska
– dr hab. inż. Katarzyna Pawlak-Lemańska
– dr inż. Mariusz Tichoniuk
– dr inż. Katarzyna Marchwińska
– dr inż. Krzysztof Juś
Harmonogram:
21.10.2024 r., 10:00 – 16:00: Zapoznanie z teoretycznymi podstawami wybranych zaawansowanych technik analizy instrumentalnych, w tym spektrometrii mas i chromatografii cieczowej oraz ich zastosowaniem w ocenia jakości i bezpieczeństwa produktów ze szczególnym uwzględnieniem produktów żywnościowych.
22.10.2024 r., 09:00 – 16:00: Zapoznanie z obsługą urządzeń LC-MS/MS i HPLC z detektorami spektrofotometrycznymi, MALDI-TOF. Sposoby przygotowania próbek do badań. Wstępny wybór i przygotowanie próbek produktów do planowanych analiz – oznaczanie profilu związków polifenolowych i analizy proteonomiczne. Możliwość wykorzystania omawianych metod analitycznych na zajęciach dydaktycznych.
23.10.2024 r., 09:00 – 16:00: Analizy przygotowanych próbek z wykorzystaniem chromatografii cieczowej HPLC z detektorem
Konsultacje programów szkoleń / kursów oferowanych przez Instytut Nauk o Żywieniu (Uniwersytet w Poczdamie).
24.10.2024 r., 09:00 – 16:00: Analizy przygotowanych próbek z wykorzystaniem spektrometrii mas LC-MS/MS oraz MALDI-TOF.
Konsultacje programów szkoleń / kursów oferowanych przez Instytut Nauk o Żywieniu (Uniwersytet w Poczdamie).
25.10.2024 r., 09:00 – 16:00: Przetwarzanie surowych danych, sposoby identyfikacji metabolitów oraz metody ilościowej analizy danych. Analiza i wizualizacja danych narzędziami bioinformatycznymi dostępnymi online.
– mgr Marta Sprada: Koordynatorka Projektu,
– mgr Jolanta Adamowicz: Specjalistka ds. rozliczeń,
– mgr Beata Wawrzyniak: Koordynatorka ds. szkoleń.
Koordynatorzy merytoryczni:
– dr hab. inż. Daniela Gwiazdowska, prof. UEP: Koordynatorka merytoryczna kierunku Jakość i Rozwój Produktu,
– dr inż. Mariusz Tichoniuk: Koordynator merytoryczny kierunku Jakość i Rozwój Produktu,
– dr Tomasz Gabrusewicz: Koordynator merytoryczny kierunku Nadzór i Kontrola,
– dr Monika Naskręcka: Koordynatorka merytoryczna kierunku Informatyka i Analityka Danych,
– dr hab. Renata Nestorowicz, prof. UEP: Koordynatorka merytoryczna kierunku Marketing,
– dr Alicja Koperska: Koordynatorka merytoryczna kierunku Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim,
– dr Sebastian Narojczyk: Koordynator merytoryczny kierunku Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim,
– dr Marcin Jurczak: Koordynator merytoryczny kierunku Cyfrowe Łańcuchy Dostaw.
Dane osoby do kontaktu w sprawie projektu:
Marta Sprada
Biuro Pozyskiwania Funduszy
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Budynek A, al. Niepodległości 10, pokój 217
tel. + 48 61 856 90 85
Szanowni Państwo,
Jeżeli zauważą Państwo nieprawidłowości lub podejrzewają Państwo niezgodność działań realizowanych w ramach projektu z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.) informujemy, że istnieje możliwość zgłoszenia zaistniałych nieprawidłowości lub złożenia skargi dotyczącej niezgodności przy realizacji projektu FERS z postanowieniami ww. konwencji na poniżej wskazane adresy.
Zgłoszenia można kierować za pomocą:
1) poczty tradycyjnej – w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub adres Instytucji Pośredniczącej: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,
2) skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje).
Za przekazane zostaną uznane zgłoszenia w formie pisemnej.
Regulamin Projektu, data ostatniej aktualizacji: 07.02.2025 r.
Formularz zgłoszeniowy do udziału w formach wsparcia w ramach projektu (dla kadry dydaktycznej nowych i zmodyfikowanych kierunków)
Oświadczenie uczestnika projektu
Zakres powierzonych do przetwarzania danych osobowych
Klauzula informacyjna ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego dotycząca przetwarzania danych osobowych
Klauzula informacyjna Narodowego Centrum Badań i Rozwoju dotycząca przetwarzania danych osobowych
Data aktualizacji: 10.06.2025 r.
REZULTATY PROJEKTU
Rezultaty projektu osiągnięte na dzień 10.06.2025 r.:
– modyfikacja oferty dydaktycznej Uczelni – zmodyfikowane programy studiów dla czterech kierunków: Jakość i Rozwój Produktu (II stopnia), Nadzór i Kontrola (II stopnia), Informatyka i Analityka Danych (I stopnia) i Marketing (II stopnia) oraz nowe programy studiów dla dwóch kierunków: Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim (II stopnia) i Cyfrowe Łańcuchy Dostaw (II stopnia), dostosowane do potrzeb rozwoju gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji.
Rezultaty projektu zaplanowane do osiągnięcia:
– poprawa jakości kształcenia w UEP poprzez realizację I cyklu kształcenia dla czterech zmodyfikowanych i dwóch nowych kierunków studiów w ramach projektu,
– nabycie kompetencji lub kwalifikacji przez 425 osób (272 studentów oraz 153 przedstawicieli kadry dydaktycznej) dzięki wsparciu EFS+.
PRODUKTY PROJEKTU:
Produkty projektu osiągnięte na dzień 10.06.2025 r.:
– opracowane sylabusy dla nowych i zmodyfikowanych przedmiotów w ramach kierunków Jakość i Rozwój Produktu (II stopnia): 57 sylabusów, Nadzór i Kontrola (II stopnia): 21 sylabusów, Informatyka i Analityka Danych (I stopnia): 36 sylabusów i Marketing (II stopnia): 60 sylabusów, Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim (II stopnia): 48 sylabusów oraz Cyfrowe Łańcuchy Dostaw (II stopnia): 43 sylabusy,
– opracowane materiały dydaktyczne do 20 nowych oraz zmodyfikowanych przedmiotów dla kierunku Nadzór i Kontrola (II stopień),
– opracowane materiały do kursu online dla zajęć wyrównawczych z przedmiotu „Matematyka Wstęp” dla studentów kierunku Informatyka i Analityka Danych (I stopień) oraz studentów pozostałych kierunków studiów,
– liczba osób z kadry akademickiej objętych wsparciem w zakresie nabywania i rozwoju kompetencji lub kwalifikacji (19 osób): uczestnicy szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe oraz merytoryczne, które odbyły się dotychczas w projekcie,
– nabycie ręcznego spektrofotometru FT-NIR podnoszącego jakość kształcenia na kierunku Jakość i Rozwój Produktu (II stopień).
Produkty projektu zaplanowane do osiągnięcia:
– opracowanie materiałów dydaktycznych dla nowych i zmodyfikowanych przedmiotów dla kierunków: Jakość i Rozwój Produktu (II stopnia), Informatyka i Analityka Danych (I stopnia), Marketing (II stopnia), Zrównoważone Zarządzanie Kapitałem Ludzkim (II stopnia) i Cyfrowe Łańcuchy Dostaw (II stopnia),
– liczba osób z kadry akademickiej objętych wsparciem w zakresie nabywania i rozwoju kompetencji lub kwalifikacji (172 osoby): osoby które wezmą udział w szkoleniach w ramach projektu,
– liczba studentów objętych wsparciem w zakresie nabywania i rozwoju kompetencji lub kwalifikacji (340 osób): studenci którzy rozpoczną naukę na zmodyfikowanych i nowych kierunkach,
– nabycie sprzętu i oprogramowania do Multimedialnego Laboratorium Dydaktycznego dla kierunków Informatyka i Analityka Danych oraz Cyfrowe Łańcuchy Dostaw,
– nabycie sprzętu i oprogramowania podnoszącego jakość kształcenia na kierunkach: Jakość i Rozwój Produktu (II stopień) oraz Marketing.